Ok ok, de theorie dat je niet perse vrouw hoeft te zijn om naar het uiterlijk van een man te kijken hoef ik niet op te brengen dan?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:20 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik bedoel het uiterlijk van mannen dan. Ik keek naar stoerheidsfactor..niet aantrekkelijkheid. Ik ben geen vrouw nl...snap es vous ?!![]()
Heyyyy Tezzzzquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:19 schreef Tezz het volgende:
rapapapapa hier is ze dan..................de enige echte Tezz!!!!!
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:25 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Heyyyy Tezzzz![]()
Zijn ze eruit gekomen?
Die theorie vind ik plausibel..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:24 schreef Caviidae het volgende:
[..]
Ok ok, de theorie dat je niet perse vrouw hoeft te zijn om naar het uiterlijk van een man te kijken hoef ik niet op te brengen dan?
Maar ik vind hem nu ook stoer iig.
Ik houd van stoere mannen.![]()
Ik houd van ale mannen, daar kan ik niks aan doen, kan ik n iks aan doen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:24 schreef Caviidae het volgende:
[..]
Ok ok, de theorie dat je niet perse vrouw hoeft te zijn om naar het uiterlijk van een man te kijken hoef ik niet op te brengen dan?
Maar ik vind hem nu ook stoer iig.
Ik houd van stoere mannen.![]()
pr0n ftw?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
Valkenswaard heeft er weer een downloader bij hihi
WinRar, QuickPar, Newsleecher, Grabbit, FTD, uitpakken, repareren....hoe vaak zijn deze kreten voorbijgekomen vanavond ?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
Valkenswaard heeft er weer een downloader bij hihi
jaa jij bent het nieuwst! Je geurt zelfs nog als nieuw!quote:
Lees je al een tijdje mee op FOK! of niet?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:28 schreef Caviidae het volgende:
Ik ben zó nieuw dat ik me vandaag pas heb aangemeld![]()
I win.
Wat heb je mooie ogen!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:28 schreef Caviidae het volgende:
I win.
Damn ! Jij bent een n00b !!!! Kop een trein ofzo !!!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:28 schreef Caviidae het volgende:
I win.
Soms laat je vreemde duistere kanten zien BeeDee!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:30 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Damn ! Jij bent een n00b !!!! Kop een trein ofzo !!!![]()
![]()
Nee hoor...hier gaan wij niet zo met elkaar om....welkom hier
![]()
28, mooie leeftijd.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:30 schreef Tezz het volgende:
[..]
was je maar vast achtien he jongen............
Ghege...nee, was een slap aftreksel van de normale gang van zaken in ONZ..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:31 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Soms laat je vreemde duistere kanten zien BeeDee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |