nee... maar ik wil nog wel broodjes naar mij gegooid hebben, dus ik ga er ZEKER naartoequote:Op zondag 3 juni 2007 16:24 schreef Quintony het volgende:
[..]
Ja Bolivar is met die blauwe watertoren
Ik heb tot november in springfield gewoond
Vertel me dat je al bij Lamberts bent geweest
Mooi huisquote:Op zondag 3 juni 2007 18:42 schreef Shivo het volgende:
[afbeelding]
Ik woon op de bovenste verdieping van dit huis, in Boston. En nee, die Volvo is niet van mij.Inderdaad van hout, hoewel er genoeg stenen huizen staan hier. Er zit een grote basement bij waarin de wasmachine en droger staan (die wordt gedeeld door de drie appartementen). Het meest vreemde aan het huis is dat je in de keuken al je afval door de gootsteen kunt gooien, er zit een disposal systeem in wat alles vermaald voordat het het riool in gaat![]()
Die gebieden zijn volgens mij wel waar rijke renteniers/gepensioneerde gaan wonen ja.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:10 schreef OG-Loco het volgende:
Een ding waar ik me wel vaak over verbaas... Als ik met meneer Google Earth eens rondkoekeloer bij iets zonnigs als Miami, heb je echt bakken eilanden vol enorme villa's met zwembaden, 4 auto's voor de deur, zeezicht en whatnot. Dan denk ik; Is dat allemaal zo goedkoop daar of is iedereen fucking rijk? Of, derde mogelijkheid, is de gehele rijke Amerikaanse populatie daar gevestigd?
Wat goedkoop zegquote:Op zondag 3 juni 2007 20:01 schreef Shivo het volgende:
De huur van ons appartement met vijf kamers, badkamer en keuken is $2700. Ik woon er gelukkig niet alleen. Appartementen met 1 of 2 slaapkamers zijn te krijgen vanaf ongeveer $1200. Locatie bepaalt veel, ik woon nu heel centraal (vlakbij Central Sq...). In verder weg gelegen buurten als Somerville of Jamaica Plain krijg je meer value voor je buck.
Holy crap.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:55 schreef Suerte het volgende:
[..]
Wat goedkoop zegWij betalen voor een 2 kamer appartement $5300
incl. 2 badkamers, keuken en wasmachine/droger.
Had er even bij moeten vermelden dat we in Manhattan wonenquote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 20:55 schreef Suerte het volgende:
[..]
Dat maakt 't wat duidelijker maar wat een prijs.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:01 schreef Suerte het volgende:
[..]
Had er even bij moeten vermelden dat we in Manhattan wonen![]()
Ja hier ook.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:02 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Dat is voor ons meer dan een half jaar hypotheek
![]()
And once again: Holy crap.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:21 schreef Suerte het volgende:
[..]
Eeuhh..ja dat doen we ookSamen zo'n 11.000 per maand
![]()
DAMNquote:Op zondag 3 juni 2007 21:21 schreef Suerte het volgende:
[..]
![]()
Niks, ik moet nog steeds mijn rijbewijs halenquote:
Ik moet eerlijk zeggen dat dat best mee valt voor iemand uit NYC. Is dat niet ongeveer het gemiddelde van een normale baan daar?quote:Op zondag 3 juni 2007 21:21 schreef Suerte het volgende:
[..]
![]()
En ik maar klagen over de $900 per maand inclusief warm waterquote:Op zondag 3 juni 2007 20:55 schreef Suerte het volgende:
[..]
Mijn man is analyst bij een bank, ik ben verpleegkundigequote:Op zondag 3 juni 2007 22:12 schreef SnowBite het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat dat best mee valt voor iemand uit NYC. Is dat niet ongeveer het gemiddelde van een normale baan daar?
De helft zijn jullie zoiezo kwijt aan huur, is de rest in NYC ook niet enorm duur?
En mag ik vragen wat voor baan je hebt?
Manhattan lijkt me echt geweldig om te wonen, je zit dan echt op een A locatie.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:32 schreef Suerte het volgende:
[..]
Mijn man is analyst bij een bank, ik ben verpleegkundige
De appartementen in Manhattan zijn idd een heel stuk duurder van in bv de Bronx () of Queens.
Je betaald hier echt de hoofdprijs.
Voorderest vallen de prijzen best mee; sommige dingen zijn goedkoper dan in NL![]()
Toch zou ik met jou income in Queens gaan zitten, en van het geld dat je overhoud maar met OV naar manhattan gaan, voor een jaar of 5 en dat flink oppotten. Zou, lets say, driekwart in huur schelen? dat is dan een leuke spaarpotquote:Op zondag 3 juni 2007 23:32 schreef Suerte het volgende:
[..]
Mijn man is analyst bij een bank, ik ben verpleegkundige
De appartementen in Manhattan zijn idd een heel stuk duurder van in bv de Bronx () of Queens.
Je betaald hier echt de hoofdprijs.
Voorderest vallen de prijzen best mee; sommige dingen zijn goedkoper dan in NL![]()
Daar kwam een studiegenootje van mij vandaan toen ik in Santa Barbara woonde. Dus ja ik ken hetquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:29 schreef roburt het volgende:
kent iemand chico, cali ?
quote:Op maandag 4 juni 2007 14:52 schreef SebasC het volgende:
Ik woon sinds November 2005 in Hutchinson, Minnesota. Bevalt me hier erg goed. Heb eigen gezinnetje, vrouwtje, kindje, werk.
Hey, een staatsgenootquote:Op maandag 4 juni 2007 14:52 schreef SebasC het volgende:
Ik woon sinds November 2005 in Hutchinson, Minnesota. Bevalt me hier erg goed. Heb eigen gezinnetje, vrouwtje, kindje, werk.
Ik kan nu nog niet overzien hoe en wat, omdat ik pas over 2,5 maand daar aankom, maar het lijkt me opzich wel leukquote:Op zondag 3 juni 2007 14:33 schreef compier het volgende:
[..]
kunnen we geen FOK! meet houden in missouri??
als ik zo kijk zowieso al 1 in Bolivar, jij in St. louis, ik in dat boerengat "sparta"..
als we nou ergens in Clinton afspreken
ook nog niets concreets van mijn kant hoor, behalve dat ik Steincity87 op een ijsje ga trakteren in springfield.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:05 schreef Radiowood het volgende:
[..]
Ik kan nu nog niet overzien hoe en wat, omdat ik pas over 2,5 maand daar aankom, maar het lijkt me opzich wel leuk![]()
Ahhh the big city lifequote:
Ik. En zo "makkelijk" is het nou ook weer niet, je wederhelft moet wel aan een aantal eisen voldoen (genoeg verdienen enzo).quote:Op maandag 4 juni 2007 16:34 schreef Slappy het volgende:
Wie is met een Amerikaan getrouw???
Dan krijg je redelijk makkelijk verblijfsvergunning
Ik ben met een amerikaan getrouwd.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:34 schreef Slappy het volgende:
Wie? Ik? Ja.. heb zelfs speciale t-shirts laten maken met die tekst eropquote:Op maandag 4 juni 2007 18:54 schreef OG-Loco het volgende:
Verkondig je je signature ook in je hometown?
Ook ik ben met een Amerikaan getrouwd, en idd, zo makkelijk is het niet.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:34 schreef Slappy het volgende:
Een JAARquote:Op maandag 4 juni 2007 19:43 schreef Shira het volgende:
[..]
bovendien kunnen procedures gigantisch lang duren met als gevolg dat jij en je geliefde niet bij elkaar kunnen zijn. Of, in mijn geval, je de VS niet meer uitmag totdat je procedure is afgewikkeld![]()
Shit, die zooi moet ik binnenkort ook maar eens gaan uitzoekenquote:
Ik woon dus in een gebied waar huizen goedkoop zijn (zie mijn posts in het begin van dit topic). En er zijn hier best veel goede banen te vinden in de regio. Ik woon in een huis van ongeveer 200m2, dat 2 minuten (te voet) van mijn werk af ligt. Mijn hypotheek kost me minder dan eenderde van mijn netto salaris. Ik heb een stad ter grote van Eindhoven op 25 minuten rijden hier vandaan liggen (Springfield, MO). En nee er is vrijwel geen file hier in de buurt. 2-3 uur hiervandaan heb ik steden als Kanses City en St. Louis liggen mocht ik behoefte te hebben aan een bezoek aan een van die steden te bezoeken.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:34 schreef TwyLight het volgende:
Maar hoe zit dat daar in Amerika dan in de plaatsen waar de huizen (vrij) goedkoop zijn, is het daar ook een beetje in balans of verdienen mensen gewoon veel geld maar zijn de huizen super goedkoop?
Hoe zit het eigenlijk als je al een visum hebt maar daarnaast ook nog met een Amerikaan(se) wil trouwen? Moet je dan door dezelfde procedures? Ik hoorde sowieso van collega's die een greencard hebben gekregen, misschien moet ik daar ook eens achter aan.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:43 schreef Shira het volgende:
[..]
Ook ik ben met een Amerikaan getrouwd, en idd, zo makkelijk is het niet.
Er zijn verschillende procedures en ze kosten allemaal veel geld (nieuwe prijzen per 30 juli 2007 : http://www.uscis.gov/file(...)eeSchedule052907.pdf )
bovendien kunnen procedures gigantisch lang duren met als gevolg dat jij en je geliefde niet bij elkaar kunnen zijn. Of, in mijn geval, je de VS niet meer uitmag totdat je procedure is afgewikkeld![]()
Ik wil ook een ijsje van Andy'squote:Op maandag 4 juni 2007 16:25 schreef compier het volgende:
[..]
ook nog niets concreets van mijn kant hoor, behalve dat ik Steincity87 op een ijsje ga trakteren in springfield.
Tering... ik weet niet eens meer wat het mij allemaal kostte, maar dit is wel hoog ja...quote:Op maandag 4 juni 2007 19:59 schreef Shira het volgende:
Zou het maar voor 30 juli doen PP, zie je de nieuwe filing-fees?. Is niet normaal meer zo hoog![]()
Dat ligt er tegenwoordig aan. Ik had mijn vberblijfsvergunning voor de VS binnen 2 maanden na mijn huwelijk (mei 2004), maar de regels zijn nu aangescherpt.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:34 schreef Slappy het volgende:
Als jij er ook bent dan, dan trakteer ik jou ookquote:
Ik trouw pas volgend jaar mei, dus ik zal de hoofdprijs moeten betalenquote:Op maandag 4 juni 2007 19:59 schreef Shira het volgende:
Zou het maar voor 30 juli doen PP, zie je de nieuwe filing-fees?. Is niet normaal meer zo hoog![]()
ipv een spousal visa zou je een fiancee visa kunnen aanvragen. Je moet dan geloof ik binnen een half jaar trouwen vanaf het moment dat je je visum krijgt.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:16 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Ik trouw pas volgend jaar mei, dus ik zal de hoofdprijs moeten betalen![]()
Ik heb tot volgend jaar augustus nog een F-1 studentenvisum, dus dat zit wel goed. Nu moet ik nog even uitzoeken welke procedures ik precies in gang moet zetten om na het verlopen van dat visum nog legaal in de VS te blijven.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:19 schreef Quintony het volgende:
[..]
ipv een spousal visa zou je een fiancee visa kunnen doen. Je moet dan geloof ik binnen een half jaar trouwens geloof ik vanaf het moment dat je je visum krijgt.
Dus je bent wel van plan te blijven buurman?quote:Op maandag 4 juni 2007 20:16 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Ik trouw pas volgend jaar mei, dus ik zal de hoofdprijs moeten betalen![]()
houdt er ook rekening mee dat als je midner dan 2 jaar getrouwd bent op het moment dat je je visum aanvraagt dat je een tijdelijk visum krijgt voor 2 jaar. En dat na die 2 jaar dat je nogmaals 200$ mag opsturen om de temporary status te verwijderen van je visum.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:22 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Ik heb tot volgend jaar augustus nog een F-1 studentenvisum, dus dat zit wel goed. Nu moet ik nog even uitzoeken welke procedures ik precies in gang moet zetten om na het verlopen van dat visum nog legaal in de VS te blijven.
Ach, dat moet dan maar. Vorig jaar mocht ik bij het verlengen van m'n F-1 ook alweer het nodige aan fees e.d. ophoestenquote:Op maandag 4 juni 2007 20:27 schreef Quintony het volgende:
[..]
houdt er ook rekening mee dat als je midner dan 2 jaar getrouwd bent op het moment dat je je visum aanvraagt dat je een tijdelijk visum krijgt voor 2 jaar. En dat na die 2 jaar dat je nogmaals 200$ mag opsturen om de temporary status te verwijderen van je visum.
Yep, begin augustus gaan we naar Ohio. Afgelopen zaterdag hebben we er een huis gekochtquote:Op maandag 4 juni 2007 20:24 schreef popolon het volgende:
[..]
Dus je bent wel van plan te blijven buurman?
Kost dat ook nog geld?quote:Op maandag 4 juni 2007 20:27 schreef Quintony het volgende:
[..]
houdt er ook rekening mee dat als je midner dan 2 jaar getrouwd bent op het moment dat je je visum aanvraagt dat je een tijdelijk visum krijgt voor 2 jaar. En dat na die 2 jaar dat je nogmaals 200$ mag opsturen om de temporary status te verwijderen van je visum.
Sounds like paradise.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:59 schreef Quintony het volgende:
[..]
Ik woon dus in een gebied waar huizen goedkoop zijn (zie mijn posts in het begin van dit topic). En er zijn hier best veel goede banen te vinden in de regio. Ik woon in een huis van ongeveer 200m2, dat 2 minuten (te voet) van mijn werk af ligt. Mijn hypotheek kost me minder dan eenderde van mijn netto salaris. Ik heb een stad ter grote van Eindhoven op 25 minuten rijden hier vandaan liggen (Springfield, MO). En nee er is vrijwel geen file hier in de buurt. 2-3 uur hiervandaan heb ik steden als Kanses City en St. Louis liggen mocht ik behoefte te hebben aan een bezoek aan een van die steden te bezoeken.
Benzine kost hier 2.99$/gallon (0.60EUR/liter). Ik betaal 100$/jaar in wegenbelasting per jaar voor mijn 3.0 literV6 Chevy Malibu. En verzekering kost me ongeveer 300$/jaar.
In springfield, MO, een stad met 150k inwoners en daarbovenop 60-80k studenten, kun je een duplex huren van 120m2 voor 500$/maand, of een apartement met 2 slaapkamers (90m2) voor 350-400)$ (en dan is gas, water en licht inbegrepen).
Mijn vrouw en ik kunnen gaan uiteten en allebei een lekkere grote steak eten, met groente/friet en fris en dan samen minder dan 25$ kwijt zijn.
Het leven hier in de midwest bevalt me werkelijk zeer goed![]()
Helaas is dit beeld die de media schept wel zo, Amerikanen zijn erg egoistisch, narcistisch en nog wat andere dingen. Niet alle Amerikanen; maar ook niet alle Surinamers zijn donker...quote:Op maandag 4 juni 2007 21:06 schreef OG-Loco het volgende:
Vraag;
Als er op het wereldwijde nieuws een of andere uitvinding is, gedaan door een Nederlander, ben ik stiekem best een beetje trots.
Hoe zit dat met jullie? American Pride alom of moeten jullie weinig van de soms nationalistische trekjes van Amerikanen hebben (refererend aan die serie van Max Westerman, waarbij Amerikanen o.a. overal in willen winnen)?
Hoewel ik Amerikaanse vrienden heb die beweren dat Amerikanen altijd voor elkaar klaar staan en dat wij het in Europa juist van de regering moeten hebben, en niet van onze vrienden.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:08 schreef The_Forcer het volgende:
[..]
Helaas is dit beeld die de media schept wel zo, Amerikanen zijn erg egoistisch, narcistisch en nog wat andere dingen. Niet alle Amerikanen; maar ook niet alle Surinamers zijn donker...
J1. net nieuw, twee weken geleden verlengd.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:02 schreef Shira het volgende:
wat voor visum heb je Shivo?
http://www.uscis.gov/file(...)eeSchedule052907.pdfquote:
Ik ben ook trots als Nederland het internationale nieuws haalt hoorquote:Op maandag 4 juni 2007 21:06 schreef OG-Loco het volgende:
Vraag;
Als er op het wereldwijde nieuws een of andere uitvinding is, gedaan door een Nederlander, ben ik stiekem best een beetje trots.
Hoe zit dat met jullie? American Pride alom of moeten jullie weinig van de soms nationalistische trekjes van Amerikanen hebben (refererend aan die serie van Max Westerman, waarbij Amerikanen o.a. overal in willen winnen)?
Klerelijers.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:22 schreef maartena het volgende:
[..]
http://www.uscis.gov/file(...)eeSchedule052907.pdf
I-751, removal of conditions is wat je nodig hebt.
Kosten: $545 voor de aanvraag, $80 voor de biometrics (vingerafdrukken etc). Je kunt het 90 dagen voor het verloop van de datum aanvragen (dus over 9 maanden voor jou), en je bent dus inderdaad $625 lichter.....
Per 30 Juli 2007 gaan de fees omhoog, en dat is dus de nieuwe prijs.![]()
Ja, ik ben wel trots op Nederland als Nederland op televisie is.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:06 schreef OG-Loco het volgende:
Chicago ligt in de Midwestquote:Op maandag 4 juni 2007 23:32 schreef Shivo het volgende:
Nog even wat anders; ik wil een weekendje weg binnenkort, romantiek geen bezwaar. Ik zat aan Chicago te denken, is dat wat? Ben er nog nooit geweest. Andere suggesties zijn ook welkom, hoewel al een boel steden op voorhand zijn afgekeurd (de oostkust en midwest).
Nou je het zegt, mijn begrip van Midwest was eigenlijk wat zuidelijker. Savannah klinkt leuk, maar een vlucht duurt 9 uur zie ik, dat is wat lang voor een weekendje. San Diego vind ik zelf niks, San Fran is al bekend, dus blijft eignelijk alleen New Orleans over. Of Chicago, dus.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:36 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Chicago ligt in de MidwestPuike stad verder
San Diego, San Francisco en New Orleans zijn andere opties.
Savannah, GA schijnt ook erg romantisch te zijn, al ligt dat natuurlijk wel aan de oostkust.
Santa Barbera, California.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:32 schreef Shivo het volgende:
Nog even wat anders; ik wil een weekendje weg binnenkort, romantiek geen bezwaar. Ik zat aan Chicago te denken, is dat wat? Ben er nog nooit geweest. Andere suggesties zijn ook welkom, hoewel al een boel steden op voorhand zijn afgekeurd (de oostkust en midwest).
Reken maar meer op 2 jaar of zo. Ze zeggen een jaar, maar in mijn geval duurde het 2 jaar en 2 maanden.quote:
Ik zette een jaar en twee weken na mijn huwelijk voet op Amerikaanse bodem. Het had sneller gekund maar er waren wat problemen met de garant stelling.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:10 schreef MrCyber het volgende:
[..]
Reken maar meer op 2 jaar of zo. Ze zeggen een jaar, maar in mijn geval duurde het 2 jaar en 2 maanden.
Vanuit Boston?! Dat lijkt me sterk. Of je moet ergens een heel lange layover hebben, natuurlijk.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:51 schreef Shivo het volgende:
[..]
Nou je het zegt, mijn begrip van Midwest was eigenlijk wat zuidelijker. Savannah klinkt leuk, maar een vlucht duurt 9 uur zie ik, dat is wat lang voor een weekendje. San Diego vind ik zelf niks, San Fran is al bekend, dus blijft eignelijk alleen New Orleans over. Of Chicago, dus.
Inderdaad.... toen ik het 5 jaar geleden deed was het een stuk goedkoper!quote:Op maandag 4 juni 2007 19:59 schreef Shira het volgende:
ik dacht altijd dat US passports blauw waren, maar die van jou lijkt zwart. well, either way, I want one.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:30 schreef maartena het volgende:
[..]
Inderdaad.... toen ik het 5 jaar geleden deed was het een stuk goedkoper!![]()
Vorig jaar heb ik in totaal iets van $700 neergelegd voor naturalisatie, dus ik ben echt overal vanaf nu.....
[afbeelding]
Hij is ook blauw, maar door het materiaal wat gebruikt wordt komt het niet zo als blauw naar voren op de foto.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:37 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik dacht altijd dat US passports blauw waren, maar die van jou lijkt zwart. well, either way, I want one.
Als je met Google street kijkt zie je ze ook echt overal; hoe bedoel je liefde voor je land.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben ook trots als Nederland het internationale nieuws haalt hoor![]()
Ik word hier vooral moe van al die vlaggen overal. Heel irritant. Verder valt het allemaal wel mee.
Wat is er in Sedona te beleven?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:09 schreef maartena het volgende:
[..]
Santa Barbera, California.
Sedona, Arizona.
Santa Fe, New Mexico.
Leuke plaatsjes om romantisch een weekendje in door te brengen.....
De bovenste twee zijn wel twee uur rijden van een groot vliegveld trouwens.
Ik werd altijd helemaal gek van die gele lintjes op de auto's met "Support our troops"quote:Op maandag 4 juni 2007 22:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben ook trots als Nederland het internationale nieuws haalt hoor
Ik word hier vooral moe van al die vlaggen overal. Heel irritant. Verder valt het allemaal wel mee.
Als je met Google street kijkt zie je ze ook echt overal; hoe bedoel je liefde voor je land.
nog "maar" 5 jaar en dan kan ik er ook een aanvragenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:30 schreef maartena het volgende:
[..]
Inderdaad.... toen ik het 5 jaar geleden deed was het een stuk goedkoper!![]()
Vorig jaar heb ik in totaal iets van $700 neergelegd voor naturalisatie, dus ik ben echt overal vanaf nu.....
[afbeelding]
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:37 schreef Californian_dreamer het volgende:
en vanaf vandaag ben ik echt volwassen in amerika (21)![]()
mn pa heeft 3 keer zo snel internet als ik hier heb (ik d/l daar met 300kb/s )quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:52 schreef BonJovi het volgende:
Spannend compier als je daar bent kan je ook op fok komen of heeft je pa geen internet?
Ok kan niet wachten op je verhalen en ervaringen met de Amerikaanse damesquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:57 schreef compier het volgende:
[..]
mn pa heeft 3 keer zo snel internet als ik hier heb (ik d/l daar met 300kb/s )
dus uiteraard FOK! ik daar ook!
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:59 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ok kan niet wachten op je verhalen en ervaringen met de Amerikaanse dames.
Ja ik op vakantie in Mexico ook met een Amerikaanse, die ma zag me met haar en mocht van haar niet met me omgaan. Ze dachten dat ik een loverboy was ofzoquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:00 schreef compier het volgende:
[..]Haha, ik ben er al iets van 4 keer geweest dus ik weet al aardig wat.
een ding heb ik ook geleerd, niemand praat over seks, iedereen doet het
Jup, amerikaanse ouders denken dat hun kinderen nooit wat doen, terwijl ze al vanaf hun 13e neuken blowen en zuipen...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:03 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja ik op vakantie in Mexico ook met een Amerikaanse, die ma zag me met haar en mocht van haar niet met me omgaan. Ze dachten dat ik een loverboy was ofzowel jammer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |