Vertel, leg uit!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 07:22 schreef ario2006 het volgende:
Verrek, zou ik haast vergeten, ik bezit nog een stukje Brazilië![]()
Ohh jee, nee hé??quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ga er misschien over een tijdje een tijd wonen
Echt wonen, of "wonen" op de manier zoals je nu met Argentina doet?quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ga er misschien over een tijdje een tijd wonen
Ja, maar een visum kun je toch aanvragen? Dat met een toeristenvisum lijkt me alleen maar een gedoe, met een vaste verblijfsvergunning mag je ook meestal wel 6 maanden per jaar in Nederland zitten, lijkt me toch allemaal een stuk handiger om een land uit te zoeken en dat te regelenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik kan er volgens mij uberhaubt maar een half jaar blijven zonder visa
İk zou wel willen maar centjes he! Of wil je mij sponsoren?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:49 schreef sietserus het volgende:
Ik woon nu 4 maanden in Rio de Janeiro voor me studie en ik vraag me af wie er nog meer in dit heerlijkeland of stad zijn of wie er naar toe komt binnenkomt!
Dat kan voor Brazilie niet zomaar. Daar moet je een erg goede reden voor hebben en dan nog ben je stapels papier verder. Reden zijn met name werk, studie en trouwen met een Braziliaan(se).: de eerste twee zijn erg lastig of zelfs onmogelijk om in je eentje te regelen zonder hulp van een universiteit of werkgever in Brazilie. Trouwen met iemand, alleen maar om een visum te scoren lijkt mij ook niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 05:02 schreef maartena het volgende:
[..]
Ja, maar een visum kun je toch aanvragen? Dat met een toeristenvisum lijkt me alleen maar een gedoe, met een vaste verblijfsvergunning mag je ook meestal wel 6 maanden per jaar in Nederland zitten, lijkt me toch allemaal een stuk handiger om een land uit te zoeken en dat te regelen
Dit klopt als een bus. Al is het nachtleven wel erg leuk. En zit je in een uurtje weer in Rio met het vliegtuig.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:13 schreef dak_2007 het volgende:
Sao Paulo is wel ok. Maar als je uitgegeten en uigeshopt bent, dan is het wat saai....
Tips altijd welkom.
Radissonquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Verder nog een tip voor een redelijk hotel voor pak hem beet 150-200 real in de buurt van de beste uitgaansgelegenheden?
Ga paardrijden in Serra da Cantareira. Geweldige natuur, mooie villas van de rijken, apen in de bomen, goed eten, en een uurtje van de stad.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:13 schreef dak_2007 het volgende:
Ben net terug uit Rio (3 maanden) en Sao Paulo (3 maanden), en ga binnenkort weer voor minimaal een jaar. (werk)
Sao Paulo is wel ok. Maar als je uitgegeten en uigeshopt bent, dan is het wat saai....
Tips altijd welkom.
Vila Madelena en Vila Olimpia zijn ook twee leuke wijken om uit te gaan.quote:Op maandag 3 september 2007 01:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Even een paar vraagjes, want ik ken SP verder niet.
Het leukste uitgaan schijn je te kunnen in Pineirho of Jardim en verder bij Avendida Paulista
Klopt dit redelijk?
Naast het rondhangen op copacabana en ipanema en een excursie naar Petropolis of Floresta da Tijuca, kijk eens of je de tijd en het geld hebt om een bezoek te brengen aan Ilha Grande. Het ligt voor de kust van de staat van Rio en is absoluut de moeite waard! Ik ben er 2 keer geweest en woon/werk in Rio dus ik weet waar ik over praatquote:
Ok thanks! en weetje toevallig hoe het is om een voetbal wedstrijd van Flamengo te volgen in de maracana? En spelen ze wel in december of hebben ze dan ook vakantie?quote:Op dinsdag 18 september 2007 05:29 schreef ioish het volgende:
[..]
Naast het rondhangen op copacabana en ipanema en een excursie naar Petropolis of Floresta da Tijuca, kijk eens of je de tijd en het geld hebt om een bezoek te brengen aan Ilha Grande. Het ligt voor de kust van de staat van Rio en is absoluut de moeite waard! Ik ben er 2 keer geweest en woon/werk in Rio dus ik weet waar ik over praat![]()
Volgens mijn vrouw is de competitie afgelopen tegen die tijd, maar dat wist ze ook niet helemaal zeker. Aan de andere kant zijn er wel andere wedstrijden die je kunt kijken. Brazilië - Uruguay bijvoorbeeld als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:52 schreef BonJovi het volgende:
ja is goed thanks! zeg maar als je meer weer erover. Ik heb trouwens al een shirt van Flamengo van vorig jaar toen ik naar Brazilie was in Natal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |