Nou moe Tezz...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:32 schreef Tezz het volgende:
nou die TT is echt goed gekozen hoor. Tjeezus wat duurt dat lang telkens!
Ik ga echt slapen zo hoor, duurt me allemaal te lang..........
Wat is een n00b?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:30 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Damn ! Jij bent een n00b !!!! Kop een trein ofzo !!!![]()
![]()
quote:Nee hoor...hier gaan wij niet zo met elkaar om....welkom hier
![]()
ikke 21. En 30 was ook wel heeeeeeel speciaal (quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:33 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dan moet je nog wat langer wachten, ik vond 19 mooi en 23.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:35 schreef oranjekoek het volgende:
Boon komt om zijn loon
noob tmok monjiz nool
35...was...laat ook maar..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
ikke 21. En 30 was ook wel heeeeeeel speciaal ()
Nee, of ja 28 is nog wel mooi, alles daarboven heeft geen aantrekkingskrachtquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
ikke 21. En 30 was ook wel heeeeeeel speciaal ()
Nee...waarom ?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:39 schreef Beelzebub85 het volgende:
Is het hebben van Kloons strafbaar?
JA op straffe van 3 maanden asbakken legenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:39 schreef Beelzebub85 het volgende:
nou nieuw ben je dus in ieder geval niet!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:40 schreef Caviidae het volgende:
[..]
Nee, ik heb écht een hekel aan draaimolens.
Zoja, dan heeft Fok zeker de helft minder users.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:39 schreef Beelzebub85 het volgende:
Wat is entimotologie ? Geen zin om te googlen btw..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:40 schreef Caviidae het volgende:
[..]
Nee, ik heb écht een hekel aan draaimolens.
Je hebt gelijk! We moeten hier een avondklok invoeren. om 12 uur gaat de deur dicht.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:40 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja het is al laat.........en ik ben moe!!!!!!
ooooow een professionElequote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:41 schreef Caviidae het volgende:
[..]
Zoja, dan heeft Fok zeker de helft minder users.
En voor de goede orde, ik was hier in het Rokershoekje ook nog nóóit geweest als niet-kloon.
Dus behandel me maar gewoon alsof ik er niet eentje ben.![]()
Dat had ik al gedaan, geen uitkomstquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:41 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Wat is entimotologie ? Geen zin om te googlen btw..![]()
Ik vertrouw het niet...op één of andere manier..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:41 schreef Tezz het volgende:
[..]
nou nieuw ben je dus in ieder geval niet!
Kom je morgen weer op mijn feestje?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:42 schreef Tezz het volgende:
Nou lieve schatje, ik ga nu echt slapen hoor! TRUSTEN ALLEMAAL!!!!!! (en je moet maar zo zien: het was gewoon kort, maar krachtig vanavond!)
Tja, maar ik vind dat je met 28 jong en volwassen bent, en je mag auto's en motor's besturen met meer vermogen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:33 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dan moet je nog wat langer wachten, ik vond 19 mooi en 23.
Blij dat je je gezicht nog heb laten zien...en die PM ga ik zo sturen. Lees morgen maarquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:42 schreef Tezz het volgende:
Nou lieve schatje, ik ga nu echt slapen hoor! TRUSTEN ALLEMAAL!!!!!! (en je moet maar zo zien: het was gewoon kort, maar krachtig vanavond!)
Ik doe niks ergs ik beloof hetquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:43 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik vertrouw het niet...op één of andere manier..![]()
Kijk, daar heb ik geen last van gehad! Ik skeurde op mijn Honda MTX rond in de tijd dat we geen brommerbewijs nodig haddenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tja, maar ik vind dat je met 28 jong en volwassen bent, en je mag auto's en motor's besturen met meer vermogen.![]()
Truste Caviidaequote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:45 schreef Caviidae het volgende:
[..]
Ik doe niks ergs ik beloof het![]()
Maar ik ga ook naar bed!
leuk met jullie kennis gemaakt te hebben! en tot het volgende deel waarschijnlijk![]()
![]()
Ja! Leuk! We gaan het mysterie ontrafelen! Welterusten Caviidae!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:45 schreef Caviidae het volgende:
[..]
Ik doe niks ergs ik beloof het![]()
Maar ik ga ook naar bed!
leuk met jullie kennis gemaakt te hebben! en tot het volgende deel waarschijnlijk![]()
![]()
Tja, maar die vrijheid is ons ontnomen, ik zou op het platteland moeten wonen om zonder certificaat rond te scheuren op een brommertquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:45 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Kijk, daar heb ik geen last van gehad! Ik skeurde op mijn Honda MTX rond in de tijd dat we geen brommerbewijs nodig hadden![]()
Honda MTX, MT, MB, MBX....prachtig..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:45 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Kijk, daar heb ik geen last van gehad! Ik skeurde op mijn Honda MTX rond in de tijd dat we geen brommerbewijs nodig hadden![]()
quote:
Ow...nu wel weg..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:48 schreef BeeDee het volgende:
Tezz...kap 's met lurken...ga slapen dan..![]()
![]()
Ja het is wel idioot de laatste tijd.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tja, maar die vrijheid is ons ontnomen, ik zou op het platteland moeten wonen om zonder certificaat rond te scheuren op een brommert
Moet ik hier eens proberen.
Ik kreeg geen schakelbrommer van pa en ma, en dat krantenwijkje schoot niet op. Ik had alleen maar een Puch..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:49 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik heb mij brommer een paar jaar geleden verkocht, ik zie hem hier nog regelmatig rijden
![]()
aw..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:50 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik kreeg geen schakelbrommer van pa en ma, en dat krantenwijkje schoot niet op. Ik had alleen maar een Puch..![]()
]quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:52 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Blauwe plusje of rode minnetje naast username. Wij hebben dat uitgeschakeld.![]()
Groeten Broek !quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:51 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga nog maar een uurtje muziek luisteren, zometeen lekker met techniek bezig.![]()
Een goede dag gewenst alvast!![]()
Ik ga ook naar bed zo! Slaap lekker Broek!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:51 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga nog maar een uurtje muziek luisteren, zometeen lekker met techniek bezig.![]()
zometeen? techniek?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:51 schreef Broekpaling het volgende:
Ja, maar je hebt het toch bewust uitgezet...dat is de optie tijdstip laatste bezoek ofzoiets..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:52 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
]
sjonge jonge, ik blijf hier maar leren hahahaa
Ja, ik hou ervan om onnozel te doenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:54 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt het toch bewust uitgezet...dat is de optie tijdstip laatste laatste bezoek ofzoiets..![]()
Hoe kan ik nou een hekel aan jou hebben...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:55 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja, ik hou ervan om onnozel te doen![]()
hahaa lekker gerookt?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:56 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou een hekel aan jou hebben...![]()
![]()
(heb ik niet dus hè...)
Dat geloof ik ja...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:02 schreef oranjekoek het volgende:
Mijn moeder zei altijd tegen mijn vriendjes; pas op, ze lijkt lief..![]()
nah das toch wel gek!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:04 schreef LudoSanders het volgende:
Tvp.
Nu ben ik dus ff een pretsigaret aan 't bouwen..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:05 schreef Beelzebub85 het volgende:
Zo dan. Dat shotje neemt me niemand meer af
Aan de telefoon bedoel je?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:05 schreef Beelzebub85 het volgende:
Zo dan. Dat shotje neemt me niemand meer af
Ben d'r ook bang voorquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:06 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ergens op mijn HD spyware zitten..
Mooi mooi. En ja....quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:06 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nu ben ik dus ff een pretsigaret aan 't bouwen..![]()
Heb je nachtdienst Bb ?
Kloon.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:06 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ergens op mijn HD spyware zitten..
Een kloon? Hoe kan ik dat het beste scannen? Mijn hoofd op de scanner leggen? Dat kan ook een leuk topic worden!quote:
Nee..sorryquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:09 schreef Beelzebub85 het volgende:
Iemand ervaring met powerpoint? Zo ja... is het lastig?
Als je een tijd je adem inhoudt kan dat wel een flinke kick opleveren hahaquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:10 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Het was een puur nicotine shotje...![]()
Wat wil je ermee doen? Ik vind het een katprogramma!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:09 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik houd het niet zolang vol ben ik bang...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:09 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Als je een tijd je adem inhoudt kan dat wel een flinke kick opleveren haha
Dat is niet moeilijk.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:09 schreef Beelzebub85 het volgende:
Des te meer kicks voor jouw!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:10 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik houd het niet zolang vol ben ik bang...
Niks...het loopt alleen niet zo hard..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is niet moeilijk.
Wat is er eigenlijk met QB film topic gebeurd.
Dat is behoorlijk tot stilstand gekomen geloof ikquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is niet moeilijk.
Wat is er eigenlijk met QB film topic gebeurd.
Ow ok...want ik zag je eerder van de week posten dat je ff een uurtje wat moest doen en dan weer een paar uur rust ofzo...vandaar.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:11 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ah, op die manier.![]()
Ik beveilig op dit moment een groot telecombedrijf....
Dat heb ik gemist, relletjequote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:12 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk tot stilstand gekomen geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |