Zeg, ik hou zo op met dat mierenneuken, hoor.quote:Op zondag 10 juni 2007 04:06 schreef Wickedangel het volgende:
Dat zei ik niet. Ik zei: 'Dat boeit niet zo'.
Ga wegquote:Op zondag 10 juni 2007 04:06 schreef Neleos het volgende:
Jullie hebben gewoon een eigen AKQ slowchat topic.![]()
Komt morgen welquote:
Ja, prachtig.quote:Op zondag 10 juni 2007 04:06 schreef broer het volgende:
Ik heb geen idee. Maar 40, 45 is een mooie leeftijd om over de liefde te zingen, toch?
Mijn alterego is uit het lijstje verdwenen.quote:
Dat denk ik ook altijd als ik in een vlaag van verstandsverbijstering 's nachts enthousiast een topic open. Viel tot nu toe altijd tegen...quote:
Niet zo cynisch. Ik wed dat jij elke ochtend onder de douche zingt over een 'uptown boy'.quote:Op zondag 10 juni 2007 04:08 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, prachtig.
Ik ben 44 Ik zing nooit over de liefdequote:
Je vergeet dat tong al-tijd reacties krijgt vanwege zijn gebrek aan humor, over zijn hoge postaantal, omdat het een kuttopic is of omdat iemand wil weten hoe hij aan zijn avatar komt.quote:Op zondag 10 juni 2007 04:11 schreef Lamon het volgende:
Dat denk ik ook altijd als ik in een vlaag van verstandsverbijstering 's nachts enthousiast een topic open. Viel tot nu toe altijd tegen...
Welk lijstje?quote:Op zondag 10 juni 2007 04:10 schreef svann het volgende:
Mijn alterego is uit het lijstje verdwenen.
Terecht wel eigenlijk anders zou het wat al te lang worden.
Ik zing nooit onder de douchequote:Op zondag 10 juni 2007 04:11 schreef broer het volgende:
Niet zo cynisch. Ik wed dat jij elke ochtend onder de douche zingt over een 'uptown boy'.
Niks. Maar je kunt toch niet ontkennen dat dat voor een groot deel de reacties zijn die je krijgt?quote:
Hij somt alleen de reacties op die je altijd krijgtquote:
Ok dat is het.Nee dat ben ik nioet met je eensquote:Op zondag 10 juni 2007 04:18 schreef broer het volgende:
[..]
Niks. Maar je kunt toch niet ontkennen dat dat voor een groot deel de reacties zijn die je krijgt?
Mja, ik lurk alleen af en toe. Dus ik weet het ook niet exact.quote:Op zondag 10 juni 2007 04:19 schreef tong80 het volgende:
Ok dat is het.Nee dat ben ik nioet met je eens
Damn! Wat een realitycall.quote:Op zondag 10 juni 2007 03:59 schreef broer het volgende:
Het is vier uur 's nachts,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |