Ikke niet, maar Lieke is nog steeds geen favo. Gister wel maar nu is het weer een zeikwijf, en neukt Huub net zo vrolijk over een uurtjequote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik snap juist niet dat mensen hem nu nog steeds kunnen pruimen![]()
In mijn geval: gebrek aan beterquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik snap juist niet dat mensen hem nu nog steeds kunnen pruimen![]()
respect, vertrouwen, jaloezie, arrogantie..etc..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:39 schreef FuTilE het volgende:
Waar gaat het over?
Te triest gewoon.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:39 schreef scanman01 het volgende:
Nu gaat Huub weer als een triest jongetje achter haar aanlopen omdat hij zijn zin wil hebben?
Sorry, iedereen vindt het kennelijk te saai om te verslaanquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:39 schreef FuTilE het volgende:
Waar gaat het over?
Hahahaha........prachtigquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:24 schreef Lieve het volgende:
Lieke is zo'n trutje die met dr vent de stad ingaat en dan minstens een stap voor hem uit loopt om alvast duidelijk aan te geven dat ZIJ weet waar ze wezen moeten. Dan moet hij in zo'n fout jasje gehesen worden omdat de man van de buurvrouw en die van iets verderop ook in zo'n kansloos jasje loopt. Dan bepaalt zij dat zijn jasje in een net iets anders aflopende kleurstelling dan de buurman hem zeer leuk staat en dan koopt zij het klakkeloos door hem geaccepteerde kutjasje. Oude jas in de kliko?
Echt zo'n gezellig mens die wel even bepaald waar zijn leven zich binnen mag bevinden. Zeer nauw kader, volgens haar denktrand. En ondanks dat ze haar woordje kan doen verdenk ik haar ervan dat ze liever een schootpoedel wil? Dat ze.... teveel vanuit de nek van een ander wil ademen.
wedden dat haar moeder haar vaders kleren klaarlegt? Omdat hij anders met foute sokken loopt?![]()
idd, de jongen zit in een tweestrijd, aan de ene kant vindt hij haar leuk , maar vecht hij tegen zijn gevoel omdat hij het niet bij zijn spel kan gebruiken. Zijn verstand en gevoel liggen met elkaar in de clinche en soms volgt hij zijn gevoel (meestal tijdens en na de seks) en gedraagd hij zich hoe zijn gevoel het ingeeft. En op andere momenten volt hij zijn verstand en stoot hij haar af, in de hoop dat zij er een punt achter zet zodat zij de keuze maakt en hij die niet hoeft te nemen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:33 schreef FdW het volgende:
Het ergerlijke is dat die dwergmarmot in het verleden het spel kon spelen.
Hij is nu uitgeblust en wordt overklast door Jaap en Lieke, en dat probeert hij met arrogantie en hufterigheid te maskeren..
Oh, zoals gebruikelijk...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:39 schreef SIRA het volgende:
[..]
respect, vertrouwen, jaloezie, arrogantie..etc..
ik had 't kort maar krachtig samengevatquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry, iedereen vindt het kennelijk te saai om te verslaanHet gaat erom wie de baas is in de relatie. Alleen zeggen ze het niet zo, maar komt Lieke met het probleem dat Huub grenzen opzoekt met Melissa en dat soort dingen.
Ah, claimende Lieke en egocentrische Huub weer in de bocht. Ik was er al bang voor...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry, iedereen vindt het kennelijk te saai om te verslaanHet gaat erom wie de baas is in de relatie. Alleen zeggen ze het niet zo, maar komt Lieke met het probleem dat Huub grenzen opzoekt met Melissa en dat soort dingen.
Wat een lulquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:42 schreef scanman01 het volgende:
Kijk... daaar was de ware Huub. Ik zat er op te wachten.
D'r ging bijna een deur uit. Meneer Huub krijgt zijn zin niet.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:42 schreef FuTilE het volgende:
Heh? Wat deed Huub daar nou?
Deurtje dicht?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:42 schreef FuTilE het volgende:
Heh? Wat deed Huub daar nou?
dan past hij eigenlijk wel bij................Aquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:39 schreef scanman01 het volgende:
Nu gaat Huub weer als een triest jongetje achter haar aanlopen omdat hij zijn zin wil hebben?
iddquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:43 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Vrouwen zijn zijn sterkste en zijn zwakste punt, zo lijkt het...
oh, 1 secquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:45 schreef Liess het volgende:
Streamlock?
Door zijn eigen domme spelletjes met mensen die achter hem staan.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:45 schreef rooie3 het volgende:
Slim huub.
daar zit je dan.
Gisteren wilde je Brian kapot maken en 24 uur later ligt Rat dubbel om je.
Wat ben je toch slim.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |