Ja, dat hoefde ik dus nietquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:15 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk een verklaring van goed gedrag. Heb je eigenlijk altijd nodig bij emigratie.
Aan te vragen via de gemeente.
Oh help...quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:16 schreef maartena het volgende:
In een ander topic zag ik dat DiegoArmandoMaradona weer unbanned was.....
Modjes, bereid je alvast voor op een hoop getroll.
Ja, maar jij hebt je visum waarschijnlijk middels het Amerikaans consulaat in Amsterdam geregeld. Die vragen bij het ministerie van justitie je strafblad op voordat je visum wordt goedgekeurd.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:01 schreef wonderer het volgende:
Ja, dat hoefde ik dus nietDat deed de INS zelf of zo. Ik werd van hot naar her gestuurd, kreeg allerlei telefoonnummers en toen op het amerikaforum ergens zeiden ze dat je daar helemaal niet zelf achteraan hoeft ...
Ooh. Maar ik kon het niet krijgen, of ik nou naar de VS ging of niet. Bij de politie wisten ze van niks, gemeente keek me ook raar aan... hoe had ik hem dan moeten krijgen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:18 schreef maartena het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt je visum waarschijnlijk middels het Amerikaans consulaat in Amsterdam geregeld. Die vragen bij het ministerie van justitie je strafblad op voordat je visum wordt goedgekeurd.
Aanvoerder gaat naar Tsjechië, en heeft dus een verklaring van goed gedrag nodig. Deze is ook in een internationale versie te verkrijgen. Als je al enige tijd in Tsjechië woont, kunt je volgens mij ook gewoon het vergelijkbare document aanvragen in Praag zelf.
Ik heb maar een poll gemaakt....quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:48 schreef qwerty_x het volgende:
ik vind het elke keer weer verbazingwekkend dat zo ongeveer 99% van de emigranten-wannabees op Fok naar de USA wil emigreren
ik heb nix tegen de USA, maar vind het wel opmerkelijk
Ik probeerde het enigzins in te delen naar cultuur, en er zijn denk ik meer overeenkomsten tussen Mexico en Brazilie dan tussen de VS en Brazilie. Zo ook Afrika, Zuid-Afrika is een heel stuk meer westers dan de rest van Afrika, en het Midden-Oosten is anders dan de rest van Azie.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:16 schreef qwerty_x het volgende:
welja, pleur heel Zuid Amerika en Caribisch gebied op één hoop !!
Waarschijnlijk wel met dat formaat... even resizen met picturemanager bv. en de bestandsgrootte is al een stuk kleiner...quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:51 schreef tevebe het volgende:
Ik heb ook een 2gig kaartje en kwam er achter dat ze 3,4mb waren omdat ik een foto via msn wilde sturen. Ik weet ook niet of de camera op de beste kwaliteit staat. Ik heb namelijk geen idee hoe ik dat moet aanpassen...foton00b enzo![]()
Hey mij lijkt dat oa leuk hoor, naast nog stuk of 30 andere landenquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:48 schreef qwerty_x het volgende:
ik vind het elke keer weer verbazingwekkend dat zo ongeveer 99% van de emigranten-wannabees op Fok naar de USA wil emigreren
Niet zo opmerkelijk. De Nederlandse cultuur word overspoeld met Amerikaanse series en cultuur.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:48 schreef qwerty_x het volgende:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:28 schreef wonderer het volgende:
Af en toe een goeie (of slechte, afhankelijk van je standpunt) horrorfilm kijken geeft je een goed beeld van het Amerikaanse platteland
Ik durf echt niet in een motel
Yeah, ik weet het, beetje idioot. En als het zou moeten zou ik het wel doen ook, maar ik zou me er niet prettig voelen. Net zoals ik een hekel heb aan van die binnenweggetjes met af en toe een huis.quote:
Hehe,, De reden dat m'n neef in Maine zit is Stephen King.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:28 schreef wonderer het volgende:
Af en toe een goeie (of slechte, afhankelijk van je standpunt) horrorfilm kijken geeft je een goed beeld van het Amerikaanse platteland
Ik durf echt niet in een motel
daar ga ik soort van aan wonenquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, ik weet het, beetje idioot. En als het zou moeten zou ik het wel doen ook, maar ik zou me er niet prettig voelen. Net zoals ik een hekel heb aan van die binnenweggetjes met af en toe een huis.
Die hoor je dan s'nachts een keer janken ......quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:39 schreef compier het volgende:
[..]
daar ga ik soort van aan wonen
maarja we hebben een hele alerte lieve(waak)hond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |