Neleos +1quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:43 schreef Neleos het volgende:
Richard Richard
ElizabethR + 1quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:47 schreef ElizabethR het volgende:
Juan Carlos
Nee, nummer 1 volgens mijquote:
Mijn fout danquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:52 schreef Neleos het volgende:
Juan Carlos 1 trouwens, ja.
Neleos +1quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:52 schreef Neleos het volgende:
Madness
Jij denkt aan het allereerste nummer ooit uitgezonden op MTV. Ik zoek het eerste nummer van MTV Europequote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:00 schreef ElizabethR het volgende:
Ahaaaaaaaaaaaa, the radio stahahahahar....
Dat was het nummer, maar ik ben het groepje kwijt. Het lijkt op the Bangles maar die zijn het niet
Ja, dat lees ik ook net ja.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:05 schreef ElizabethR het volgende:
Werd dat trouwens ook niet gepresenteerd door Ade en Rik??
Eehn, zanger van de band is een gitaarvirtuoos... maar verder erg matte muziek, vind ik.quote:En iets gerichtere hint mag wel hoor, weet jij hoeveel britse bands een nummer hebben uitgebracht rond 1987?? Duuuuuuzenden!!!
Eerder dan Scottyquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:09 schreef ElizabethR het volgende:
Gitaarvirtuoos. ...
Mark Knopfler? Want die muziek is wel eentonig. Dire Straits dan dus.
Het nummer?? Hmm 1987.... geen idee... Brothers in Arms?
Gotaarvirtuoos en saaie muziek, dat kan er maar 1 zijn hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:11 schreef ScottTracy het volgende:
Goede gok Elizabeth, zonder de titel te hebben gezien
en toch vind ik Telegraph road een briljant nummerquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:12 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Gotaarvirtuoos en saaie muziek, dat kan er maar 1 zijn hoor
True, maar in deze ben ik het dus met Neleos eens.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:13 schreef ScottTracy het volgende:
Blijft toch ook een kwestie van smaak zoals je al aangaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |