Daar woon ik half/half. D.w.z. ongeveer 7 maanden per jaarquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:43 schreef Chen het volgende:
Ik move aan het eind van dit jaar naar de Fillipijnen
Jezus, een enorme drukte daaro of nietquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:50 schreef SeLang het volgende:
Taipei, Taiwan
Foto's zelf genomen vanaf Taipei101, de hoogste toren ter wereld.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 4 juni 2007 08:49 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Daar woon ik half/half. D.w.z. ongeveer 7 maanden per jaar![]()
Leuk om te zien dat er meerdere Fokkers op de Filipijnen zijnquote:Op maandag 4 juni 2007 07:36 schreef rene29 het volgende:
Cagayan de Oro
Filipijnen.
3 jaar nu, en geen plannen om terug te gaan.
en idd, geen voetbalstadions
Nope, maar wel in Den Haagquote:Op maandag 4 juni 2007 16:10 schreef Den_Haag het volgende:
Woont er ook iemand in Oman? Probeer voor mijn nieuwe bedrijf daar een jaartje of 2 te gaan werken.
Dat zou ik zeer zeker doen. Het school/universiteits systeem aldaar vind ik beduidend minder dan in Nederland.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:01 schreef Chen het volgende:
[..]
[..]
Leuk om te zien dat er meerdere Fokkers op de Filipijnen zijnZoals LangeTabbetje zijn wij ook van plan om hier en daar te gaan wonen. Meer om de 6 maanden zo, alleen omdat ik nog gewoon op school zit is dat iet wat lastig dus, daarom is het hoogst waarschijnlijk dat ik daar helemaal blijf, of ik blijf juist hier om mijn school af te maken.
Kijk even hier: Filipijnen, verhuizen of niet?quote:Op maandag 4 juni 2007 16:33 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Dat zou ik zeer zeker doen. Het school/universiteits systeem aldaar vind ik beduidend minder dan in Nederland.
Die sneeuw is wel een optie die die amerikanen in de kleine lettertjes zetten en waar je dik extra voor betaaldquote:Op maandag 4 juni 2007 02:42 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Mooi! Lijkt echt op dat huis van de film Home Alone.Ook bedekt met sneeuw enzo![]()
Rewimo Duitland Pfalzdorfquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:16 schreef phileine het volgende:
Heb deze sticky gemaakt en een lijst van alle "buitenlanders" die zich hebben gemeld in de OP gezet (ze staan nu op alfabet, later maar eens kijken of een indeling per gebied niet handiger is). Alleen heb ik nu het kaartje stukgemaakt, Danny kun jij dat fixen?
onder de Q van qwerty_x: São Paulo, Braziliequote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:16 schreef phileine het volgende:
Heb deze sticky gemaakt en een lijst van alle "buitenlanders" die zich hebben gemeld in de OP gezet (ze staan nu op alfabet, later maar eens kijken of een indeling per gebied niet handiger is).
(..)
Administrators en Forum Admins kunnen html posten, dus een van hun PMen even te editten en op invoeren te drukkenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:10 schreef phileine het volgende:
ja maar als jij weet hoe ik het op moet lossen mag je het best zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |