Ik switch naar Lieke!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:30 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik ben het deels met je eens, maar ik blijf nog steeds op Huub stemmen in de PoPo![]()
Inderdaad ja. Zó enorm uit de hoogte.... té walgelijk voor woorden.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:30 schreef SIRA het volgende:
dat gemeisje.. daar zou ik alleen maar nog woester van worden
Volgens mij overdrijft hij niet, hij vind gewoon echt alles wat hij doet fantastischquote:
Ik snap juist niet dat mensen hem nu nog steeds kunnen pruimenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ook iemand die ooit een Huubfan was hoeft niet blind te zijn voor zijn acties??
+2quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat wás ik wel ja... totdat Lieke in de villa kwam. Toen kwam wat mij betreft zijn ware aard naar boven. Wat een verschrikkelijke arrogante en walgelijke persoon is het. Hoe hij met Lieke omgaat is ronduit bij de beesten af.
Het niveau is anders, maar Huub speelt hetzelfde spelletje als Brian.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:34 schreef scanman01 het volgende:
Eric loopt weg.
Huub: "En oh wat zijn we leuk met Eric"
Nee hoor, ze heeft groot gelijk!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:36 schreef Rotterdammert het volgende:
dit is echt zeiken om niks wat lieKUT doet
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:35 schreef Tissik het volgende:
[..]
Eigenlijk, was ik gisteren al geswitched![]()
En dan nog tegen Lieke zeggen en van de week stemde je hem weg?????Wie had die stemronde aangevraagd.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:34 schreef scanman01 het volgende:
Eric loopt weg.
Huub: "En oh wat zijn we leuk met Eric"
Hij begint pas te schreeuwen en schelden als eric weg isquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:36 schreef scanman01 het volgende:
Lieke heeft echt 100% gelijk over waar Huub mee bezig is. Ze heeft hem dus echt wel helemaal door. En Huub kan het niet hebben dat ze de vinger zo op de zere plek legt en wringt zich nu in bochten om het maar te kunnen ontkennen. Het lukt hem deze keer alleen niet al te best.
Juist wél. Ze maakt hem duidelijk dat hij eens moet kappen met het opzoeken van grenzen en het opzoeken van de confrontatie. Want dat is hij aan het doen vanaf minuut 1 dat Lieke als miljonair in de villa zat.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:36 schreef Rotterdammert het volgende:
dit is echt zeiken om niks wat lieKUT doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |