Sh*t, val ik toch even door de mandquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:05 schreef kleinzusje het volgende:
Ik voelde je hulpkreet door je wanhopige techniek vragen heen![]()
Je had al spierpijn en nu ditquote:
Problemen?!?!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik kan je niet helpen schat, ik neuk altijd om dat soort problemen te laten oplossen![]()
Ik heb iets met muziek van vroeger. Dus rock vind ik bijna alleen maar leuk als het van vroeger is...quote:
Oh my god, een lijndansend paardquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb iets met muziek van vroeger. Dus rock vind ik bijna alleen maar leuk als het van vroeger is...
Plus mijn ongelovelijk voorkeur voor country, folk, iers, schots enzo![]()
Hier werkt het perfect... maar de MP3 speler van de kid gebruikt dan ook maar 1 AAA batterij, en ik laad ze per 2 of 4 op dus we zitten vrijwel nooit zonderquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Neeh, maar batterijen zijn ook gruwelijk irritant. Dan sta je alsnog elke dag die batterijen op te laden.
quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:11 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb laatst de batterijen uit mn weegschaal in mn tarzan gedaan
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:11 schreef kleinzusje het volgende:
Dat is nog wel te doen. Denk dat een spelertje als dit iets te veel batterijen zou zuipen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:10 schreef Leandra het volgende:
Hier werkt het perfect... maar de MP3 speler van de kid gebruikt dan ook maar 1 AAA batterij, en ik laad ze per 2 of 4 op dus we zitten vrijwel nooit zonder
Ja, ben even op zoek naar een probleem, momentquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:12 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Goed zo, je snapt hem![]()
Nou? Problemen? He?!?
Volgens mij ben jij de gene die toe is aan sexquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:11 schreef kleinzusje het volgende:
Geniaal! Kun je nu ook je gewicht aflezen in een bevredigde toestand?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:11 schreef kleinzusje het volgende:
Volgens mij doet je weegschaal het niet meerquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ja, ben even op zoek naar een probleem, moment![]()
*meldtquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de gene die toe is aan sex![]()
Juist !!!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de gene die toe is aan sex![]()
Door op mn Tarzan te gaan staan ?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:13 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Geniaal! Kun je nu ook je gewicht aflezen in een bevredigde toestand?
Misschien kon dat al... Oh, ik ben de koning van de foute opmerkingen...![]()
Misschien mag je de MP3 speler van Veulerst even lenen?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Juist !!!
Ben dus even een probleem aan het zoeken![]()
Jawel hoor, heb de batterijen uit mn mp3 speler gehaald en in de afstandbediening gestopt en die van de afstand bediening in mn weegschaalquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij doet je weegschaal het niet meer![]()
Je elektrische deken werkt niet meer?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:14 schreef kleinzusje het volgende:
Juist !!!
Ben dus even een probleem aan het zoeken![]()
Ik slaap op stroquote:
Mutz... ik gaf je een probleem wat opgelost moest worden....quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jawel hoor, heb de batterijen uit mn mp3 speler gehaald en in de afstandbediening gestopt en die van de afstand bediening in mn weegschaal![]()
Dat is al een heel groot probleem...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:18 schreef kleinzusje het volgende:
Ik slaap op stro
alle hulp is welkomquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mutz... ik gaf je een probleem wat opgelost moest worden....
Volgens mij zou FuTiLe heel adequaat reageren door de batterijen van de weegschaal weer uit de tarzan te halen en in de weegschaal te stoppen en dan zelf de functie van de tarzan overnemen...
Maar goed... ik kan ook gewoon niet meedenken![]()
Als je er nou 1 aan FuTilE vertelt en 1 aan Ian. Heb je dubbele kansen (of een trio)quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:21 schreef kleinzusje het volgende:
Heb er 2 kies maar
Ian is te jongquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als je er nou 1 aan FuTilE vertelt en 1 aan Ian. Heb je dubbele kansen (of een trio)
okquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:23 schreef PC eend het volgende:
Doe es ff rustig hier![]()
Zo jagen jullie dit topic met die geweldige TT er te snel doorheen![]()
Nee, nee, dat heb je helemaal verkeerd... Ik zou waarschijnlijk met de Tarzan de straat oprennen en dan mensen interviewen over de slechtste weegschaal die ze ooit gehad hebben.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mutz... ik gaf je een probleem wat opgelost moest worden....
Volgens mij zou FuTiLe heel adequaat reageren door de batterijen van de weegschaal weer uit de tarzan te halen en in de weegschaal te stoppen en dan zelf de functie van de tarzan overnemen...
Maar goed... ik kan ook gewoon niet meedenken![]()
This file is hosted by Tripod, a Lycos®Network Site, and is not available for download. Please check out Tripod's Help system for more information about Remote Loading and our Remote Loading policy.quote:
Tief op. Ik maak er nog wel een voor je.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:23 schreef PC eend het volgende:
Als het nou heel snel gaat dan noemen we de volgende toch gewoon:quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:23 schreef PC eend het volgende:
Nou, laat horen. Ik heb een lichte voorkeur voor problemen met een koppige zwerver in een waterbed, die uiteindelijk zijn eigen meubelboulevard wilt beginnen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:21 schreef kleinzusje het volgende:
Heb er 2 kies maar
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tief op. Ik maak er nog wel een voor je.
2 Eendt or not 2 Eendt
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het nou heel snel gaat dan noemen we de volgende toch gewoon:
[DGK SC # 109] 2 duck or not 2 duck![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |