Gaaf! Wat voor werk ga je doen? Ik heb hier in Milaan wel woonruimte maar geen werkquote:Op maandag 8 februari 2010 21:51 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik kan in Italie gaan werken, maar ik moet zelf woonruimte zoeken en mijn Italiaans is nog vrij beginnend![]()
Maar eigenlijk is dit een te mooie kans om te laten lopen.
Trouwens, bedankt voor alle websites
Studie afmaken en dan alsnog gaanquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vanavond ook weer naar Italië vliegen.. Nog maar voor 2 weekjes in plaats van nog een half jaar
Besloten om vanwege de studie hier toch maar hier door te gaan in plaats van in Italië zitten voor de lol
Echt? Wat vind je er zo leuk aan? Ik vind het de minst leuke stad van Italie (op Napels na dan) waar ik ben geweest. Toch woon ik erquote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:59 schreef Luco het volgende:
Italië.
Baal dat ik voor m'n studie niet een half jaar in Milaan kan studeren, maar dat is toch echt wel "mijn" stad (Na Amsterdam en Groningen).
Nou, laten we eens beginnen met het feit dat m'n moeder er vandaan komt en er nog familie woont. Ik spreek ook wel een aardig woordje Italiaans, alleen niet genoeg om je CV te controleren denk ik...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:08 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Echt? Wat vind je er zo leuk aan? Ik vind het de minst leuke stad van Italie (op Napels na dan) waar ik ben geweest. Toch woon ik er![]()
Zijn er trouwens mensen die als moedertaal Italiaans hebben hier? Ik wil graag mijn CV laten nalezen door iemand die de foutjes er uit kan halen.
Ah, dat maakt het al anders denk ik. Dan ken je de stad misschien ook wat meer van binnenuit. Ben je van plan om er na je studie iets te gaan doen?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:13 schreef Luco het volgende:
[..]
Nou, laten we eens beginnen met het feit dat m'n moeder er vandaan komt en er nog familie woont. Ik spreek ook wel een aardig woordje Italiaans, alleen niet genoeg om je CV te controleren denk ik...
Nee, denk dat ik gewoon in Nederland blijf, maar zal Italië (en Milaan in het specifiek) regelmatig blijven bezoekenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:15 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Ah, dat maakt het al anders denk ik. Dan ken je de stad misschien ook wat meer van binnenuit. Ben je van plan om er na je studie iets te gaan doen?
Met easyjet en ryanair is dat sowieso goed te doen!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:17 schreef Luco het volgende:
[..]
Nee, denk dat ik gewoon in Nederland blijf, maar zal Italië (en Milaan in het specifiek) regelmatig blijven bezoeken. Hoe ben jij er terecht gekomen dan?
Misschien kan je Amgen proberen. Een Amerikaans farmaceutisch bedrijf dat ook een grote vestiging in Breda heeft. In bocca al lupo!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:25 schreef gifkwal het volgende:
Hebben mensen misschien nog tips wbt Nederlandse/internationale bedrijven in en om Milaan? Ik wil beginnen met solliciteren en het makkelijkste lijkt mij dat om bij een dergelijk bedrijf te doen, vooral omdat mijn Italiaans misschien tekort schiet voor een echte professionele carriere. Ik weet van het consulaat, Fiat, zijn er nog meer van dit soort bedrijven, liefst Nederlands?
Grazie! Ik zal het eens uitzoeken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:56 schreef Viajero het volgende:
[..]
Misschien kan je Amgen proberen. Een Amerikaans farmaceutisch bedrijf dat ook een grote vestiging in Breda heeft. In bocca al lupo!
Schijnt een mooie binnenstad te hebben. Veel industrie dus ook veel werkgelegenheid. Ligt echter wel in een kom met heuvels eromheen waardoor de smog blijft hangen en die smog is niet weinig...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:12 schreef donnerkabab het volgende:
Is Turijn eigenlijk wat?ik ga ook misschien in Italia werken.
weet jij iets over de plaats Arese?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:00 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Schijnt een mooie binnenstad te hebben. Veel industrie dus ook veel werkgelegenheid. Ligt echter wel in een kom met heuvels eromheen waardoor de smog blijft hangen en die smog is niet weinig...
Whehe, je wil bij de Fiat gaan werken?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:05 schreef donnerkabab het volgende:
[..]
weet jij iets over de plaats Arese?![]()
kan je daar wat meer over vertellen, waarvoor zoeken ze NLstalige mensen? wat verdien je dan per maand?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:18 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Whehe, je wil bij de Fiat gaan werken?Ik zit daar ook aan te denken, mocht ik in Milaan niks vinden. Ben er nog nooit geweest dus kan je er niks over vertellen. Ik geloof wel dat ze daar altijd Nederlandstalige mensen zoeken (zie in elk geval altijd advertenties).
O ja, Turijn ben ik ook niet geweest maar een vriendin van me wel en die vond het een erg leuke stad, modern en meer Europees aandoend dan veel andere Italiaanse steden (er liggen bijvoorbeeld heel veel fietspaden) en ook heel groen.
Voor zover ik weet gaat het dan om callcenter werkquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:26 schreef donnerkabab het volgende:
[..]
kan je daar wat meer over vertellen, waarvoor zoeken ze NLstalige mensen? wat verdien je dan per maand?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |