quote:Op zondag 17 juni 2007 19:54 schreef devzero het volgende:
Ach, warmte went wel. Het is hier nu amper 90F (32 C) en ik heb daarom niet eens de AC aan.
De verwarming in de parkeergarage hier staat ook op 22Cquote:
zomers warm, in de winter koud -10 is niet raar.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:25 schreef roburt het volgende:
compier, wat voor weer is er precies bij jullie?
zomers heet, winters extreem koud? of.. veel regen, veel sneew, geen sneeuw etc.
Klopt helemaal. Daarom moet ik de AC wel aandoen af en toe, momenteel is het redelijk "droog" met 70% maar het kan erger en dan heb je in no time schimmel op je meubelsquote:Op maandag 18 juni 2007 21:49 schreef popolon het volgende:
het is de luchtvochtigheid die irritant is.
Ik leef met je mee!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:06 schreef Perruche het volgende:
wheeey slowchatik wil ook!
maar ik kom even mn gal spuwen, want na een jaar estland moet ik maandag naar huis om te beginnen met afstuderen. Minimaal 3 maanden blijven en ondertussen keihard sparen en nieuwe plannen maken!
Mocht iemand nog een startersbaan voor me weten ergens, ik hou me aanbevolen
en @ mrFinalnd - nee, niets van gehoordmaar hier hebben de huizen ook veel schimmel, zal ook wel door de koude en lange wniters komen. Vind het wel vies, maar ze hebben er geen instanties enzo voor hoor!
Om die reden alleen al woon ik het liefste aan de westzijde van de Rockies. (Of er in, zoals bijv. Colorado).quote:Op maandag 18 juni 2007 21:49 schreef popolon het volgende:
De warmte is nog niet eens het ergste, het is de luchtvochtigheid die irritant is.
Ligt er natuurlijk heel erg aan wat je gestudeert en op welk niveau...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:06 schreef Perruche het volgende:
wheeey slowchatik wil ook!
maar ik kom even mn gal spuwen, want na een jaar estland moet ik maandag naar huis om te beginnen met afstuderen. Minimaal 3 maanden blijven en ondertussen keihard sparen en nieuwe plannen maken!
Mocht iemand nog een startersbaan voor me weten ergens, ik hou me aanbevolen
en @ mrFinalnd - nee, niets van gehoordmaar hier hebben de huizen ook veel schimmel, zal ook wel door de koude en lange wniters komen. Vind het wel vies, maar ze hebben er geen instanties enzo voor hoor!
Goed, we weten in ieder geval wat Fogel niet heeft gestudeerdquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk heel erg aan wat je gestudeert gestudeerd en op welk niveau...
Hier valt 't ook erg mee. Maar er zijn dagen dat 't niet te harden is maar daar zullen de mensen in 't zuiden van de VS en Azie 't niet met me eens zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:59 schreef maartena het volgende:
[..]
Om die reden alleen al woon ik het liefste aan de westzijde van de Rockies. (Of er in, zoals bijv. Colorado).
marketing shit. Maar ik kan natuurlijk veul meerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk heel erg aan wat je gestudeert en op welk niveau...
dankjequote:Op woensdag 20 juni 2007 18:16 schreef SuperWeber het volgende:
Nog mensen die jong Oranje willen zien
http://video.uefa.com/vid(...)ry=FI/MatchList.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |