quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 14:23 schreef Tan het volgende:...
Even een vraagje van een ongeruste zwangere, heb al vanaf het begin last van bandenpijn- en menstruatiepijn- achtige krampen - die zijn normaal, dat weet ik. Maar soms heb ik het in de hele onderbuik (dat is ook normaal), maar meestal alleen links (dat lijkt me minder normaal?).
De laatste dagen (ik ben nu iets meer dan 8 weken) veel hevigeren en dus ook alleen links. Niet ondraaglijk, maar wel best flink pijnlijk. Ik herken dit niet van de andere vier zwangerschappen.
Iemand die het wel herkent en me gerust kan stellen? Kan het zijn dat één kant gewoon gevoeliger is, of moet ik meteen denken aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap? Ik heb verder geen bloedverlies en wel de normale zwangerschapsklachten, maar ik heb begrepen dat dit weinig zegt.
...
(even uit lurkstand om Tan hopelijk een beetje gerust te stellen)
Tan, ik herken zowel de klachten als de daaruit voorkomende angst voor een BBZ, maar bij mij bleek er helemaal niets aan de hand te zijn. Ik had het bij mijn laatste zwangerschap ook, vooral rond de 8 weken. Bij mij was het alleen rechts te voelen en ik had het ook nooit bij eerder zwangerschappen gevoeld. Ik weet niet meer precies wanneer het over is gegaan (ik geloof zo rond week 10), maar de zwangerschap is verder probleemloos verlopen.
(en meteen weer terug in lurkstand
![]()
)