Een meisje zei: "jij vindt het leuk als een vreemde man je betast?"quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ze hadden iets van 'oh jeetje, hij pakt je beet, tssss dat doe je toch niet'
ik had het ook wel schattig gevonden
nou ja je hebt vastpakken en vastpakken hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Een meisje zei: "jij vindt het leuk als een vreemde man je betast?"
Ik begreep je welquote:
quote:
Hoe dom ben je als je daar nog aan meedoet?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:20 schreef Etcetera het volgende:
ze hebben soms best leuke films
moet trouwens zeggen dat veronica er op vooruit gaat de laatste tijdgoede series enzo
jammer van temptation island
quote:
mjah, beetje errug bagger inderdaagquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
![]()
Alleen jammer dat ze dan weer de neiging hebben om hart van nederland en shownieuws er tussen door te gooien![]()
voor het eerst in tijden deze week GA (zoals ze dat zeggen) zitten kijken.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat is meer een wijfen Dames zender![]()
ze zullen wel geilen op de aandachtquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Hoe dom ben je als je daar nog aan meedoet?
echt niet. Voor mij een reden om überhaupt niet te kijkenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mjah, beetje errug bagger inderdaag
maar wel slim van ze, want je wilt de film uitzienhet is alleen beledigend voor de kijkers zo'n beetje
Dat zeg ik ER maar dan de de soap versiequote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
voor het eerst in tijden deze week GA (zoals ze dat zeggen) zitten kijken.
DeHet is net GTST![]()
idd dat dacht ik ook. Of fake een relatie...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ze zullen wel geilen op de aandacht
als je dan toch wilt meedoen, speel het dan slim: relatie staat al op springen, heb je een gratis vakantie en lekkere meiden/jongens om je heen
Dat is toch allemaal nepquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Hoe dom ben je als je daar nog aan meedoet?
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
er zijn ook mensen met een campingsmoking....
Ik volg ERquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat zeg ik ER maar dan de de soap versie![]()
steeds nieuwsherhalingenquote:
quote:
ok, ik snap dat mannen daar naar kijken...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:35 schreef LadyBlack het volgende:
Ha, en dan voor de vrouwen daarnaast nog America's Next Topmodelhet begint weer!!
Hoezo uitgemolken conseptquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:35 schreef LadyBlack het volgende:
Ha, en dan voor de vrouwen daarnaast nog America's Next Topmodelhet begint weer!!
is al begonnenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:35 schreef LadyBlack het volgende:
Geen McChicken?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:35 schreef Etcetera het volgende:
GA is idd soaperiger (nieuw woord) dan ER
en wij hebben McDreamy, McVet en McSteamy
McVetquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:35 schreef Etcetera het volgende:
GA is idd soaperiger (nieuw woord) dan ER
en wij hebben McDreamy, McVet en McSteamy
Hehehe, McMakeUpYourMind zul je bedoelen.........quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:37 schreef Etcetera het volgende:
ik denk dat George wel als McChicken geldt
nog niet, nog een aflevering of 4 te gaan voor zover ik weetquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
McVetwhy o why heeft Meredith niet voor hem gekozen......
Klopt het trouwens dat GA nu een seizoensstop heeft in Nederland?
ik vind 'm toch echt meer McChickenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hehehe, McMakeUpYourMind zul je bedoelen.........
Stomme Georgequote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik vind 'm toch echt meer McChicken
wat op hetzelfde neerkomt uiteindelijk
maar hij gaat ja weg waarschijnlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |