Heb ik geen tijd voor, 's ochtends. Ik ben ermee bezig hoe ik zo snel mogelijk de deur uitkom. Maar ik zing wel mee met de autoradio, is dat ook goedquote:Op zondag 10 juni 2007 04:19 schreef broer het volgende:
Moet je eens doen. Wordt het leven een stuk leuker van.
Wat een onzin, trouwens. Je staat daar tóch!quote:Op zondag 10 juni 2007 04:21 schreef Wickedangel het volgende:
Heb ik geen tijd voor, 's ochtends.
Ik sta ná te denken!quote:Op zondag 10 juni 2007 04:23 schreef broer het volgende:
Wat een onzin, trouwens. Je staat daar tóch!
O? Ik nog niet.quote:Op zondag 10 juni 2007 04:24 schreef Lamon het volgende:
Oeh, Tong begrijpt broer verkeerd en ik voel de choas voor de komende dagen al aankomen.
Ach jee. Sterkte ermee.quote:Op zondag 10 juni 2007 04:24 schreef Lamon het volgende:
Ik ontrek me nu maar even, aangezien ik waarschijnlijk de enige hier ben die morgen een 11 urige wekdag heeft...
Wat een tijdverspilling.quote:
Jammer. Vals meeblèren met Uptown Girl is bijzonder leuk.quote:Nee, ik zing niet vals. En blèren doe ik al helemaal niet![]()
Dit zag ik wel, hoor!quote:Op zondag 10 juni 2007 04:21 schreef svann het volgende:
Biertap is er ook, maar dat kan mij persoonlijk niet zo boeien. (Oe! Ik durf in dit gezelschap! )
M.a.w.: ik sta wakker te worden. Te duf om te zingen.quote:Op zondag 10 juni 2007 04:27 schreef broer het volgende:
Wat een tijdverspilling.
Eindelijk een zinnige bijdragequote:Op zondag 10 juni 2007 04:31 schreef Mastertje het volgende:
piep fluit piep piep
Pfff... Ik zing ook niet onder de douche. Maar ik verzin in ieder geval geen vage smoes dat ik sta na te denken, of zo.quote:Op zondag 10 juni 2007 04:30 schreef Wickedangel het volgende:
M.a.w.: ik sta wakker te worden. Te duf om te zingen.
Meestal wel, hoor.quote:Op zondag 10 juni 2007 04:31 schreef Wickedangel het volgende:
Denken is nooit tijdverspilling!
Het is echt zo.quote:Op zondag 10 juni 2007 04:32 schreef broer het volgende:
Pfff... Ik zing ook niet onder de douche. Maar ik verzin in ieder geval geen vage smoes dat ik sta na te denken, of zo.
Die gaat zeggen: André Manuel.quote:Op zondag 10 juni 2007 04:39 schreef tong80 het volgende:
Wie is de leukste persoon op aarde ?
Broer enig idee ?
Hoe is het met je nieuwe vriendje?quote:Op zondag 10 juni 2007 04:40 schreef Ole het volgende:
o....ik ben dronken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |