Ga ik soms te snel voor jequote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:57 schreef gomi het volgende:
[..]
ach wat ik in mijn bol heb, gaat een eends pet ws te boven. josti er nog ff op los en vooral nooit met argumemnten komen in een discussie, zou de discussie ms maar eens op niveau brengen en we weten allemaal dat eendjes niet van niveau houden.
kwaak lekker
ik heb amanda nog nooit bij brian horen kreunen, toen huub haar befte etc kreunde heel hard.... lijkt me toch dat ze bij huub meer genootquote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:58 schreef Day het volgende:
[..]
Ik communiceer ook nog met andere mensen, Disana
De reden waarom ik vind dat er bekrompen op wordt gereageerd is, omdat ik anno 2007 wel verwacht had dat mensen ermee bekend zijn dat er meer standjes zijn dat de missionarisstand en dat mensen verschillende smaken hebben.
Nu wordt er elke keer als Brian en Amanda sex hebben gesproken over anale sex, terwijl er ook nog andere mogelijkheden zijn als je dat standje inneemt. Net zoals iedereen er maar van uitgaat dat Amanda er niet van geniet (men voelt voor haar?) en dat Brian niet klaar kan komen. (vind ik heel er knap dat men dat kan zien door de dekens heen).
Komt omdat brian zijn handen op amande der bek legt om huub zijn penis niet te ruikenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:00 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ik heb amanda nog nooit bij brian horen kreunen, toen huub haar befte etc kreunde heel hard.... lijkt me toch dat ze bij huub meer genoot
Ik geloof niet dat de reacties bekrompen zijn, of als zodanig bedoeld. Er zijn hier mensen die de hoofdjes en dekbedden zo goed in de gaten houden, dat ze tezamen aardig kunnen deduceren wat Brian en Amanda aan het doen zijn... en of Brian tot een orgasme komt.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:58 schreef Day het volgende:
[..]
Ik communiceer ook nog met andere mensen, Disana
De reden waarom ik vind dat er bekrompen op wordt gereageerd is, omdat ik anno 2007 wel verwacht had dat mensen ermee bekend zijn dat er meer standjes zijn dat de missionarisstand en dat mensen verschillende smaken hebben.
Nu wordt er elke keer als Brian en Amanda sex hebben gesproken over anale sex, terwijl er ook nog andere mogelijkheden zijn als je dat standje inneemt. Net zoals iedereen er maar van uitgaat dat Amanda er niet van geniet (men voelt voor haar?) en dat Brian niet klaar kan komen. (vind ik heel er knap dat men dat kan zien door de dekens heen).
Euhm brian wordt/werd agrssief door acties tegen hem waar hij op reageert, bij huub komt het vaak uit het 'niets', vaak omdat hij zijn zin of gelijk niet krijgtquote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:58 schreef lorence1 het volgende:
[..]
Brian wordt helemaal loco en onberekenbaar en dat maakt hem wat gevaarlijker als huub,. bij huub zit wat meer structuur in zijn aggressie
Ha dank je wel. En nee, ik doe er niet aanquote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:04 schreef PumaStreamer het volgende:
Jongens die anale discussie...lekker belangrijk..gewoon hoppa...kontneuken...zo..gezegd zogedaan..anno 2007...de grieken hadden het al uitgevonden voor onze beschaving er uberhaubt was...Niet iedereen in groningen is gelijk een freak ofzo...relaxxx
Wie is hier nou de sukkel die het spel niet snaptquote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:01 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Tweede win je niks mee...sukkel jij snapt het spel al net zo goed als Brian
Ik ook niet mijn bipsje is exit onlyquote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha dank je wel. En nee, ik doe er niet aan![]()
Maar ik zit dus ook in Groningenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:06 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ik ook niet mijn bipsje is exit only![]()
Jah leuk contact punten...dus wat dan nog...je zit er toch in om die fucking 1.1.5 miljoen euris plus na 2 jaar die villa die inmiddels door japio's kots flink in waarde is gedaald..niet om de contact punten..het hele concept was zo dat NIEMAND er uit zou gaan en NIEMAND er in zou gaan...de simpelheid van contact met de buitenwereld is te groot....veel te veel contact dus die punten zijn alleen maar een misleiding snap je dat niet..die punten zorgen ervoor dat ze de mensen die ze af en toe is zien gaan missen..wat je niet ziet mis je niet...en zo werkt het!!! maar dat is het echte geheim..maar dat heb je dus niet helemaal door..geeft niks..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wie is hier nou de sukkel die het spel niet snapt![]()
Win je daar geen contactpunten mee![]()
Dus er zijn hier mensen die dwars door de dekens heen kunnen zien in welk gat Brian zijn lul stopt? En of hij wel of niet klaarkomt? Vind ik knap, echt knap. Moeten ze wat mee doen, echt!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat de reacties bekrompen zijn, of als zodanig bedoeld. Er zijn hier mensen die de hoofdjes en dekbedden zo goed in de gaten houden, dat ze tezamen aardig kunnen deduceren wat Brian en Amanda aan het doen zijn... en of Brian tot een orgasme komt.
Slaap lekker BSOLquote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het begint mij te laat (of te vroeg, zo je wilt) te worden. Ik haak af, tot morgen. Truste![]()
Ik geloof echt niet dat men zich er hier druk om maakt. Het is meer het bespotten van Brian.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:08 schreef Day het volgende:
[..]
Dus er zijn hier mensen die dwars door de dekens heen kunnen zien in welk gat Brian zijn lul stopt? En of hij wel of niet klaarkomt? Vind ik knap, echt knap. Moeten ze wat mee doen, echt!
Maar dan nog. Ik zie Amanda niet protesteren tijdens de sex, ik hoor haar niet klagen. Ze neukt hem bijna elke nacht, dus neem ik aan dat ze er plezier aan beleeft. Sterker nog, ze beveelt hem zelfs aan. Dus de vraag is waar maakt men zich dan druk om?
En over je 2e opmerking. Zou jij het fijn vinden als je partner juliie sexleven met anderen bespreekt?
Bedankt dat je het spelconcept nog even uitlegt, er gaat een hele nieuwe wereld voor me openquote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:08 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jah leuk contact punten...dus wat dan nog...je zit er toch in om die fucking 1.1.5 miljoen euris plus na 2 jaar die villa die inmiddels door japio's kots flink in waarde is gedaald..niet om de contact punten..het hele concept was zo dat NIEMAND er uit zou gaan en NIEMAND er in zou gaan...de simpelheid van contact met de buitenwereld is te groot....veel te veel contact dus die punten zijn alleen maar een misleiding snap je dat niet..die punten zorgen ervoor dat ze de mensen die ze af en toe is zien gaan missen..wat je niet ziet mis je niet...en zo werkt het!!! maar dat is het echte geheim..maar dat heb je dus niet helemaal door..geeft niks..
Idd dat was mij post en wederom is het me weer gelukt Huubje More money more problems telaten draaien net als hij steeds deed "vroeger" toen contact maken iets makkelijker wasquote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:07 schreef FuTilE het volgende:
lollers...
Streams Locked...
127. Geplaatst door Jaapie&Huubfan op 02-06-2007 04:01
Huubje we kotsen onderhand van die Lieke je was topppie als vrije vogel beentjes op de grond en gaan met ome Jaapie mee!......... Jaaapie en Huubje YOU ROCK!!!!!!!!!!!!!!! HUUBJE draai aub More Money More Problems, More Money More Problems, More Money More Problems, More Money More Problems, More Money More Problems, More Money More Problems, More Money More Problems, More Money More Problems, More Money More Problems, More Money More Problems,More Money More Problems, More Money More Problems, More Money More Problems, More Money More Problems, More Money More Problems, More
Heb je wel op de klok gekeken?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:16 schreef lorence1 het volgende:
mogen de streams op huub en jaap
Welterusten PS.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:16 schreef PumaStreamer het volgende:
Ik ga ook slapen..ik denk dat de moeheid bij sommige mensen toeslaat...tis inmiddels ook kwart over 5..dus wellicht je eigen leven weer opzoeken je bemoeien met je eigen ding..misschien voor de lonelies effe rukken ...ik ga nu heeeeeeeerlijk slapie doen nog even genieten van een massage als ze will, nog even een Black Labeltje en dan oogjes dicht.
Slaap zacht kindertjes.
Niet waar eikelquote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bedankt dat je het spelconcept nog even uitlegt, er gaat een hele nieuwe wereld voor me open![]()
Jij zei dat het zonde van mijn geld wasom te sms-en omdat hij daar niks mee wint
En dan nog even zielig het zo proberen te draaien dat contactenpunten slecht zijn![]()
![]()
Dat het de bedoeling was dat er niemand in en uit ging heb je ook leuk zelf verzonnen![]()
Wees gerust ik hobbel niet achter de massa aan naar de AHquote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:10 schreef APK het volgende:
[..]
Zonder dat je het weet staat zo'n kansloze trut misschien morgen naast je in de Albert Heijn.
Er wordt hier toch regelmatig gedaan alsof Amanda bij elke vrijpartij verkracht /tegen haar wil genomen wordt en niet geniet van de wel/niet anale sex. Volgens mij houdt Amanda gewoon heel veel van sex en hoeft het voor haar niet eens met alles erop en eraan (zoenen e.d). En volgens mij maakt het haar zelfs nog niet uit met wie ze sext, als ze het maar kan doen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik geloof echt niet dat men zich er hier druk om maakt. Het is meer het bespotten van Brian.
Dat de eerste keer uitkwam was geheel en al aan 'achter' te danken, ik keek toen Natasia erover begon tegen Brian en naar achter gebaarde. Daar werd later 'Eric' van gemaakt, waardoor Amanda weer boos werd, etcetera. Brian had het uitkomen ervan dus geheel aan achter en zichzelf te danken.
Ze moesten je niet hequote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:18 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Niet waar eikel
want ik was zo gek om mezelf op te geven voor het programma...en ik heb hier het eerste originele plot liggen joh...fuck of met je beidehante bek
jaaps tip klopte in jouw geval dus wel.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je wel op de klok gekeken?Bij mij is het mijn eigen schuld: ik heb tussendoor wat patat gebakken en ben daardoor weer behoorlijk wakker geworden
![]()
Jij begon met de opmerking dat er hier bekrompen over werd gedaan, daar ging ik op in; het wordt zo wel steeds een breder verhaalquote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:19 schreef Day het volgende:
[..]
Er wordt hier toch regelmatig gedaan alsof Amanda bij elke vrijpartij verkracht /tegen haar wil genomen wordt en niet geniet van de wel/niet anale sex. Volgens mij houdt Amanda gewoon heel veel van sex en hoeft het voor haar niet eens met alles erop en eraan (zoenen e.d). En volgens mij maakt het haar zelfs nog niet uit met wie ze sext, als ze het maar kan doen.
En of Amanda het nou aan 'achter' verteld had of dat 'achter' het zelf nodig vond om het te vertellen. Feit is dat er over zijn sexleven gelult werd. Zou ik zelf ook niet tof gevonden hebben.
Denk dat Lieke er ook niet van gediend zou zijn als Huub of 'achter' bekend zou maken dat ze er graag bovenop zit, bvb.
Nee gelukkig niet..ik ben te aardig en te sociaal voor deze varkens..ben officieel wel goedgekeurd voor het programma. maar jij boeit me verder niet. zal hier niet gaan schelden direct naar je..maar krijg een huub momentje...je zou nu niet voor me moeten staan zeg maar..haah...nee hoor..je bent gewoon een sukkelquote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze moesten je niet he![]()
Jij hebt het orginele plot liggen![]()
![]()
O zekerquote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:20 schreef lorence1 het volgende:
[..]
jaaps tip klopte in jouw geval dus wel.
Ben een moeilijke slaper als ik voor 4 uur niet slaap heeft het geenm zin meer dan ben ik zowiezo over mijn slaap heen.
maarre ik denk dat nze huub en jaap niet meer laten zien, die gaan natuurlijk dingen zeggen die ze gelezen hebben en dat mogen wij natuurlijk niet horen![]()
Heh, nou zeg... lees nog even wat ik antwoordde zonder erop te reagerenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:22 schreef Day het volgende:
Anyways, ik ga ontbijten en dan richting werk. Tot vanavond![]()
Ik mis bepaalde emotionele signalen, woorden raken mij niet, dus scheld en bedreig maar een eind wegquote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:23 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet..ik ben te aardig en te sociaal voor deze varkens..ben officieel wel goedgekeurd voor het programma. maar jij boeit me verder niet. zal hier niet gaan schelden direct naar je..maar krijg een huub momentje...je zou nu niet voor me moeten staan zeg maar..haah...nee hoor..je bent gewoon een sukkel
lees ze en truste en sweet dreams.....quote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:24 schreef Disana het volgende:
[..]
O zekerVerder ben ik net als jij wat dat tijdstip betreft. Toch ga ik zo met een kopje thee toch maar naar bed, ik heb de Volkskrant van afgelopen zaterdag nog niet helemaal uit
![]()
Tot morgen, hopelijk.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:26 schreef lorence1 het volgende:
[..]
lees ze en truste en sweet dreams.....
Moest jij je 'vriendin' niet ff verwennen, of fok je lieverquote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:23 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Daarbij zit jij al bij fok sinds 1999 heb je niks beters te doen dan je leven hier uit te kotsen...de tering..
Nou volgens mij mis jij wel meer...en zoals ik al zei ik verlaag me niet tot dat niveau..ik ga nu slapen..dromen over leuke mensen..dus blijf jij maar lekker achter je pctje zitten. voeg je wel bij mijn hotmail, wil wel is zien wie der achter die grote mond schuiltquote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik mis bepaalde emotionele signalen, woorden raken mij niet, dus scheld en bedreig maar een eind weg![]()
![]()
Ik weet niet eens welke het is. Ik weet dat die Remon van 6 jaar ouder niet kon.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:28 schreef lorence1 het volgende:
[..]
tuurlijk, eric krijg een date eens kijken hoe hij deze gaat aanranden![]()
Ja hee, ik zeg niet nog een keer welterusten hoor. Doeiquote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:28 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nou volgens mij mis jij wel meer...en zoals ik al zei ik verlaag me niet tot dat niveau..ik ga nu slapen..dromen over leuke mensen..dus blijf jij maar lekker achter je pctje zitten. voeg je wel bij mijn hotmail, wil wel is zien wie der achter die grote mond schuilt
Och dat idee had ik van jou, jij loopt mij uit te schelden en gaat het dan over niveau hebbenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:28 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nou volgens mij mis jij wel meer...en zoals ik al zei ik verlaag me niet tot dat niveau..ik ga nu slapen..dromen over leuke mensen..dus blijf jij maar lekker achter je pctje zitten. voeg je wel bij mijn hotmail, wil wel is zien wie der achter die grote mond schuilt
derde keus Alex komt en eric is daar niet echt blij mee.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet eens welke het is. Ik weet dat die Remon van 6 jaar ouder niet kon.
Ah mooi. Eric is de laatste tijd zo zeurderig dat er best nog een schepje pech bovenop kan. En nu ben ik echt foetsie... geloof ikquote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:32 schreef lorence1 het volgende:
[..]
derde keus Alex komt en eric is daar niet echt blij mee.
De jongen klonk aan de phone erg ... tja hoe noem je dat..... als iemand die voor de camera's niet wil... dus niet echt wat eric zoekt![]()
het zou leuk zijn als eric niet op hem valt en die jongen wel op hem en dan bij eric blijft aandringen![]()
Jij haalde 'achter' erbij, niet ik.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij begon met de opmerking dat er hier bekrompen over werd gedaan, daar ging ik op in; het wordt zo wel steeds een breder verhaalWij zijn niet verantwoordelijk voor het uitkomen van die eerste keer. Als wij als streamers het waarnemen, mogen we het er ook over hebben. Zo werkt het spel waarvoor ze zich hebben opgegeven nu eenmaal.
tot morgenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah mooi. Eric is de laatste tijd zo zeurderig dat er best nog een schepje pech bovenop kan. En nu ben ik echt foetsie... geloof ik![]()
Nou volgens mij mis jij wel meer...en zoals ik al zei ik verlaag me niet tot dat niveau..ik ga nu slapen..dromen over leuke mensen..dus blijf jij maar lekker achter je pctje zitten. voeg je wel bij mijn hotmail, wil wel is zien wie der achter die grote mond schuiltquote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik mis bepaalde emotionele signalen, woorden raken mij niet, dus scheld en bedreig maar een eind weg![]()
![]()
Daar kan ik me helemaal in vinden. Schiet op!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:33 schreef Day het volgende:
[..]
Jij haalde 'achter' erbij, niet ik.
en ik zeg niet dat er niet over "anale" sex gesproken mag worden. Vroeg me alleen af waarom men (in het algemeen, niet persé jij) er elke keer zo'n drukte over maakt, alsof dit stel het enige stel ter wereld is die het doet. Meer niet.
Ik vind die sexpartijen sowieso zinloos. Wat mij betreft hoeven de camera's er niet op gericht te zijn. Na een aantal keer is het totaal niet meer interessant om naar te kijken. Ik heb er in ieder geval niks nieuws van geleerd.
En nu ga ik echt, anders kom ik nog te laat, ondanks dat ik al uren wakker ben. :w
Je valt in herhalingquote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:34 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Blijkt wel dat jij niet kan lezen ,..ik wilde een massage krijgen..effe terug lezen sob.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je valt in herhaling![]()
En je vriendin is zeker geen leuk mens, je gaat haar niet alleen niet meer verwennen, je droomt niet eens over haar![]()
Nou het is wel een ok filmpje..alleen een beetje afgezaagd. ik ben ook van mening dat er genoeg huub momenten en andere millionairs momenten zijn die ook in zón afmaakflimpje moeten!!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:01 schreef Dark het volgende:
Omdat het zo rustig is - Brian.........Cry me a river.
Met dank aan BBoon van VOL.
http://www.youtube.com/watch?v=YV_I_oHIg4I
Hoop dat dit gauw Brian onder ogen komt vandaag...kan ie lekker samen kijkenmet aman-delquote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:01 schreef Dark het volgende:
Leuk filmpjequote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:01 schreef Dark het volgende:
En ook tegen Stefan en Nenaquote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:44 schreef gomi het volgende:
[..]
2x, eenmaal op de avond van t befincident en eenmaal afgelopen week, geen aannames, maar zekerheden.
reden van de agressie doet er niet toe. feit dat brian is afgevoerd zegt alles.
btw eerste x was nadat brain de dekens wegrukte, 2x keer nadat brian kwam zeiken na t gedoe tussen palma en huub.
en day, brian allleen agressief naar huub? arme amanda die werd bespuwd en geslagen was uit liefde?
Heb jij toch ook niet?!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:39 schreef Anderkeertje het volgende:
Eigenlijk zouden ze in het weekend ook een tijd moeten hebben waarop ze moeten opstaan
Wij zijn niet 24 uur per dag, betaald, te bekijken via de streamsquote:
Dus op het moment dat jouw baas een betaalde stream op je werk zet kan hij ook het onmogelijke eisen?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wij zijn niet 24 uur per dag, betaald, te bekijken via de streams![]()
Ik geloof Champagne.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:28 schreef Kinga het volgende:
Weet iemand hoe dat veulen nou heet?
Dat is de naam die Sylvia gekozen had... en omdat Syl eruit ging, hebben ze haar keuze gedaanquote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe toepasselijk voor een veulen dat geboren is in DGK....![]()
Champagne is idd een van de namen. Cirginia zou ook een naam worden, de letter 'C" van het geboortejaar 2007 met Irginia de naam van de moeder. Welke andere namen zijn gegeven weet ik niet.quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus op het moment dat jouw baas een betaalde stream op je werk zet kan hij ook het onmogelijke eisen?
Ze hebben daar al een "werkweek" die volgens geen enkele arbowet zou kunnen, dus ik zou niet weten wat het feit dat jij bereid bent te betalen om naar de beelden in de villa te kunnen kijken er mee te maken heeft dat zij in het weekend niet kunnen uitslapen.
Je kunt toch kijken? Je krijgt dus waar voor je geld.
Daarbij: de een vindt het een probleem dat ze door de weeks om 02.30 naar bed moeten, de ander vindt dat ze 's morgens vroeg moeten opstaan en nu mogen ze in het weekend ook niet meer uitslapen?!
Ze zijn daar al 24/7 in beeld, en net als een hoop anderen slapen ze in het weekend dus uit.
Ze zeggen dat ze het zelf niet wetenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:53 schreef akveor het volgende:
Iedereen moest uit bed omdater iets zou gebeuren.... is er al bekend wat?
Ze wordt geneukt @ 11 jr helaasquote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia : "Iedereen weet wie de vader van Cheyenne is, dus als ze later gaat stappen wordt ze vanzelf goed in de gaten gehouden". Wat een geruststellende gedachte toch weer
Huub doelde op dit liedquote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:55 schreef Desii het volgende:
Huub en Japio hebben gisteren nog meer info gehad om Brian te pakken... maar Huub moet eerst "achteren" vragen of het mag.
Ik ben benieuwd...
Zie [COS # 1595] Twiet twiet twietquote:Jaap & Huub fan aan Brian.
Thuis heb ik nog een ansichtkaart
Waarop mijn moeder staat met baard
En met de gang van Bonaire
De krottenwijk alwaar ik woon
Is jaren meer vuil dan schoon
Daar was ik de populaiiire
......
Nee, dat is allemaal dankzij de weblog-oorlog van Jaap en ene Marcel V.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:00 schreef Desii het volgende:
whaha.. Brian is weer licht para..
(hij heeft het tegen Natasja over het Bonnie&Clyde.... en dat Natasja langer blijft)
Brian vind het vreemd dat J&H het allemaal weten.. nu denkt Brian dat Melissa dat doorgegeven heeft.
Het liedje heb ik op FOK gepost ......quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:01 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nee, dat is allemaal dankzij de weblog-oorlog van Jaap en ene Marcel V.
Daar is een en ander op gepost, waaronder het liedje
Dan zal het voor Brian nog ingewikkelder worden om het juiste gaatje te vinden.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:03 schreef beequeen het volgende:
Natasja gaat de komende nachten bij Manny en Wifebeater slapen. Wat zullen ze dat leuk vinden.![]()
![]()
![]()
Er zijn kansen, maar aangezien ze toch wel heel erg hun ware karakter tijdens de ontslagronde hebben laten zien trapt Eric er hopelijk niet (snel) in.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:02 schreef Desii het volgende:
Brian wil Eric weer bewerkstelligen....
Ik krijg meer het idee dat Natasia de redaktie op deze manier probeert te chanteren. Overigens meende ik dat Natasia 2 dagen met rust gelaten moest worden. Dit is d'r waarschijnlijk zo goed bevallen dat ze een soort van verlenging probeert te krijgen door te klagen en te klagen.... te dreigen dat d'r ventje haar op komt halen als het allemaal te erg wordt. Ze zit in een spel en dat haar tieten d'r zwak maken had ze kunnen voorzien dus op houden met zeuren.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:03 schreef Meganog het volgende:
Natasia zegt zo vaak dat het haar allemaal niet interesseert en dat ze niet meer reageert dat je het bijna niet meer gelooft.
Huub loopt iest teveel voorbij aan de gevoelens van Eric en Lieke... terecht of onterecht laat ik even buiten beschouwing. Maar de toenadering lijkt me logisch.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:06 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Er zijn kansen, maar aangezien ze toch wel heel erg hun ware karakter tijdens de ontslagronde hebben laten zien trapt Eric er hopelijk niet (snel) in.
Helaas is Lieke ook al een tijdje aan het stoken tussen Huub en Eric dat ik een pact tegen Huub niet echt onwaarschijnlijk acht. Eric heeft dit zelfs al richting Lieke uitgesproken.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik krijg meer het idee dat Natasia de redaktie op deze manier probeert te chanteren. Overigens meende ik dat Natasia 2 dagen met rust gelaten moest worden. Dit is d'r waarschijnlijk zo goed bevallen dat ze een soort van verlenging probeert te krijgen door te klagen en te klagen.... te dreigen dat d'r ventje haar op komt halen als het allemaal te erg wordt. Ze zit in een spel en dat haar tieten d'r zwak maken had ze kunnen voorzien dus op houden met zeuren.
Lieke heeft het nooit opgenomen voor Huub en praat alleen maar slecht over hem. Terecht of niet.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub loopt iest teveel voorbij aan de gevoelens van Eric en Lieke... terecht of onterecht laat ik even buiten beschouwing. Maar de toenadering lijkt me logisch.
Zoeits vergeet je ook niet snelquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Loes, Huub kent haar nog van een sierraden dag
[afbeelding]
[afbeelding]
de kindjes van godquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:21 schreef fredfik het volgende:
3 maal raden wie die armbanden krijgt......
daar klopt dus niets vanquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:16 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Lieke heeft het nooit opgenomen voor Huub en praat alleen maar slecht over hem. Terecht of niet.
Vanaf het begin heeft zij werk gemaakt van de verwijdering tussen Eric en Huub.
Loes zal nooit een topsoppert worden.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:25 schreef SiRojK het volgende:
Ze is wel mooi.. Daarnaast, heb je armband niet om, ipv 'aan' zoals zij zegt
Nichten houden van armbanden.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:24 schreef SiRojK het volgende:
Huub houdt em... Hij moet nog 15k bij mekaar sprokkelen!
Dan heb ik zeker naar stream 5 gekeken, maakt verder niet uit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |