Je begrijpt het denk ik verkeerd. Ik vind dat er soms echt te lichtzinnig gedaan wordt over de donorproblematiek: "Je bent het zowat verplicht donor zijn!" of "Als je geen donorcodicil hebt, hoef je ook geen donororganen te ontvangen" en al dat soort onzin. Zeker met zo\'n programma drbij wordt je een schuldgevoel aangepraat, terwijl ik aan 'baas over lichaam' toch nog grotere waarde aan hecht. Hierdoor neig ik (enigszins recalcitrant, maar soit) idd naar niet-donor...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:17 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Ow ja, vast. :\') Als dat inderdaad zo is, is het te kinderachtig voor woorden.
\'Ja, nee, ik ben geen donor(waardoor er bijvoorbeeld twee mensen geen dialyse meer nodig hebben), omdat ik het niet eens ben met wat ik op mijn tv zie.\'
Hoe zielig kun je zijn...![]()
ja eens vind ik ook. valt me meequote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:24 schreef Arcee het volgende:
Ondanks het heftige thema vind ik het tot nu toe geen verwerpelijke indruk maken.
Dat gaat een modje zometeen voor me doenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:24 schreef paultjuhhh het volgende:
JE vergeet [deel2] neer te zetten noob
Donequote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:25 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat gaat een modje zometeen voor me doen
Overigens heb ik het programma weer uitgezet!
Ja, alles matched.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:26 schreef Spielfuhrer het volgende:
Komen de weefseltypen van de potentiele ontvangers eigenlijk uberhaupt overeen met de donor? Ik heb een stuk van het begin gemist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |