Nietes.quote:Op zondag 10 juni 2007 03:50 schreef broer het volgende:
Dat staat er toch tamelijk duidelijk, dacht ik.
Ik vind dat hij als jonge twintiger in de bloei van zijn leven midden in het studentengeweld al redelijk trouw is geweest de afgelopen jaren eigenlijk.quote:Op zondag 10 juni 2007 03:48 schreef svann het volgende:
Dan moet IR maar wat vaker zin komen geven.
Wel meelezen en niet postenquote:Op zondag 10 juni 2007 03:52 schreef broer het volgende:
O, en schande dat je de cover van Uptown Girl beter vindt dan het origineel!
Ik heb gewoon zin om je een medaille op te spelden.quote:
quote:Op zondag 10 juni 2007 03:55 schreef Wickedangel het volgende:
Nietes.
Het is vier uur 's nachts, ik heb niets te doen, dus ik kan mooi meelezen. Het aangenaam verpozen is echt te verslavend.quote:Op zondag 10 juni 2007 03:56 schreef Wickedangel het volgende:
Wel meelezen en niet postenWat is er gebeurd met het 'aangenaam verpozen'
Hoe oud was hij toen hij het zong?quote:Btw: dat liedje hoort te worden gezongen door frisse jonge types en niet door een ouwe lul als Joel.
Je specificeert het niet.quote:Op zondag 10 juni 2007 03:57 schreef broer het volgende:
Wickedangel: "Ik vind penislengte niet belangrijk."
broer: "Wat vind je dan wél belangrijk?"
Nog steeds onduidelijk?
Nee, het was nou juist de bedoeling dat jij dat zou doen...quote:Op zondag 10 juni 2007 04:02 schreef Wickedangel het volgende:
Je specificeert het niet.
Jawelquote:Op zondag 10 juni 2007 03:59 schreef svann het volgende:
De mensen met slechts één puntje gaan niet mee naar het volgende topic?
Je moet 'm ook nog kunnen vastpakken.quote:Op zondag 10 juni 2007 04:03 schreef tong80 het volgende:
Waarom zijn er geen dildo's van 10 centimeter ?
40? 45?quote:Op zondag 10 juni 2007 03:59 schreef broer het volgende:
Hoe oud was hij toen hij het zong?
Het volgende deel is nog 6 delen voor de officiele meet trouwens, waar we bij aan- of afwezigheid nog meer over ons allemaal gaan leren.quote:Op zondag 10 juni 2007 03:59 schreef svann het volgende:
De mensen met slechts één puntje gaan niet mee naar het volgende topic?
quote:Op zondag 10 juni 2007 04:04 schreef sig000 het volgende:
Je moet 'm ook nog kunnen vastpakken.
Dat zei ik niet. Ik zei: 'Dat boeit niet zo'.quote:Op zondag 10 juni 2007 03:57 schreef broer het volgende:
Wickedangel: "Ik vind penislengte niet belangrijk."
Ik heb geen idee. Maar 40, 45 is een mooie leeftijd om over de liefde te zingen, toch?quote:Op zondag 10 juni 2007 04:04 schreef Wickedangel het volgende:
40? 45?
Stormlooptopicquote:Op zondag 10 juni 2007 04:03 schreef tong80 het volgende:
Waarom zijn er geen dildo's van 10 centimeter ?
Zeg, ik hou zo op met dat mierenneuken, hoor.quote:Op zondag 10 juni 2007 04:06 schreef Wickedangel het volgende:
Dat zei ik niet. Ik zei: 'Dat boeit niet zo'.
Ga wegquote:Op zondag 10 juni 2007 04:06 schreef Neleos het volgende:
Jullie hebben gewoon een eigen AKQ slowchat topic.![]()
Komt morgen welquote:
Ja, prachtig.quote:Op zondag 10 juni 2007 04:06 schreef broer het volgende:
Ik heb geen idee. Maar 40, 45 is een mooie leeftijd om over de liefde te zingen, toch?
Mijn alterego is uit het lijstje verdwenen.quote:
Dat denk ik ook altijd als ik in een vlaag van verstandsverbijstering 's nachts enthousiast een topic open. Viel tot nu toe altijd tegen...quote:
Niet zo cynisch. Ik wed dat jij elke ochtend onder de douche zingt over een 'uptown boy'.quote:Op zondag 10 juni 2007 04:08 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, prachtig.
Ik ben 44 Ik zing nooit over de liefdequote:
Je vergeet dat tong al-tijd reacties krijgt vanwege zijn gebrek aan humor, over zijn hoge postaantal, omdat het een kuttopic is of omdat iemand wil weten hoe hij aan zijn avatar komt.quote:Op zondag 10 juni 2007 04:11 schreef Lamon het volgende:
Dat denk ik ook altijd als ik in een vlaag van verstandsverbijstering 's nachts enthousiast een topic open. Viel tot nu toe altijd tegen...
Welk lijstje?quote:Op zondag 10 juni 2007 04:10 schreef svann het volgende:
Mijn alterego is uit het lijstje verdwenen.
Terecht wel eigenlijk anders zou het wat al te lang worden.
Ik zing nooit onder de douchequote:Op zondag 10 juni 2007 04:11 schreef broer het volgende:
Niet zo cynisch. Ik wed dat jij elke ochtend onder de douche zingt over een 'uptown boy'.
Niks. Maar je kunt toch niet ontkennen dat dat voor een groot deel de reacties zijn die je krijgt?quote:
Hij somt alleen de reacties op die je altijd krijgtquote:
Ok dat is het.Nee dat ben ik nioet met je eensquote:Op zondag 10 juni 2007 04:18 schreef broer het volgende:
[..]
Niks. Maar je kunt toch niet ontkennen dat dat voor een groot deel de reacties zijn die je krijgt?
Mja, ik lurk alleen af en toe. Dus ik weet het ook niet exact.quote:Op zondag 10 juni 2007 04:19 schreef tong80 het volgende:
Ok dat is het.Nee dat ben ik nioet met je eens
Damn! Wat een realitycall.quote:Op zondag 10 juni 2007 03:59 schreef broer het volgende:
Het is vier uur 's nachts,
Heb ik geen tijd voor, 's ochtends. Ik ben ermee bezig hoe ik zo snel mogelijk de deur uitkom. Maar ik zing wel mee met de autoradio, is dat ook goedquote:Op zondag 10 juni 2007 04:19 schreef broer het volgende:
Moet je eens doen. Wordt het leven een stuk leuker van.
Wat een onzin, trouwens. Je staat daar tóch!quote:Op zondag 10 juni 2007 04:21 schreef Wickedangel het volgende:
Heb ik geen tijd voor, 's ochtends.
Ik sta ná te denken!quote:Op zondag 10 juni 2007 04:23 schreef broer het volgende:
Wat een onzin, trouwens. Je staat daar tóch!
O? Ik nog niet.quote:Op zondag 10 juni 2007 04:24 schreef Lamon het volgende:
Oeh, Tong begrijpt broer verkeerd en ik voel de choas voor de komende dagen al aankomen.
Ach jee. Sterkte ermee.quote:Op zondag 10 juni 2007 04:24 schreef Lamon het volgende:
Ik ontrek me nu maar even, aangezien ik waarschijnlijk de enige hier ben die morgen een 11 urige wekdag heeft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |