Öcalan is goedquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:01 schreef ElizabethR het volgende:
GVD mijn verbinding begint weer te bokken
Is het Ocalan??
Wel veroordeeld, nog niet dood.quote:
Zal vast wel bewaking bij zitten of onderhoudend personeelquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:08 schreef Wickedangel het volgende:
Wat wreed dat hij in z'n eentje op zo'n kuteiland zit.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:09 schreef Yurithemaster het volgende:
Zal vast wel bewaking bij zitten of onderhoudend personeel
Lijkt me ook ja, of zou hij elke ochtend zelf bessen gaan verzamelen?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zal vast wel bewaking bij zitten of onderhoudend personeel
Heb je in de VS ook hoor is een gevangenis daar heb je een cel van 3 bij 3 en dara zit je dan 23 uur per dag en je mag 1 uur luchten in je eentjequote:
Had ie maar geen Lutjebroeker lul moeten worden!!!quote:
Neeeeeeeeeeee!! Dat is Sally Fields. ik heb het over Audreyquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:13 schreef Wickedangel het volgende:
The flying nun?
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:13 schreef ElizabethR het volgende:
Had ie maar geen Lutjebroeker lul moeten worden!!!
Oh ja. Ik dacht dat dat Audrey was, in De Vliegende Non.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:14 schreef ElizabethR het volgende:
Neeeeeeeeeeee!! Dat is Sally Fields. ik heb het over Audrey
Nou precies, en daarom moet de doodstraf worden afgeschaft. Maar dan moet levenslang dus ook echt levenslang zijn.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:15 schreef Yurithemaster het volgende:
Maar daarom lijkt me levenslang eigenlijk erger dan de doodstraf
In nederland is levenslang echt levenslangquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou precies, en daarom moet de doodstraf worden afgeschaft. Maar dan moet levenslang dus ook echt levenslang zijn.
1959quote:
Ja, maar dat is een handjevol mensen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:18 schreef Yurithemaster het volgende:
In nederland is levenslang echt levens lang
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
In nederland is levenslang echt levenslang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |