abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56852945
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 05:08 schreef superheist het volgende:
Ik stuur m'n fam thuis ook gewoon de links van m'n facebook albums foto's van Niagara en Toronto zien er verdacht veel hetzeflde uit, behalve dat ik te cheap was om 20 dollar te betalen voor de CN tower

Over 5 dagen spendeer ik m'n springbreak trouwens in Newfoundland & Nova Scotia, helaas dus maar 9 dagen, had wss beter 1 v/d 2 kunnen kiezen.. maar heb er iig veel zin in, lekker beetje rondlopen/reizen daar! terwijl de meeste naar de amerikaanse lloret gaan, ie. Cuba, Cancun
Het is wel een must vind ik om de CN tower in te gaan. Toen ik er was was het weer gelukkig goed, maar de andere dagen dat ik in Toronto was was het weer bagger en dan zou ik ook geen geld betalen om er in te gaan en niks te zien.
Ben je niet toe aan wat zon? ik zou voor Cancun kiezen. Ik verlang na 5 maanden winter naar zon!
pi_56852954
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 05:11 schreef Shivo het volgende:

[..]

Het oude centrum is geloof ik 150 jaar oud. Toffe steden, zowel Montreal als Toronto. Zou ik ook ng wel willen wonen, er is tenminste iets te doen instead of the shithole waar ik nu zit
Naja het is inderdaad niet oud voor ons, maar zij noemen het zelf het oude gedeelte. Welk shithole zit je nu?
pi_56852959
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 02:11 schreef darktower het volgende:
Ik zit al sinds augustus in Montreal, en wat ze zeggen is waar: Montreal is het Parijs van Noord-Amerika. Er zijn hier vier universiteiten en dat is te merken ook: heel veel jonge mensen. Er zijn ongelooflijk veel bars en clubs en nog veel meer restaurants. Mooie omgeving ook, en je zit binnen een paar uur in Ottawa of Quebec City. In 'the ghetto', de binnenstad van Montreal, wordt Engels en Frans gesproken, daarbuiten voornamelijk Frans. Maar met alleen Engels kun je je hier prima redden.

Overigens: ik ga in mei en juni een roadtrip maken. Mocht iemand interesse hebben, hier ongeveer het schema:

1 mei vertrek vanuit Montreal. In ongeveer 10 dagen naar Vancouver. Op 10 mei landen er twee Nederlandse vrienden van me in Vancouver, die daarna een maand meereizen. Vanuit Vancouver gaan we de Rocky Mountains in. SUPER SUPER mooi... Whistler, Kamloops, Jasper, Banff, Kelowna, etc. Veel spectaculaire natuur, veel mountainbike trails, kanoen, skydiven, bungeejumpen, etc.

Op 31 mei zijn we dan weer terug in Vancouver, waarna we naar het zuiden gaan: richting de VS. Eerste stop is Seattle, en daarna door naar het zuiden langs de westcoast: San Fransisco, Hollywood, Las Vegas, Mexico, Area 51 (jaja), the Grand Canyon, etc. Op 8 juni zitten we in Las Vegas, waar mijn twee andere reisgenoten dan (wegens tijdgebrek ivm hun werk) weer naar Nederland terugvliegen. Ik rijd daarna nog door naar de oostkust, dwars door redneck VS heen, eindigend in Washington DC rond/op 30 juni!

Mocht er iemand interesse hebben: we rijden met een Pontiac Transport Minivan, waar nog plek is voor 1 of 2 mensen op het traject waar we al met zijn drieen zijn. Ik heb 6 zitplaatsen, maar met 4 of 5 mensen reizen is iets makkelijker, omdat we onderweg of in tenten overnachten, of (en bij voorkeur) bij couchsurfers thuis! Gratis en voor niets.

Om je een idee te geven van de kosten: Wouter en Remco (want zo heten ze) zijn 1250 EUR kwijt nu voor hun vlucht en kosten voor de auto, inclusief benzine. Overnachten is verder gratis doorgaans, dus daar heb je geen kosten aan.

Dus. Enzo. Blame Canada!
Ah ik ben vandaag weggegaan uit Montreal. Heb enkele dagen in het centrum gezeten. Montreal komt over als een relaxe stad, maar lang niet zo hectisch als Parijs. Gelukkig ook maar.

Je gaat een leuke roadtrip maken. Vooral op het gedeelte naar het zuiden ben ik jaloers op. De rest heb ik allemaal al gezien
Ik zou graag meewillen, maar ik ga over 2 weken naar huis en ik ben bijna blut. Zeker nu ik in New York zit. Een ander nadeel voor mij is dat ik geen 21 ben en nog niet kan drinken
Verreken je trouwens niet op de benzinekosten. Ik had dan wel een auto met een iets andere motor, maar ook zo'n minivan is verre van zuinig.
pi_56852976
Trouwens The Bay (La Baie in Montreal ) was goe bezig deze maand met de sale. 25% korting op de 2008 collectie. Het kan slechter.
pi_56852987
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 03:49 schreef tevebe het volgende:

[..]

Naja het is inderdaad niet oud voor ons, maar zij noemen het zelf het oude gedeelte. Welk shithole zit je nu?
Boston, Massachusetts. Niet veel te beleven hier. Was twee maanden terug op bezoek bij een vriend in Montreal, mooie wandeling over de Mount Royal gemaakt (mooi uitzicht daar). 's Avonds flink wezen stappen. In Mass gaat alles om twee uur dicht, wat dat betreft was Montreal een verademing. Ook kwa muziek.
Jesus saves but death prevails.
pi_56859855
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 04:24 schreef Shivo het volgende:

[..]

Boston, Massachusetts. Niet veel te beleven hier. Was twee maanden terug op bezoek bij een vriend in Montreal, mooie wandeling over de Mount Royal gemaakt (mooi uitzicht daar). 's Avonds flink wezen stappen. In Mass gaat alles om twee uur dicht, wat dat betreft was Montreal een verademing. Ook kwa muziek.
Ik ben in totaal iets meer als een week in Montreal geweest, maar ben de Mount Royal niet opgelopen. Enkele dagen had het gewoon geen zin, omdat je niks kon zien door de sneeuw. Enkele dagen was het te koud. De laatste dag was het wel mooi weer en waren we heel dichtbij alleen had ik geen camera bij en toen had ik zoiets van 'waarom gaan als je geen fotos kunt maken'.
  woensdag 20 februari 2008 @ 16:34:19 #257
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_56863118
Ik moet elke dag Mont-Royal op, omdat ik zo ongeveer halverwege dat ding woon (Avenue dr Penfield).
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
pi_56865314
Zo hoog is hij gelukkig niet (kwalificeert het uberhaupt als berg?).
Jesus saves but death prevails.
pi_56871480
Het is meer een (flinke) heuvel toch?
  woensdag 20 februari 2008 @ 22:07:02 #260
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_56871762
elke dag omhoog fietsen is anders echt SUPER irri. Zo stijl... en net te lang... killing...
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
pi_56872778
Zoiets als de Cauberg dus?
pi_57428933
Zo, ik hem een kamer geregeld voor de periode dat ik in Vancouver zit

http://maps.google.com/?q=loc%3A+comox+at+denman+vancouver+BC+CA
pi_57430334
Gefeliciteerd!

Hoe is je dat gelukt, zo vanuit het buitenland?
 FR
pi_57430763
quote:
Op maandag 17 maart 2008 12:58 schreef Bora-Bora het volgende:
Gefeliciteerd!

Hoe is je dat gelukt, zo vanuit het buitenland?
Nou heel relaxed. Vriendin van m'n moeder heeft familie in Vancouver, emailadressen uitgewisseld, wat kamers gegeven die me wel wat leken (via craigslist) en nu anderhalve week later was ze al naar 2 kamers wezen kijken en heeft er eentje genomen + halve maand borg vooruitbetaald

pi_57430928
Handig inderdaad!
 FR
pi_57431597
St. Patty's day Officieel was het de 15e (nu is holy week oid) maar iedereen viert het gewoon vandaag
pi_57435397
quote:
Op maandag 17 maart 2008 14:06 schreef superheist het volgende:
St. Patty's day Officieel was het de 15e (nu is holy week oid) maar iedereen viert het gewoon vandaag
Dat wordt vanavond lekker barbecuen.
pi_57436666
zou ik ook wel willen, enige wat ze hier hebben ingeslagen is bier wordt wss pizza/subway oid. Ben benieuwd hoe groen bier zal smaken
pi_57444806
quote:
Op maandag 17 maart 2008 11:41 schreef WooZ het volgende:
Zo, ik hem een kamer geregeld voor de periode dat ik in Vancouver zit

http://maps.google.com/?q=loc%3A+comox+at+denman+vancouver+BC+CA
Vlakbij de palmbomen
pi_57444818
Trouwens die straat ben ik 2 weken geleden nog ingereden toen ik savonds fotos ging maken vanuit Stanley Park. Echt goede locatie..
pi_57583732
Zo zaterdag afscheid genomen van Kelowna (eindelijk!) en nu zit ik in Revelstoke waar het nog steeds winter is. Ik had graag het weer van Kelowna meegenomen

Maar kan hier nog wel even skien
pi_57584671
quote:
Op maandag 24 maart 2008 18:39 schreef Irrem het volgende:
Zo zaterdag afscheid genomen van Kelowna (eindelijk!) en nu zit ik in Revelstoke waar het nog steeds winter is. Ik had graag het weer van Kelowna meegenomen

Maar kan hier nog wel even skien
In Revelstoke kun je nog wel 1,5 maand skien of niet?
pi_57594081
Wow, nice Revelstoke! Dat wil ik ook nog weleens bekijken voordat ik eind april weer terug naar NL ga!
pi_57597351
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 00:43 schreef tevebe het volgende:
Trouwens die straat ben ik 2 weken geleden nog ingereden toen ik savonds fotos ging maken vanuit Stanley Park. Echt goede locatie..
Goh, dat klinkt dan goed voor WooZ!
 FR
pi_57598452
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 12:31 schreef Bora-Bora het volgende:

[..]

Goh, dat klinkt dan goed voor WooZ!
Ik ben benieuwd, zeer zeker
pi_57602863
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 09:20 schreef Fiama het volgende:
Wow, nice Revelstoke! Dat wil ik ook nog weleens bekijken voordat ik eind april weer terug naar NL ga!
Klein dorpje, lekker rustig en mooie omgeving.

Sommige mensen die zijn gaan skien hier zeggen dat het zelfs beter is dan Whistler en beter dan de poedersneeuw in Big White. Ze zijn de berg flink aan het uitbreiden met meerdere pistes en onderaan de berg zijn ze begonnen met het bouwen van appartementen.

Ik zal proberen wat fotootje te plaatsen later!
pi_57603466
Iemand hier enige idee wat voor simkaart ik het beste kan kopen? Ik zit er een half jaar, wil dagelijks naar NL kunnen smssen en zal zelf niet al te veel bellen.

Ik snap er bar weinig van bv:

Fido, 1$/dag om incoming calls af te kopen, maar smssen is echt te duur (60$/bericht). Weet iemand betere/goedkopere opties toevallig?

crosspost in KAA Canada
pi_57604132
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 17:36 schreef WooZ het volgende:
crosspost in KAA Canada
In TRV bedoel je.
 FR
pi_57614185
quote:
Iemand hier enige idee wat voor simkaart ik het beste kan kopen? Ik zit er een half jaar, wil dagelijks naar NL kunnen smssen en zal zelf niet al te veel bellen.

Fido, 1$/dag om incoming calls af te kopen, maar smssen is echt te duur (60$/bericht). Weet iemand betere/goedkopere opties toevallig?

crosspost in KAA Canada
Ik doe zelf vrijwel niks met mobiele telefoon hier. Dus ik weet het niet zo goed. Het is wel verdraaid duur om je sim te laten 'unlocken'

201361 pepu
Op de konijnen af= lekker?
pi_57614406
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 02:13 schreef Irrem het volgende:

[..]

Ik doe zelf vrijwel niks met mobiele telefoon hier. Dus ik weet het niet zo goed. Het is wel verdraaid duur om je sim te laten 'unlocken'

Skype of MSN-messenger computer-to-computer audio/videocalls? Geheel gratis.
pi_57614465
quote:

crosspost in KAA Canada
Met Virgin mobile kan je iig niet naar het buitenland sms'n, de mensen die ik ken die wel naar het buitenland sms'n hebben Rogers, sim kost 25 dollar, beltegoed is wel maar een maand geldig geloof ik. Ik heb zelf Virgin Mobile maar enige wat ik doe is binnen Canada sms'n

Binnenkort trouwens m'n tripje naar het Westen boeken, ik kan iig overnachten in Victoria en Whistler, wil verder graag naar Vancouver, Rockies, Seattle, Yukon en Alaska, iemand tips voor dingen die ik echt moet zien, of goedkope reis mogelijkheden? maakt niet uit hoe ik er kom, vliegen, met de bus, liften etc.
pi_57639867
Nog een topic-tip voor de "Canadese" studenten:
Studeren in Canada in SES.
 FR
pi_57693556
Weet iemand of je voor de greyhound bus moet reseveren? Ik wil vanuit Vancouver naar Banff.
Of is er een leukere en goedkopere manier?

ik ga voor vier maanden naar Canada, vertrek over twee weken.

[ Bericht 40% gewijzigd door Cle0 op 29-03-2008 12:17:52 ]
pi_57694493
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 12:10 schreef Cle0 het volgende:
Weet iemand of je voor de greyhound bus moet reseveren? Ik wil vanuit Vancouver naar Banff.
Of is er een leukere en goedkopere manier?

ik ga voor vier maanden naar Canada, vertrek over twee weken.
Ja wel aan te raden... Ik heb zelf nooit de greyhound gepakt omdat ik dat te lang vond duren. Banff is trouwens wel te gek. Waar ga je slapen? Ik heb er 4 maanden gewoond en heb er nog flink wat vrienden wonen.
pi_57694852
Ik heb voor de maand mei een suite geregeld, die is wel flink prijzig dus ik moet nog een roommate zien te vinden. Dat is alles wat ik tot nu toe heb, en ik zou graag voor de maand juni ook nog een plekje ergens hebben.
pi_57696445
Roommate is altijd makkelijk te vinden. Wil je daar nog gaan skien? Bij Sunshine valt het flink tegen dit jaar en Lake Louise is ook ijzig.
pi_57720269
Ik ben @ Vancouver

Zo gaar als een klontje om 10:20u 's ochtends nu en maar eens ff kijken wat ik vanmiddag ga doen. Om 7pm naar de Canucks
pi_57720511
quote:
Op zondag 30 maart 2008 19:18 schreef WooZ het volgende:
Ik ben @ Vancouver

Zo gaar als een klontje om 10:20u 's ochtends nu en maar eens ff kijken wat ik vanmiddag ga doen. Om 7pm naar de Canucks
Waarom niet even langs English Bay? Foto's maken van de palmbomen daar. Trouwens mocht je ooit in de zomer naar Earls gaan op Robson drink dan een kiwi martini namens mij
pi_57722022
quote:
Op zondag 30 maart 2008 19:27 schreef tevebe het volgende:

[..]

Waarom niet even langs English Bay? Foto's maken van de palmbomen daar. Trouwens mocht je ooit in de zomer naar Earls gaan op Robson drink dan een kiwi martini namens mij
Ik zit voor 3 nachten in een hostel @ Granville, omdat de kamerhuur vanaf 1 april is. Het heeft hier de afgelopen dagen gesneeuwd dus het is een grote drap in de stad omdat het dooit als een gek
pi_57722379
quote:
Op zondag 30 maart 2008 20:33 schreef WooZ het volgende:

[..]

Ik zit voor 3 nachten in een hostel @ Granville, omdat de kamerhuur vanaf 1 april is. Het heeft hier de afgelopen dagen gesneeuwd dus het is een grote drap in de stad omdat het dooit als een gek
Ah Samesun hostel? De sneeuw blijft niet al te vaak liggen in Vancouver. 1,5 jaar geleden lag er ook veel sneeuw in Downtown. Blijf je vandaag dan maar binnen of ga je even East Van verkennen ?
pi_57730071
tering ik ben kapot, ben naar st pauls gelopen, naar m'n apartement op comox en toen naar de mensen die m'n kamer geregeld hadden op 1176 east 13th avenue, volgens google maps is dat 9,5km ofzo en dat heb ik ook nog niet de meest efficiente manier gelopen geloof ik

wel lekker weer hier maar m'n voeten doen pijn, had beetje de verkeerde schoenen aan, maa rik wist niet waar ik al die andere gelaten had

Nu maar eens richting Canucks
pi_57730778
Wat zijn echte things-to-do in Vancouver? Ik kom eind april aan in Vancouver.

(ben niet van plan te skiën, tevebe. Ik kan dat namelijk niet! haha!)
pi_57733948
Dan kun je alsnog naar Grouse gaan Ik heb geprobeerd om te snowboarden maar beschik niet over talent.
pi_57751123
Ik heb toch maar besloten om wat langer in Banff te verblijven

Het is hier wel erg leuk en goed. (duur ook )
pi_57754384
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 00:09 schreef Irrem het volgende:
Ik heb toch maar besloten om wat langer in Banff te verblijven

Het is hier wel erg leuk en goed. (duur ook )
Haha ik zei het toch. Vanavond Mel's?
pi_57763068
Is Banff echt zo duur? En dan bedoel ik niet alleen een kamer, dat dat duur is weet ik ondertussen zelf ook.
pi_57763318
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 17:04 schreef Cle0 het volgende:
Is Banff echt zo duur? En dan bedoel ik niet alleen een kamer, dat dat duur is weet ik ondertussen zelf ook.
Uitgaan is erg goedkoop, maar omdat het bijna iedere avond uitgaan is wordt het alsnog duur. Behalve maandag want dat is de rustdag! Vooral boodschappen zijn erg duur in Banff.
pi_57763363
Zit jij in Canada of ben je van plan om te gaan?
pi_57763982
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 17:21 schreef tevebe het volgende:

[..]

Uitgaan is erg goedkoop, maar omdat het bijna iedere avond uitgaan is wordt het alsnog duur. Behalve maandag want dat is de rustdag! Vooral boodschappen zijn erg duur in Banff.

Zondagavond bier voor 25 cent! Het zijn dan wel kleine glaasjes en het bier is nou niet je van het maar...25 cent !!! das wel goedkoop. Ik heb het ook wel geweten de dag erna
pi_57764296
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 18:05 schreef Irrem het volgende:

[..]

Zondagavond bier voor 25 cent! Het zijn dan wel kleine glaasjes en het bier is nou niet je van het maar...25 cent !!! das wel goedkoop. Ik heb het ook wel geweten de dag erna

Aurora's Bier is allemaal 'afval'bier maar goed voor 25cent hoor je niemand klagen. Wij waren ook altijd onder de indruk van de outfits van de serveersters daar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')