Öcalan is goedquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:01 schreef ElizabethR het volgende:
GVD mijn verbinding begint weer te bokken
Is het Ocalan??
Wel veroordeeld, nog niet dood.quote:
Zal vast wel bewaking bij zitten of onderhoudend personeelquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:08 schreef Wickedangel het volgende:
Wat wreed dat hij in z'n eentje op zo'n kuteiland zit.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:09 schreef Yurithemaster het volgende:
Zal vast wel bewaking bij zitten of onderhoudend personeel
Lijkt me ook ja, of zou hij elke ochtend zelf bessen gaan verzamelen?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zal vast wel bewaking bij zitten of onderhoudend personeel
Heb je in de VS ook hoor is een gevangenis daar heb je een cel van 3 bij 3 en dara zit je dan 23 uur per dag en je mag 1 uur luchten in je eentjequote:
Had ie maar geen Lutjebroeker lul moeten worden!!!quote:
Neeeeeeeeeeee!! Dat is Sally Fields. ik heb het over Audreyquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:13 schreef Wickedangel het volgende:
The flying nun?
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:13 schreef ElizabethR het volgende:
Had ie maar geen Lutjebroeker lul moeten worden!!!
Oh ja. Ik dacht dat dat Audrey was, in De Vliegende Non.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:14 schreef ElizabethR het volgende:
Neeeeeeeeeeee!! Dat is Sally Fields. ik heb het over Audrey
Nou precies, en daarom moet de doodstraf worden afgeschaft. Maar dan moet levenslang dus ook echt levenslang zijn.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:15 schreef Yurithemaster het volgende:
Maar daarom lijkt me levenslang eigenlijk erger dan de doodstraf
In nederland is levenslang echt levenslangquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou precies, en daarom moet de doodstraf worden afgeschaft. Maar dan moet levenslang dus ook echt levenslang zijn.
1959quote:
Ja, maar dat is een handjevol mensen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:18 schreef Yurithemaster het volgende:
In nederland is levenslang echt levens lang
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
In nederland is levenslang echt levenslang
Geloof de rechtenstudent nou maar, levenslang is in Nederland levenslang. Of anders wel Wikipedia.quote:
OK, dan is het wel terecht!! Beter dan in welk ander land dan ook.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:23 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Geloof de rechtenstudent nou maar, levenslang is in Nederland levenslang. Of anders wel Wikipedia.
En levenslang kan in principe alleen worden gegeven voor moord. Het is echt zo dat de laatste jaren vaker levenslang wordt gegeven, vooral door onvrede over het rechtssysteem (te lage straffen enzo). Blijkt ook wel uit jouw reactie, WA.
Maar ik open het hoe dan ook!!!!!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:46 schreef Yurithemaster het volgende:
lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |