Ik volg ERquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat zeg ik ER maar dan de de soap versie![]()
steeds nieuwsherhalingenquote:
quote:
ok, ik snap dat mannen daar naar kijken...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:35 schreef LadyBlack het volgende:
Ha, en dan voor de vrouwen daarnaast nog America's Next Topmodelhet begint weer!!
Hoezo uitgemolken conseptquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:35 schreef LadyBlack het volgende:
Ha, en dan voor de vrouwen daarnaast nog America's Next Topmodelhet begint weer!!
is al begonnenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:35 schreef LadyBlack het volgende:
Geen McChicken?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:35 schreef Etcetera het volgende:
GA is idd soaperiger (nieuw woord) dan ER
en wij hebben McDreamy, McVet en McSteamy
McVetquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:35 schreef Etcetera het volgende:
GA is idd soaperiger (nieuw woord) dan ER
en wij hebben McDreamy, McVet en McSteamy
Hehehe, McMakeUpYourMind zul je bedoelen.........quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:37 schreef Etcetera het volgende:
ik denk dat George wel als McChicken geldt
nog niet, nog een aflevering of 4 te gaan voor zover ik weetquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
McVetwhy o why heeft Meredith niet voor hem gekozen......
Klopt het trouwens dat GA nu een seizoensstop heeft in Nederland?
ik vind 'm toch echt meer McChickenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hehehe, McMakeUpYourMind zul je bedoelen.........
Stomme Georgequote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik vind 'm toch echt meer McChicken
wat op hetzelfde neerkomt uiteindelijk
maar hij gaat ja weg waarschijnlijk
Af en toe kijk ik ook wel eens GA maar ER vind ik wel echt vele malen beter.quote:
Daar vind ik dus echt niks aan en het is alleen maar 'mooie' mensen kijken.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:35 schreef LadyBlack het volgende:
Veronica begint opnieuw met seizoen 1quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:37 schreef Yurithemaster het volgende:
Alleen snap ik iets niet
Waarom kondigt veronica groot Lost aan terwijl dat al jaren op net5 is?
tja, ze moeten steeds wat nieuws verzinnenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Stomme George
Of eigenlijk: stomme scriptschrijvers.... het wordt steeds ongeloofwaardiger
Dat heeft net5 ook al 10x gedaanquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:43 schreef Supersheep het volgende:
Veronica begint opnieuw met seizoen 1
Believe me, there's more to come.....quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
tja, ze moeten steeds wat nieuws verzinnen
ik vond dat met meredith en haar bijnaverdrinken echt
Wat trouwens compleet nutteloos was want zij is de hoofdrolspeelster dusquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
tja, ze moeten steeds wat nieuws verzinnen
ik vond dat met meredith en haar bijnaverdrinken echt
niet dat ik weetquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat heeft net5 ook al 10x gedaan
ik vond het toch al minder worden eigenlijk, daarom ben ik ook zo blij met ncisquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Believe me, there's more to come.....![]()
en toch waren er genoeg aan het speculerenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat trouwens compleet nutteloos was want zij is de hoofdrolspeelster dus![]()
Wat is ncis?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik vond het toch al minder worden eigenlijk, daarom ben ik ook zo blij met ncis
nee hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
geen van de 3 series gezien. Leef ik nu onder een steen?
soort mix van JAG en CSIquote:
als je de uitzenddagen ook ff doetquote:
De cross over van NCIS en JAGquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
soort mix van JAG en CSI
gaat over de geheime dienst bij de marine, en de humor erin is
Gibbsquote:
Van Lost heb ik alleen de eerste 2 seizoenen gezien (loop dus zelfs achter op de NL-uitzendingenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:47 schreef Etcetera het volgende:
Lost, dat vind ik nou een waardeloos programma
net als prison break, dat wordt ook al zo uitgemolken
24, zelfde liedje
Voel je je al wel wat beter dan vanmiddag?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:52 schreef LadyBlack het volgende:
Ah..... niet echt mijn ding. Ik ga nu maar eens slapen denk ik. Dit weekend hard aan de scriptie, dat is er de rest van de week bij ingeschoten......
S3 vooral de season finalquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:53 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Van Lost heb ik alleen de eerste 2 seizoenen gezien (loop dus zelfs achter op de NL-uitzendingen). S2 was vrij matig maar S3 schijnt gelukkig weer echt goed te zijn.
Het is allemaal hetzelfde eigenlijkquote:24 heb ik nooit gekeken maar het nieuwe seizoen wordt momenteel in de VS erg slecht ontvangen. Wel heb je bij 24 het voordeel dat alle seizoenen relatief los van elkaar staan waardoor het voor de kijker dus minder snel zou gaan moeten vervelen.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Gibbs
en Zivatoffe meid dat
Kate
en Abby
Tony![]()
Harm![]()
Sarah![]()
Heb het over de crossover met jag en toen zat kate er nog inquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:00 schreef Etcetera het volgende:
Tony
vind je ziva niet tof?
enne, vergis ik me nou ofzo? wie zijn harm en sarahis dat niet jag?
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heb het over de crossover met jag en toen zat kate er nog in![]()
Een dubbele afleveringquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
die heb ik nooit gezien
toch maar kijken of opnemen dan maandag
of ik moet de box kopen maar da's zo duur
kate was ook tof, maar ik vind ziva pittigeren knapper
Die comments zijn al eerder voorbij gekomenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:13 schreef Etcetera het volgende:
hmm ze hebben weer die comments laten zien maar geen 'Etcetera'
ik ga verder zappen
Als je kan vertellen welke aflevering uit welk seizoen kan ik even zoekenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:12 schreef Etcetera het volgende:
hmm daar gaat nu wel een lichtje branden geloof ik
die BNN show heeft12000
nieuwe donors opgeleverd
goeie vraagquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je kan vertellen welke aflevering uit welk seizoen kan ik even zoeken
Een aflevering uit 2003quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je kan vertellen welke aflevering uit welk seizoen kan ik even zoeken
Gewoon verplicht en als je niet wilt moet je maar een formulier invullen of als je geen donor bent heb je ook geen recht op een donorquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:12 schreef Etcetera het volgende:
die BNN show heeft12000
nieuwe donors opgeleverd
lijkt mij de beste manierquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Gewoon verplicht en als je niet wilt moet je maar een formulier invullen of als je geen donor bent heb je ook geen recht op een donor
Er is toch helemaal geen discussie nodig je bent gewoon donor en als je niet wilt ga je naar het postkantoor haalt een formulier en stuurt dat op en klaarquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
die discussie is niet uit te komen
dat wel, maar wie wel en wie niet.....quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Er is toch helemaal geen discussie nodig je bent gewoon donor en als je niet wilt ga je naar het postkantoor haalt een formulier en stuurt dat op en klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |