Vlakbij Tinkepink dus.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:36 schreef z80 het volgende:
ik woon nu al weer ruim 2 jaar in Duitsland.
in een klein dorpje tegen Kleve aan.
Nu wil ik toch weleens weten waarquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:36 schreef z80 het volgende:
ik woon nu al weer ruim 2 jaar in Duitsland.
in een klein dorpje tegen Kleve aan.
foto's zijn tot nu toe mooi om te zien ja.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:51 schreef popolon het volgende:
Meer foto's mensen. Als het kan.
Toch leuk om te zien waar mensen wonen namelijk.
In Praag geweest vorige zomervakantie, goed bevallen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:59 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
foto's zijn tot nu toe mooi om te zien ja.
Das een eindje van het nieuwe stadion afquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:14 schreef Chen het volgende:
Waar ik heen ga:
[afbeelding]
Talisay, Cebu City, Cebu, Phillipines
Gisteren was ik wegens noodweer rond Detroit juist 4 uur vertraagdquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:44 schreef popolon het volgende:
Zie fotoboek, ik weet ff niet hoe je thumbnalis kunt linken.
Al volop zomer hier in Michigan, twee weken rond de 25 graden en volgende week wordt het gelukkig wat minder.
Hier in NYC is het al 2 weken warm, danwel heet; 28-32 gradenquote:Op zondag 3 juni 2007 15:56 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Gisteren was ik wegens noodweer rond Detroit juist 4 uur vertraagd![]()
![]()
Hoezo, koeltie goed?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:42 schreef VD het volgende:
[afbeelding]
En dat is mijn verwarming. Belgische kwaliteit.
kijk je pmquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:07 schreef Steincity87 het volgende:
[..]
Even offtopic: Quintony..welke Uni precies in Springfield? Missouri State? En je hebt daar CIS gestudeerd?
Dat ga ik namelijk ook een half jaar doen vanaf augustus..![]()
ik heb geen idee waar Tinkepink woont.quote:
Waar het hart vol van isquote:Op zondag 3 juni 2007 18:35 schreef z80 het volgende:
[..]
ik heb geen idee waar Tinkepink woont.
ik kan haar ook niet vinden op de kaart.
dus ik kan ook niet zeggen of ze in de beurt woont.
sorry typ foutje.quote:
Inderdaadquote:Op zondag 3 juni 2007 11:58 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Das een eindje van het nieuwe stadion af
Ha ha, dat klopt! Toch was hij best lekker hoor!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:13 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zal wel een Milanese pizza zijn, dit is er duidelijk niet 1 uit de geboortestad van de pizza, zo'n bodem kan daar echt niet
Ik ken nog 2 zussen uit Wisconsin van vakantie, eentje was ik echt close mee maar die ouders mochten me niet zoquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:45 schreef Shira het volgende:
ik woon in de "cheesehead" staat: Wisconsin, ongeveer 20 (autominuten) van Milwaukee
Mooi! Lijkt echt op dat huis van de film Home Alone.Ook bedekt met sneeuw enzoquote:Op zondag 3 juni 2007 15:56 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Gisteren was ik wegens noodweer rond Detroit juist 4 uur vertraagd![]()
![]()
OT:
Ik woon nu nog in deze straat in Minneapolis, MN:
[afbeelding]
Troma heeft gelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |