abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50022556

Officiële landstaal: Portugees
Hoofdstad: Brasilia
Regeringsvorm: Federale republiek
Religie: rooms-katholiek 74%
Protestants 15%
Oppervlakte: 8.514.877 km² (0,65% water)
Inwoners: 190.010.647 (2007)

bron: wikipedia

Ik woon nu 4 maanden in Rio de Janeiro voor me studie en ik vraag me af wie er nog meer in dit heerlijke land of stad zijn of wie er naar toe komt binnenkomt!

[ Bericht 56% gewijzigd door popolon op 14-09-2007 19:42:54 ]
  zaterdag 2 juni 2007 @ 01:30:17 #2
23377 Bier-Broeder-R
Ik zeg maar wat...............
pi_50023750
December, dan zit ik er een weekje
Een ondertitel is niet belangrijk... | http://www.neger.tk Nu met nieuwe neger!
pi_50026665
Verrek, zou ik haast vergeten, ik bezit nog een stukje Brazilië
pi_50034935
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 07:22 schreef ario2006 het volgende:
Verrek, zou ik haast vergeten, ik bezit nog een stukje Brazilië
Vertel, leg uit!

Vanaf augustus ben ik ook weer enkele maanden in Parana, Brazilie te bewonderen.
  maandag 4 juni 2007 @ 14:40:51 #5
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_50091616
ikke
al bijna een decennium in São Paulo en omstreken
zonnig Brasil
pi_50112022
Hier een filmpje van een klein oorlogje aan het einde van Copacabana Rio de Janeiro gisteren opgenomen. Het is savonds dus je kan niet echt goed zien, maar in de 4 maanden dat ik hier ben is dat toch wel het meeste uitzonderlijke geweld wat ik hier hebmeegemaakt
http://www.youtube.com/watch?v=Mstl2ZMaN7A
pi_50115193
Mooi land Brazilie! Ben er vorig jaar geweest en ik heb daar in hotel vrienden leren kennen ik spreek ze soms nog steeds en ik kan al redelijk portuguees. Het lijkt me wel een mooi land, maar ze verdienen er zo weinig daarom is het er moeilijk om te wonen. Vooral met het wk was het leuk als je ziet hoe ze zich voorbereiden. Verder is het een mooi land, mooie vrouwen, omgeving is mooi en ze houden van dansen.
AFC AJAX
pi_50682426
Ik ga er misschien over een tijdje een tijd wonen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 21 juni 2007 @ 17:45:49 #9
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_50698406
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 09:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ohh jee, nee hé??
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_50698496
Dank je
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 21 juni 2007 @ 22:06:43 #11
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_50707200
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 09:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Echt wonen, of "wonen" op de manier zoals je nu met Argentina doet?
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_50715674
Ik kan er volgens mij uberhaubt maar een half jaar blijven zonder visa
  vrijdag 22 juni 2007 @ 05:02:39 #13
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_50716741
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 02:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik kan er volgens mij uberhaubt maar een half jaar blijven zonder visa
Ja, maar een visum kun je toch aanvragen? Dat met een toeristenvisum lijkt me alleen maar een gedoe, met een vaste verblijfsvergunning mag je ook meestal wel 6 maanden per jaar in Nederland zitten, lijkt me toch allemaal een stuk handiger om een land uit te zoeken en dat te regelen
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_50717274
Mij niet
  vrijdag 22 juni 2007 @ 16:19:03 #15
183620 sn7475
"Nunc aut Nunquam"
pi_50732998
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 00:49 schreef sietserus het volgende:
Ik woon nu 4 maanden in Rio de Janeiro voor me studie en ik vraag me af wie er nog meer in dit heerlijke land of stad zijn of wie er naar toe komt binnenkomt!
İk zou wel willen maar centjes he! Of wil je mij sponsoren?
pi_50778022
Ik zit nu voor een maandje in Sao Paulo voor werk. Leuke stad tot nu toe.
Stop rockin' the boat.
pi_50817682
Ben net terug uit Rio (3 maanden) en Sao Paulo (3 maanden), en ga binnenkort weer voor minimaal een jaar. (werk)

Sao Paulo is wel ok. Maar als je uitgegeten en uigeshopt bent, dan is het wat saai....
Tips altijd welkom.
pi_50817715
Ik hoor andere geluiden
  maandag 25 juni 2007 @ 14:02:04 #19
59738 ioish
Sem ressaca
pi_50819370
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 05:02 schreef maartena het volgende:

[..]

Ja, maar een visum kun je toch aanvragen? Dat met een toeristenvisum lijkt me alleen maar een gedoe, met een vaste verblijfsvergunning mag je ook meestal wel 6 maanden per jaar in Nederland zitten, lijkt me toch allemaal een stuk handiger om een land uit te zoeken en dat te regelen
Dat kan voor Brazilie niet zomaar. Daar moet je een erg goede reden voor hebben en dan nog ben je stapels papier verder. Reden zijn met name werk, studie en trouwen met een Braziliaan(se).: de eerste twee zijn erg lastig of zelfs onmogelijk om in je eentje te regelen zonder hulp van een universiteit of werkgever in Brazilie. Trouwen met iemand, alleen maar om een visum te scoren lijkt mij ook niet de bedoeling.

De meeste mensen gaan gewoon met een toeristenvisum van 3 maanden wat je in Brazilie dan nog een keer kunt verlengen met drie maanden. Je vult als EU ingezetene een papiertje in, in het vliegtuig, en behalve je paspoort laten stempelen hoef je verder niks te doen en is gratis, verlengen kost zo'n 10 euro en een bezoekje aan de federale politie.

Voor Amerikanen geldt dit niet, die moeten een visum op voorhand aanvragen en kost ook nog eens US$ 100. Dit als vergelding voor het feit dat Brazilianen een visum moeten aanvragen om de VS binnen te komen
pi_50822964
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:13 schreef dak_2007 het volgende:

Sao Paulo is wel ok. Maar als je uitgegeten en uigeshopt bent, dan is het wat saai....
Tips altijd welkom.
Dit klopt als een bus. Al is het nachtleven wel erg leuk. En zit je in een uurtje weer in Rio met het vliegtuig.
Stop rockin' the boat.
pi_50964958
pi_51143974
Iemand die de bar All Black kent in Sao Paulo?
pi_51144020
Verder nog een tip voor een redelijk hotel voor pak hem beet 150-200 real in de buurt van de beste uitgaansgelegenheden?
  woensdag 4 juli 2007 @ 22:41:03 #24
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_51149565
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 20:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Verder nog een tip voor een redelijk hotel voor pak hem beet 150-200 real in de buurt van de beste uitgaansgelegenheden?
Radisson
of
Meliá Cidade Jardim

en wat duurder
Blue Tree Towers Fária Lima
zonnig Brasil
pi_51150079
Dank je, dat soort hotels zijn in elk geval wat duurder(eerder 400-500 peso) in BA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')