Mijn abbonnement op die zender is afgelopenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb ik alleen in het digitale pakket.
En hoe trots iedereen is dat "wij" het buitenland hebben genept. Alsof niet heel Nederland er zelf ook in trapte.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:51 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
En iedereen stoer beweren dat ze liever hadden gehad dat het écht was.
Eensch! Briljante actie dit,quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:48 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja, noem jij het maar nep. Dit is godverdomme de beste televisie die ik in jaren heb gezien.
Same here, heb me de hele tijd afgevraagd waar ik haar in hemelsnaam van 'ken'... Maar ik had echt totaal niet door dat het hier om een hoax ging, nogmaals hulde!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet waarvan, maar ik heb haar eerder op tv gezien.
Hmm?quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:59 schreef static het volgende:
Sorry hoor, maar dit zag je mijlenver aankomen.
VINCENTTTT!!!!!quote:
OMGquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:01 schreef StephanL het volgende:
Pers conferentie op sky news.
Oudquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:03 schreef Renesite het volgende:
http://news.sky.com/skyne(...)0000-1267874,00.html
En bovenalquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:48 schreef Klingon het volgende:
Balkenende, Plasterk, Klink
De politiek wordt gebashed en terecht.
Serieus? Mij dus echt niet. Misschien ben ik gewoon te ongevoelig voor al die zielige verhalenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:03 schreef Stali het volgende:
Zoals ik al in het topic van Xebrozius zei... Blijkbaar is dit dus nodig om mij over te halen om donor te worden. Simpelweg omdat ik er in het dagelijks leven niet mee geconfronteerd word en daarin ben ik niet de enige.
Ik vind 11.000 doden ook wel vrij ernstig eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:05 schreef Falco het volgende:
[..]
Serieus? Mij dus echt niet. Misschien ben ik gewoon te ongevoelig voor al die zielige verhalen... Mijn keuze zou ik in ieder geval nooit laten afhangen van deze show. Het is net zoals dat die grote inzamelingsshows me niets doen. Behalve dan bij de tsunami, daar gaf ik dan wel geld, maar dat was pas echt heel erg.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:03 schreef snellejelle het volgende:
Het was nog leuker geweest als de nierpatienten niet in 't complot zaten
Ned3quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:08 schreef Piovan het volgende:
Welke zender kijken jullie nu?
Ik heb geen skyquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:08 schreef Piovan het volgende:
BBC 1: Engeland-Braziliëquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:08 schreef Piovan het volgende:
Tsja is het ook natuurlijk voor hun dan, maar 11.000 doden zijn er ook op zijn minst door kanker. Misschien een idee voor Talpa ofzo om de grote Kankershow maar te organiseren en dat iedereen dan doneert aan de Kankerstichting voor onderzoek enzoquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:06 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik vind 11.000 doden ook wel vrij ernstig eigenlijk.
En donor zijn vergelijken met geld geven vind ik vrij krom eerlijk gezegd.
Ik heb ook geen skyquote:
Misschien wel allebei.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:09 schreef Falco het volgende:
[..]
Tsja is het ook natuurlijk voor hun dan, maar 11.000 doden zijn er ook op zijn minst door kanker. Misschien een idee voor Talpa ofzo om de grote Kankershow maar te organiseren en dat iedereen dan doneert aan de Kankerstichting voor onderzoek enzo.
Veronica; Top Gear,quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:08 schreef Piovan het volgende:
Er is echt een wezenlijk verschil.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:09 schreef Falco het volgende:
[..]
Tsja is het ook natuurlijk voor hun dan, maar 11.000 doden zijn er ook op zijn minst door kanker. Misschien een idee voor Talpa ofzo om de grote Kankershow maar te organiseren en dat iedereen dan doneert aan de Kankerstichting voor onderzoek enzo.
Ja ook,quote:
Ik ga hem vandaag of morgen aanvragenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:11 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Veronica; Top Gear,
Mijn vriend verdomd het trouwens om donor te worden. Hij kan ook geen reden aangeven waarom ie het niet wil doen.
Ik heb optie 3 ingevuld jaren terug. Welke hebben jullie gedaan?
Heb je gelijk in, alleen nu allemaal knarrige mensen. (Friezenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:10 schreef Haunter het volgende:
[..]
1 van de leukste programma's op tv tegenwoordig![]()
Ik weet niet wat de opties zijn maar ik geloof dat ik 1 heb. Dat ik donor ben. Ik zonder uit mijn hoornvlies, bloedvaten en huid.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:11 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Veronica; Top Gear,
Mijn vriend verdomd het trouwens om donor te worden. Hij kan ook geen reden aangeven waarom ie het niet wil doen.
Als je wil zeggen dat je een arrogante lul bent zonder enig gevoel van medeleven en zelf liever sterft dan dat je een donor krijgt van iemand, dan kan je dat ook gewoon op een duidelijke manier zeggen hoor. Een schuldgevoel.... Dat is wel het domste dat ik vandaag gehoord heb, en ik was nog wel de hele tijd in Rotterdam.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:09 schreef Falco het volgende:
Het is een kwestie van uitprinten en op de bus doen.quote:
Heb je niet nodig, ze gaan meestal toch wel na of je donor bent.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:12 schreef Damzkieee het volgende:
Weet iemand trouwens of en waar je zo'n nieuw 'pasje' kunt aanvragen, mijne is kwijt.
Oh okay, ik dacht dat dat de boel wat kon versnellen/vergemakkelijkenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Heb je niet nodig, ze gaan meestal toch wel na of je donor bent.
Volgens mij werken ze niet meer met pasjes, maar wordt het centraal geregistreerd.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:12 schreef Damzkieee het volgende:
Weet iemand trouwens of en waar je zo'n nieuw 'pasje' kunt aanvragen, mijne is kwijt.
Ik heb alleen het eind gezienquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij werken ze niet meer met pasjes, maar wordt het centraal geregistreerd.
En dergelijke vragen laten toch zien dat de voorlichting in de Grote Donorshow te kort schoot.
Volgens mij begrijp je me verkeerd! Zie voor uitleg de OP van een ander topic.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:12 schreef JelleS het volgende:
[..]
Als je wil zeggen dat je een arrogante lul bent zonder enig gevoel van medeleven en zelf liever sterft dan dat je een donor krijgt van iemand, dan kan je dat ook gewoon op een duidelijke manier zeggen hoor. Een schuldgevoel.... Dat is wel het domste dat ik vandaag gehoord heb, en ik was nog wel de hele tijd in Rotterdam.
Toch wel mooie televisie zoquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:11 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Veronica; Top Gear,
* keuze 1: je besluit donor te worden en 1 of meerdere organen en/of weefsels af te staan.
* keuze 2: je besluit geen donor te worden. Ook in dit geval is het belangrijk om je keuze te laten registreren. Zo worden je nabestaanden niet onnodig belast met een moeilijke vraag op een moeilijk moment.
* Keuze 3: je laat de beslissing over aan je nabestaanden.
* Keuze 4: je laat de beslissing over aan een specifiek persoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |