Wil wel eens zien als Lieke dit met Mitch deed.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:47 schreef kybe het volgende:
[..]
Door zijn eigen domme spelletjes met mensen die achter hem staan.
Huub wil nog effe wippen vannacht.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:50 schreef SIRA het volgende:
gaan ze nu weer opnieuw beginnen ?
Lulletje rozenwater wil en zal gelijk krijgen. Helaas wint de in alle opzichten sterkere, Lieke.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:50 schreef SIRA het volgende:
gaan ze nu weer opnieuw beginnen ?
Mayday was in opdracht van Palma.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:47 schreef Disana het volgende:
Huub heeft het erover dat niemand Lieke mag (Mayday bijvoorbeeld, en brievenschrijvers).
met mitch?????quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wil wel eens zien als Lieke dit met Mitch deed.
Hij ging echt uit zijn dak dan.
Je hebt zeker het hele oeuvre van Martin Gaus in de kast staan, he?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:51 schreef Villalux het volgende:
Fries is een dier en die bijt valse mensen dat ruiken ze!
Zeker weten.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar het komt Huub natuurlijk wel even goed uit dat iedereen tegen haar is he![]()
5 drankjes????quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:55 schreef FdW het volgende:
Huppeltje heeft weer teveel gezopen. Met alcoholisten is het onmogelijk een eerlijk gesprek te voeren.
Ballenbakje accepteert niet dat Lieke even geen zin in zijn geOH heeft.
ja, maar mitch moet lieke niet, en ik heb het vermoeden dat-ie binnenkort getoneelhaakt wordtquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja scheel mij het.
Hetzelfde wat hij met Melissa doet.
Doe dan Dimitri er maar in.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:56 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, maar mitch moet lieke niet, en ik heb het vermoeden dat-ie binnenkort getoneelhaakt wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |