mischien heeft hij een superplan............of wil gewoon weer wat spanning in de tent......altijd leuk ...toch?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:57 schreef rooie3 het volgende:
Gaat Huub tegen Amanda zeggen dat hij Lieke aardig gefokt heeft.
Waar is die gozer mee bezig zeg.
Ik was er nooit zo een voorstander van, wel bij de feiten blijvenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Geef het goede voorbeeld dan, oude sensatie rokkensnuffelaar![]()
Mooi, dan kan ik m'n nier nog even bij me houdenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:57 schreef demins het volgende:
[..]
Nou beschuldig je mij ook al van toneelspel! Parasister!
Maar het gaat heel goed met me, daar heb je wel gelijk in.
Nou leuk zeg.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:58 schreef milk-shake het volgende:
[..]
mischien heeft hij een superplan............of wil gewoon weer wat spanning in de tent......altijd leuk ...toch?
Hé, een opmerking over de streams! Zwaar off topic hier natuurlijk, maar toch...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:57 schreef rooie3 het volgende:
Gaan we dansen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:58 schreef blomst het volgende:
Moet ik de tafel al aan de kant schuiven?
Zijn naderende exit. Burn out, ware karakter komt boven, afvoeren.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:57 schreef rooie3 het volgende:
Nou leuk zeg spanning in de verkeerde groepquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:58 schreef milk-shake het volgende:
[..]
mischien heeft hij een superplan............of wil gewoon weer wat spanning in de tent......altijd leuk ...toch?
Ik ga er vanuit dat een beetje een pittige crimineel van het kaliber Dutroux niet zo snel bovenaan een donor wachtlijst zal komen, maar mocht zo iemand ooit mijn organen krijgen dan hou ik m van boven wel in de gaten... en dat ie dan net als ie wat slechts wil doen ineens enorme steken in zijn (mijn) hart krijgt ofzoquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:56 schreef Tissik het volgende:
[..]
Tsja, en dat weet je dus nooit. Je weet nooit of jouw goede daad ook bij een goed mens terecht zal komen? Ook criminelen worden wel eens ziek...
Hij is geopend (niet door mij), en is bijna vol. Open zelf maar een nieuw topic, als dit topic je niet zint.quote:
Huub krijgt het nog wel eens voorelkaar dat hij op de bank komt en er dan uit gestemd word ook.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:58 schreef milk-shake het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat een beetje een pittige crimineel van het kaliber Dutroux niet zo snel bovenaan een donor wachtlijst zal komen, maar mocht zo iemand ooit mijn organen krijgen dan hou ik m van boven wel in de gaten... en dat ie dan net als ie wat slechts wil doen ineens enorme steken in zijn (mijn) hart krijgt ofzo
Je goede bedoelingen ontroeren me dan weer danig!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik m'n nier nog even bij me houden![]()
Holleeder kreeg anders voorrang toen zijn hartklep vervangen moest worden, dus ik hoop dat hij nu de kleppen van een geestverwante van jou heeft.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat een beetje een pittige crimineel van het kaliber Dutroux niet zo snel bovenaan een donor wachtlijst zal komen, maar mocht zo iemand ooit mijn organen krijgen dan hou ik m van boven wel in de gaten... en dat ie dan net als ie wat slechts wil doen ineens enorme steken in zijn (mijn) hart krijgt ofzo
Mja, helaas denk ik dat dat ook echt zal gaan gebeuren (met een beetje sturing van de buren).quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:03 schreef blomst het volgende:
[..]
Huub krijgt het nog wel eens voorelkaar dat hij op de bank komt en er dan uit gestemd word ook.
Staan haar lippen op de donorlijstquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:03 schreef webextreme.nl het volgende:
Jeeeeeezus man nou ik hoef melissa niet meer hoor, ordineare lui zeg
ja ben mee eens dat hij niet zijn vrienden moet vergeten.....daarom denk ik meer aan een plan van huub.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou leuk zeg.
Spanning in je eigen kamp.
Wat schiet je daar nu mee op.
Lieke is juist leuk.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:57 schreef milk-shake het volgende:
[..]
nou wat een toestand hier...............wat zo'n bnn prog. toch losmaakt...geweldig![]()
Ze plaatsen toch allang kunststof hartkleppen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:04 schreef voyeur het volgende:
[..]
Holleeder kreeg anders voorrang toen zijn hartklep vervangen moest worden, dus ik hoop dat hij nu de kleppen van een geestverwante van jou heeft.
Onder de douche...goed plan...dat ga ik nu doenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:05 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ja ben mee eens dat hij niet zijn vrienden moet vergeten.....daarom denk ik meer aan een plan van huub.
Zullen ze niet hele comploten smeden, s'nachts onder de dekens, dan kunnen ze toch wel praten...zodat niemand het hoort.
Of onder de douche...zou ik wel doen!!!!
Hij heeft al een paar keer tegen Melisa gezegd dat hij het doet om Lieke te focken,dus geen superplan.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:05 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ja ben mee eens dat hij niet zijn vrienden moet vergeten.....daarom denk ik meer aan een plan van huub.
Zullen ze niet hele comploten smeden, s'nachts onder de dekens, dan kunnen ze toch wel praten...zodat niemand het hoort.
ik sluit mij daar bij aanquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:06 schreef Liess het volgende:
Ik heb toch liever al dat geschreeuw dan dit zogenaamd aardige gedoe
Al die plannetjes van Huub hebben nog weinig opgeleverd.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:05 schreef milk-shake het volgende:
[..]
SC 107 - Van lullen en walvissen (ja kweetut...)quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:01 schreef Tissik het volgende:
[..]
Hij is geopend (niet door mij), en is bijna vol. Open zelf maar een nieuw topic, als dit topic je niet zint.
Volgens mij doen ze hartkleppen al jaren van plastic... het is dus een geestverwant van Amanda en Natasiaquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:04 schreef voyeur het volgende:
[..]
Holleeder kreeg anders voorrang toen zijn hartklep vervangen moest worden, dus ik hoop dat hij nu de kleppen van een geestverwante van jou heeft.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:06 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Onder de douche...goed plan...dat ga ik nu doen![]()
Yip, maar dat is wel jammer. De wraak der Leandra's vind ik een aardiger beeld, dan de hoop dat hij een maandagmorgenmodelletje heeft gekregen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:05 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze plaatsen toch allang kunststof hartkleppen?
Ze gebruiken ook wel eens die van varkens. (geen grapje)quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze hartkleppen al jaren van plastic... het is dus een geestverwant van Amanda en Natasia
tja ik had nog een beetje hoop...................maar jaquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:07 schreef kybe het volgende:
[..]
Hij heeft al een paar keer tegen Melisa gezegd dat hij het doet om Lieke te focken,dus geen superplan.
Ik was na gisteravond zeer hoopvol.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:09 schreef milk-shake het volgende:
[..]
tja ik had nog een beetje hoop...................maar ja![]()
Niet alleen de hartkleppen, ze gebruiken al hele varkensharten, en dat ligt nogal moeilijk bij Joodse en Islamitische patienten.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze gebruiken ook wel eens die van varkens. (geen grapje)![]()
maar dat staat niet zo sexy als wat ze nu aan heeftquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:08 schreef Liess het volgende:
Melissa heeft ook door dat een IETS langer rokje lekkerder zit/loopt?
Haha dan ben jij over een jaar of 3 ook aan de beurt! Maaaaaaaaam ik wil een ander kleurtje!!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:10 schreef Liess het volgende:
omg, Amanda die verft der haar al vanaf groep 7
Snap er ook niks van.quote:
Euh, ik doelde eigenlijk erop dat dit jurkje wat ze nu aan heeft langer is dan wat ze normaal draagt...?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:11 schreef milk-shake het volgende:
[..]
maar dat staat niet zo sexy als wat ze nu aan heeft![]()
dat ze nog steeds niet kaal is dan.......laat het in dgk gebeuren ...maak me gekquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:10 schreef Liess het volgende:
omg, Amanda die verft der haar al vanaf groep 7
langer.....wowquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:12 schreef Liess het volgende:
[..]
Euh, ik doelde eigenlijk erop dat dit jurkje wat ze nu aan heeft langer is dan wat ze normaal draagt...?
Dat is meer een topic voor jou, jij bent een lul (en hebt er één).quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
SC 107 - Van lullen en walvissen (ja kweetut...)
Speciaal voor jou![]()
Heeft hij wellicht weer jeukpoeder van z'n vriendje gekregen ?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:13 schreef Liess het volgende:
Brian heeft iets in bed van Lieke gegooit, dat word rellen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |