Sh*t, val ik toch even door de mandquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:05 schreef kleinzusje het volgende:
Ik voelde je hulpkreet door je wanhopige techniek vragen heen![]()
Je had al spierpijn en nu ditquote:
Problemen?!?!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik kan je niet helpen schat, ik neuk altijd om dat soort problemen te laten oplossen![]()
Ik heb iets met muziek van vroeger. Dus rock vind ik bijna alleen maar leuk als het van vroeger is...quote:
Oh my god, een lijndansend paardquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb iets met muziek van vroeger. Dus rock vind ik bijna alleen maar leuk als het van vroeger is...
Plus mijn ongelovelijk voorkeur voor country, folk, iers, schots enzo![]()
Hier werkt het perfect... maar de MP3 speler van de kid gebruikt dan ook maar 1 AAA batterij, en ik laad ze per 2 of 4 op dus we zitten vrijwel nooit zonderquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Neeh, maar batterijen zijn ook gruwelijk irritant. Dan sta je alsnog elke dag die batterijen op te laden.
quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:11 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb laatst de batterijen uit mn weegschaal in mn tarzan gedaan
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:11 schreef kleinzusje het volgende:
Dat is nog wel te doen. Denk dat een spelertje als dit iets te veel batterijen zou zuipen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:10 schreef Leandra het volgende:
Hier werkt het perfect... maar de MP3 speler van de kid gebruikt dan ook maar 1 AAA batterij, en ik laad ze per 2 of 4 op dus we zitten vrijwel nooit zonder
Ja, ben even op zoek naar een probleem, momentquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:12 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Goed zo, je snapt hem![]()
Nou? Problemen? He?!?
Volgens mij ben jij de gene die toe is aan sexquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:11 schreef kleinzusje het volgende:
Geniaal! Kun je nu ook je gewicht aflezen in een bevredigde toestand?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:11 schreef kleinzusje het volgende:
Volgens mij doet je weegschaal het niet meerquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ja, ben even op zoek naar een probleem, moment![]()
*meldtquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de gene die toe is aan sex![]()
Juist !!!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de gene die toe is aan sex![]()
Door op mn Tarzan te gaan staan ?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:13 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Geniaal! Kun je nu ook je gewicht aflezen in een bevredigde toestand?
Misschien kon dat al... Oh, ik ben de koning van de foute opmerkingen...![]()
Misschien mag je de MP3 speler van Veulerst even lenen?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Juist !!!
Ben dus even een probleem aan het zoeken![]()
Jawel hoor, heb de batterijen uit mn mp3 speler gehaald en in de afstandbediening gestopt en die van de afstand bediening in mn weegschaalquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij doet je weegschaal het niet meer![]()
Je elektrische deken werkt niet meer?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:14 schreef kleinzusje het volgende:
Juist !!!
Ben dus even een probleem aan het zoeken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |