vonden jullie het ook zo geniaalquote:Op zondag 10 juni 2007 06:36 schreef renz0r het volgende:
Net terug van Zany en Pavo's birthday bash. Was suuuuper vet
Sta nog op de foto met Zany
Mind Hunterz!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:03 schreef mstx het volgende:
Morgen Noisecontrollers op FearFM
12:00 – 20:30 - Hardstyle Top 100
20:30 – 21:00 - Noisecontrollers
21:00 – 22:00 - Mindhunterz
22:00 – 23:00 - Devillien
Dan heb ik je wel gezien, heb Boy-Snakeye ook even gesproken. Vond het alleen jammer dat ze zo snel hardcore gingen draaien, maarja dat zie je vaak bij dit soort feestjes.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:52 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
vonden jullie het ook zo geniaalik was in traditioneel Bergs vastenavend kostuum.. boerenkiel met gordijntje en een rode zakdoek
![]()
Gisteren voor de eerste keer live gezien maar vond het eigenlijk wat tegenvallen. Superveel vette nummers draaiden ze niet... Maar wel Kasparov's Magicquote:Op zondag 10 juni 2007 13:26 schreef -Blutonium- het volgende:
De Noisecontrollers set zal ongetwijfeld goed zijn.
remix van Revival Xquote:Op zondag 10 juni 2007 15:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
het vetste nummer dat ik gehoord heb was dat nummer van "the ballet or the bullet" (weet ff de naam niet) en dan de remix daarvan, wat was dat een geniale remix![]()
Was jij die pinguin?!quote:Op zondag 10 juni 2007 14:08 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dan heb ik je wel gezien, heb Boy-Snakeye ook even gesproken. Vond het alleen jammer dat ze zo snel hardcore gingen draaien, maarja dat zie je vaak bij dit soort feestjes.
[..]
Gisteren voor de eerste keer live gezien maar vond het eigenlijk wat tegenvallen. Superveel vette nummers draaiden ze niet... Maar wel Kasparov's Magicmaar al met al een dolle avond gehad.
Gewoon de sfeer ansich is gewoon heerlijk daar alleen maar relaxte mensen![]()
Nog even op de foto met Zany
Haha ja ik was best goed op dreef dus ik weet je zo 123 niet te herrineren hahaquote:Op zondag 10 juni 2007 21:30 schreef renz0r het volgende:
[..]
Was jij die pinguin?!![]()
Wij hebben vaak naast elkaar gestaan en had je nog een complimentje gegeven op t pak
Ik was één van die gasten die als griekse god was, ingewikkeld in lakens
quote:Op zondag 10 juni 2007 21:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
ZANY KAN ZIJN BIER NIET OP, ZZAAAANNY KAN ZIJN BIER NIET OP
Was jij er gisteren ook remco?quote:
Noisecontrollers zijn nog bezig volgens mij hoor, staat wel op de stream in elk gevalquote:Op zondag 10 juni 2007 22:21 schreef Teteteterek het volgende:
waren noisecontrollers en mindhunterz net nog lekker op fear fm? ik heb het allemaal gemist![]()
De setjes staan al op de bekende sitesquote:Op zondag 10 juni 2007 22:21 schreef Teteteterek het volgende:
waren noisecontrollers en mindhunterz net nog lekker op fear fm? ik heb het allemaal gemist![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |