Ik ga er volgend jaar studeren, vorig jaar enkele weken geweest...Perugiaquote:
Bedoel je de bioscoop of het restaurant? Ik ken iemand die bij het restaurant werktquote:Op zondag 21 maart 2010 22:53 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Ik ga er volgend jaar studeren, vorig jaar enkele weken geweest...PerugiaIk ken de eigenaren van Tureno, beste cappucc
Heb stiekem een beetje heimwee. Van de zomer maar weer even langsgaan
Het restaurantquote:Op zondag 21 maart 2010 23:00 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Bedoel je de bioscoop of het restaurant? Ik ken iemand die bij het restaurant werkt![]()
Ik heb altijd heimwee naar Perugia...
Iddquote:
Statistisch gezien valt dat wel meequote:
Dat weet ik niet, ik ken alleen 1 medewerker die daar een soort stage deed. Ik was er vorige maand nogquote:Op maandag 22 maart 2010 17:15 schreef honda1990 het volgende:
[..]
IddBen er ongeveer een jaar niet meer geweest dus weet het niet zeker, maar de eigenaar heet toch Fabio, en 1 van de medewerksters is Patricia uit Argentinië? Nu wil ik terug
![]()
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:06 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik ken alleen 1 medewerker die daar een soort stage deed. Ik was er vorige maand nog
Denk dat er ook wel bussen zijn, maar treinen blijkbaar ook. Op de site van Trenitalia krijg ik gewoon als ik Napoli-Corigliano Calabro invoer een aantal opties. Vliegen op Bari lijkt inderdaad het handigst, dan ben je 2 keer zo snel in Corigliano.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:03 schreef Piepje het volgende:
Deze zomer ga ik twee maanden op een camping werken in Italië. Ik heb alleen wat probleempjes met het regelen van vervoer ernaartoe. Ik heb al gepost in Travel, maar misschien dat de mensen hier wat meer verstand hebben van de Italiaanse treinen in het zuiden.
Ik moet naar Corigliano Calabro (in Calabrië). Totaan Rome, Napels, Bari enz... kom ik nog wel met het vliegtuig, of evt. een internationale trein. Maar vanaf dat punt, lijken de Italiaanse treinen niet zo vaak te rijden.
Weet een van jullie misschien wat het handigste is om van, laten we zeggen, Napels naar Corigliano Calabro te komen? Ik dacht misschien vanaf Napels naar Metaponto en dan naar beneden langs de kust, of kan dat niet? Kreeg er niet echt opties op bij Trenitalia.it.
Of zijn er misschien bussen?
Ik woon al een paar maanden in Milano. Ik heb hier mijn scriptie zitten schrijven. Nu ben ik afgestudeerd en hard op zoek naar een baan, heb wat sollicitaties lopen. En misschien zoeken we nog een ander huis, want onze huurbaas hier is from hell. Wat heb jij met Italië?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:26 schreef tim2308 het volgende:
@gifkwal: ik zag elders dat je in Italie ging wonen. Wat ga je doen en waar?
Nee op vakantiequote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:26 schreef gifkwal het volgende:
Ga je in Milaan wonen/werken? Weet je al waar?
Oh, mooie reis zeg! En bij deze dan nogmaals...quote:Op zondag 20 juni 2010 00:47 schreef tim2308 het volgende:
[..]
Nee op vakantie3 dagen en dan bologna, sienna, perugia en pisa
Op die facebookpagina wordt ook redelijk veel voor een half jaar en dergelijke aangeboden. Verder bestaat er ook een facebookgroep van de Politecnico waar mensen van alles aanbieden. Voor 450 euro moet een kamer in een studentenhuis wel lukken!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:29 schreef Innocence het volgende:
Max. zo'n 450 euro per maand, maar daar is genoeg voor te vinden. Veel is alleen gelijk voor een heel jaar te huur.
Ga een onderzoeksstage aan het Politecnico doen. Sta dus gewoon ingeschreven als Erasmus uitwisselingsstudent, wel zo makkelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |