Dit zag ik wel, hoor!quote:Op zondag 10 juni 2007 04:21 schreef svann het volgende:
Biertap is er ook, maar dat kan mij persoonlijk niet zo boeien. (Oe! Ik durf in dit gezelschap! )

M.a.w.: ik sta wakker te worden. Te duf om te zingen.quote:Op zondag 10 juni 2007 04:27 schreef broer het volgende:
Wat een tijdverspilling.

Eindelijk een zinnige bijdragequote:Op zondag 10 juni 2007 04:31 schreef Mastertje het volgende:
piep fluit piep piep

Pfff... Ik zing ook niet onder de douche. Maar ik verzin in ieder geval geen vage smoes dat ik sta na te denken, of zo.quote:Op zondag 10 juni 2007 04:30 schreef Wickedangel het volgende:
M.a.w.: ik sta wakker te worden. Te duf om te zingen.

Meestal wel, hoor.quote:Op zondag 10 juni 2007 04:31 schreef Wickedangel het volgende:
Denken is nooit tijdverspilling!

Het is echt zo.quote:Op zondag 10 juni 2007 04:32 schreef broer het volgende:
Pfff... Ik zing ook niet onder de douche. Maar ik verzin in ieder geval geen vage smoes dat ik sta na te denken, of zo.

Die gaat zeggen: André Manuel.quote:Op zondag 10 juni 2007 04:39 schreef tong80 het volgende:
Wie is de leukste persoon op aarde ?
Broer enig idee ?

Hoe is het met je nieuwe vriendje?quote:Op zondag 10 juni 2007 04:40 schreef Ole het volgende:
o....ik ben dronken

Slaap lekkerquote:Op zondag 10 juni 2007 04:42 schreef broer het volgende:
Welterusten allemaal, trouwens.

\goedquote:Op zondag 10 juni 2007 04:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hoe is het met je nieuwe vriendje?![]()

Ja hier ook, ik wacht er altijd op.quote:Op zondag 10 juni 2007 04:39 schreef Wickedangel het volgende:
Het wordt hier al licht.

logé jeweetquote:

Dat slaapt altijd wel lekker.quote:Op zondag 10 juni 2007 04:59 schreef Wickedangel het volgende:
En nu beginnen die kutvogels te fluiten.

laat/vroegquote:

Wel een mooie band ja.quote:Op maandag 11 juni 2007 01:59 schreef broer het volgende:
Ik loop echt jaren achter, geloof ik, maar ik heb pas geleden Porcupine Tree ontdekt. Fijn bandje. Heel fijn bandje.

Om hier nog even op terug te komen, Lamon: ik heb nog een reden om na te denken voordat ik ergens post. Want sommige topics blijven tot in de eeuwigheid in je MyATs spokenquote:Op zondag 10 juni 2007 02:42 schreef Wickedangel het volgende:
In het begin vind je alle topics leuk en je post zoveel mogelijk. En van lieverlee denk je: ach, wat maakt het uit, wie leest dit, ik hoef niet overal een mening over te hebben.

quote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:09 schreef broer het volgende:
Je plaatst nogal eens fotootjes de laatste tijd, Lamon. Is dat met een reden?

IJdeltuiterij?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:14 schreef Lamon het volgende:
Goed dan, geef me je psychologische analyse maar dan...

De reden van de verbaasde blik op deze foto .quote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:02 schreef Lamon het volgende:
Hmm, mijn haar groeit NET iets minder diffuus terug dan ik aanvankelijk vreesde.

Ik heb er geen mening over. Laat staan een analyse.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:14 schreef Lamon het volgende:
Goed dan, geef me je psychologische analyse maar dan...

Maar heb je dit gelezen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:17 schreef sig000 het volgende:
De reden van de verbaasde blik op deze foto .
quote:Op maandag 11 juni 2007 01:21 schreef Lamon het volgende:
Het zusje van een meisje wat ook in de videotheek werkt waar ik werk, concludeerde zonder mij ook maar een beetje te kennen vanavond op het feestje van mijn baas, dat ik een verbaasde blik in mijn ogen heb.
Dat is me vaker verteld, maar nooit zo direct.
Ik schijn dus permanent een verbaasde blik te hebben.
Ik ben mezelf dus blijkbaar contstant aan het verbazen over alles en iedereen, en ik denk dat het nog klopt ook. Maar ik heb nooit geweten dat het zo zichtbaar was.

Valt me nog mee dat je 'm niet postte in dat taalfoutentopic. Waarvoor dankquote:

Waar concludeer je dat uit? Misschien is dat meisje wel 13. Maar goed, dan nog kan ze verliefd zijn op Lamon.quote:

Gadver, als ik had geweten dat die 2 in dronken staat geposte posts op die manier gekoppeld zouden worden, alsof ik zo voorspelbaar zou zijn, had ik even beter nagedacht.quote:

Tss... Zo ben ik niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:22 schreef Wickedangel het volgende:
Valt me nog mee dat je 'm niet postte in dat taalfoutentopic. Waarvoor dank![]()
Omdat je dan bezig blijft?quote:Ik had echt zoiets van: maar dat doe je toch niet!![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |