Pfff... Mager stukkie..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:17 schreef APK het volgende:
[..]
http://www.marcelverreck.nl/htm/page.php?id=669
En de kansloze kutapen die dat even melden via een weblog.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
kanslose kut aap dat het is die brian
Ja, dat schreef ik al. Niet te begrijpen dat hij mocht chatten. Lees ook :quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar vind je dat niet apart, dat hij daar zo lang heeft mogen zitten? Volgens mij heeft Jaap dikke fans achter zitten![]()
Brian bood zichzelf aan om op te oefenen omdat hij dat belangrijk voor haar vondquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
In eerste instantie had ze een model (Mitch), maar omdat die zogenaamd niet kon,
kwam Brainless opeens in de picture ... maar goed, had hier over laten stemmen, dat was
wel zo eerlijk geweest, toch ??
Zo zie je maar hoe verslavend de streams zijnquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:24 schreef Liess het volgende:
K had mn tanden al gepoetst (2 x) maar ik blijf zitten en roken.
Beetje niveautje VOL, met enige verdenking naar LS.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:25 schreef APK het volgende:
[..]
En de kansloze kutapen die dat even melden via een weblog.
Beetje niveautje VOL, als we het er niet mee eens zijn gaan we een actie starten.![]()
Volgens mij heeft hij al uren niet gedronken en is hij juist agressief als hij dronken isquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:22 schreef scanman01 het volgende:
Zodra Huub drank op heeft is hij gek op Lieke. Als Huub nuchter is behandelt hij haar als een stuk stront.
Neem niet terug dat ik je een zeikerd vind..want ga lekker iedereen aanvallen die brian afzeikt..dan heb je namelijk wel een MAANDJE werk...en ik vraag je nu vriendelijk mij met rust te laten..want ut gaat nergens over...ik ken de wet,en ben niet te ver gegaan..en geniet hier verder maar van want ik neem nooit iets terug. zeker niet voor een eend!quote:
Ja, dat was inderdaad zijn opzet. maar ik blijf bij mijn punt, waarom nietquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Brian bood zichzelf aan om op te oefenen omdat hij dat belangrijk voor haar vond
't Is wel genoeg nu. Generalisaties over bevolkingsgroepen en culturen zijn gewoon dom.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:27 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Neem niet terug dat ik je een zeikerd vind..want ga lekker iedereen aanvallen die brian afzeikt..dan heb je namelijk wel een MAANDJE werk...en ik vraag je nu vriendelijk mij met rust te laten..want ut gaat nergens over...ik ken de wet,en ben niet te ver gegaan..en geniet hier verder maar van want ik neem nooit iets terug. zeker niet voor een eend!
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Mooie observatienu je bordeline theorie er nog bij en klaar is kees
![]()
fout, het is eerder net andersom.... als hij gaat drinken, gaat hij de rand opzoeken.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:22 schreef scanman01 het volgende:
Zodra Huub drank op heeft is hij gek op Lieke. Als Huub nuchter is behandelt hij haar als een stuk stront.
Net als Brian, Natasia en Amandaquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:28 schreef Disana het volgende:
[..]
't Is wel genoeg nu. Generalisaties over bevolkingsgroepen en culturen zijn gewoon dom.
Dat dit mag!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, dat schreef ik al. Niet te begrijpen dat hij mocht chatten. Lees ook :
4. Geplaatst door Jaap op 02-06-2007 02:31
www.kingjaap.nl; ik zeik je af
10. Geplaatst door Gouden Jaap op 02-06-2007 02:38
Marcel, wanneer kom je een bak koffie bij me halen in de Kooi?
15. Geplaatst door Gouden Jaap op 02-06-2007 02:53
Beste Marcel,
Kom je een bak koffie halen in De Gouden Kooi? Ja, je hoort het goed! Ik ben dit keer tevreden over je.In tegenstelling tot Prive reportster Yvonne Hoebe, vind ik jou geen amateur. Ik vond je Jaap column briljant opgezet. Je maakte een fout -kom op, geef toe- dat de Nieuwe Revu lezer niet zo maar even alle Jaap kennis paraat heeft. Als je graag wat Fingerspitzen-gefühl op wil doen door met mij een babbeltje te maken, dan ben ik daartoe bereid. Dan kan je pas echt een goede column over me schrijven. Ik eis kwaliteit.
"de ongeremde kolos Jaap"
Het doet me goed dat ik niet meer die "ene weerzinwekkende Jaap" ben.
Ik ben DE Jaap en je hebt het goed begrepen.
THX brother!
King Jaap.
Je kent de wetquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:27 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Neem niet terug dat ik je een zeikerd vind..want ga lekker iedereen aanvallen die brian afzeikt..dan heb je namelijk wel een MAANDJE werk...en ik vraag je nu vriendelijk mij met rust te laten..want ut gaat nergens over...ik ken de wet,en ben niet te ver gegaan..en geniet hier verder maar van want ik neem nooit iets terug. zeker niet voor een eend!
Zit je nu te kotsen op mij? Beetje Huub type dus. Maar dat wisten we al.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Mooie observatienu je bordeline theorie er nog bij en klaar is kees
![]()
Door alle consternatie las ik 'para neger mode'.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:29 schreef kleinzusje het volgende:
Scan, ik post hem 2 keer, omdat ik in je para negeer mode zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |