Same herequote:Op woensdag 6 juni 2007 15:55 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Voel me wel okee, niet echt super goed ofzo
klinkt niet best, zo erg?quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:16 schreef zwartedoos het volgende:
Tijd voor een gesprekje met 2 collega'sPuinruimen van assistentes ben ik meer dan zat
![]()
Gefeliciteerd! Ik ga er net weg, maar jij gaat er vast een toffe, wel kunstzinnige opleiding doen, als ik je fobo zo bekijk!quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:52 schreef birdydontfly het volgende:
GOOOEEEDDD EINDELIJK DE UITSLAG VAN MN TEST BINNEN EN NU BEN IK OFFICIEEL KUNSTACADEMIE STUDENTnu ben ik uber cool.
hku here i come.
Same here, en gaar ook. Niet alleen van de temperatuurquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:00 schreef Q. het volgende:
Going down. Tijd om te slapen.
Wat deed jij er dan? Ik ga illustratie doenquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:48 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Ik ga er net weg, maar jij gaat er vast een toffe, wel kunstzinnige opleiding doen, als ik je fobo zo bekijk!
OT: de hele freakin' dag al buikklachten. Maar other than that, prima.![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:55 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Voel me wel okee, niet echt super goed ofzo
En dat met dit weer!quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:13 schreef dawg het volgende:
Lichamelijk een beetje slapjes, maar das niet gek aangezien ik vorige week woensdag een niertransplantatie heb gehad. Verder gaat alles goed, warm alleen.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:33 schreef _Bar_ het volgende:bah dat dit maar snel weer over mag zijn....
huilt verder in bed
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:33 schreef _Bar_ het volgende:bah dat dit maar snel weer over mag zijn....
huilt verder in bed
Vertel mij watquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:05 schreef Q. het volgende:
Hmmmz. Muziek doet rare dingen met je.
awww....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:49 schreef Lakai het volgende:
kloterig....
gister een feest gehad waar ik eigenlijk een beetje rond liep te lopen...
en ik voel mij eenzaam...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |