Geef het door aan iemand die er nog eentje zoekt!!!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Niet om het 1 of ander, maar ik zag dat rare WII gebeuren vandaag in de Bartsmit
Rare wii gebeuren... Hmmm hoe snel zou bong op de kast zitten?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:50 schreef kleinzusje het volgende:
Niet om het 1 of ander, maar ik zag dat rare WII gebeuren vandaag in de Bartsmit
Niet zo snel dusquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Rare wii gebeuren... Hmmm hoe snel zou bong op de kast zitten?![]()
Nog geen week geleden vond je dat ik seex moest gaan hebben... En nou ben ik een smerig paardquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Smerig paard!
Heb ik dat gezegd?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nog geen week geleden vond je dat ik seex moest gaan hebben... En nou ben ik een smerig paard![]()
Verder met het basismateriaal. Kurk.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:26 schreef kleinzusje het volgende:
probleem 1:
Mn haakwerk is van de pen gegleden, hoe nu verder ?
Dit is geen probleem. Wie wilt er nou camsex met Kreta!?quote:
Probleem 2:
Ik had wilde cam sex met Kreta maar mn verbinding ligt er uit
Wie is Kreta?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:52 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Verder met het basismateriaal. Kurk.
[..]
Dit is geen probleem. Wie wilt er nou camsex met Kreta!?
Yes mister... Moet ik het voor je terug zoeken? (Je kan me maar beter geloven ik heb heeeeel erg vaak gelijk in zuilke dingen)quote:
Dat weet ikquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Yes mister... Moet ik het voor je terug zoeken? (Je kan me maar beter geloven ik heb heeeeel erg vaak gelijk in zuilke dingen)![]()
Ik doe niet aan rellen, daar ben ik een veel te braaf meisje voorquote:
Waar ligt Kreta ? en wil je me helpen met mn atlas doorsnuffelen ?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:52 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Verder met het basismateriaal. Kurk.
[..]
Dit is geen probleem. Wie wilt er nou camsex met Kreta!?
Goed ideequote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Zullen we vanaf nu geweaun elke SC een Eendt naamtopic maken?
Moet ik nu posts gaan opzoeken van een Veulerst die niet zo liev is?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik doe niet aan rellen, daar ben ik een veel te braaf meisje voor
Ja, geen idee! Vraag het aan Kleinzusje, zij had er camsex mee! Zo intiem ben ik zelf nooit geweest met Kreta.quote:
Mwah misschien vind je er 1 of 2 maar meer ook echt nietquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Moet ik nu posts gaan opzoeken van een Veulerst die niet zo liev is?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |