Kun je beter gaan voor livesetjes, daar zitten ook vaak nieuwere nummers opquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:55 schreef Jurrio het volgende:
Zó! Lang niet meer geweest hier!
Ik ben op zoek naar een goede hardstyl cd (downloadbaar) die alle topnummers van de afgelopen tijd (jaar/halfjaar of recenter) bij elkaar heeft!
Heeft iemand een tip?
Soundbase.ru ligt er namelijk af, toch?
van Zany zelf dus veel succesquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:44 schreef Pelgrim het volgende:
Oh jah en van wie is de Duitse tegenhanger van Pure (Zany). Titel en artiest zoek ik namelijk.
Zany - Pure (German Edit)quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:44 schreef Pelgrim het volgende:
Oh jah en van wie is de Duitse tegenhanger van Pure (Zany). Titel en artiest zoek ik namelijk.
Misschien bijt de rest welquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:22 schreef LeonH het volgende:
oooh ja mensen nog maar een paar uurtjes voordat we vanuit het zuiden richting Rotterdam rijden!
Ben waarschijnlijk te herkennen aan een pavo vs zany shirt, met de tekst van SEX voorop, en heel waarschijnlijk komt hier een dun carnavalsjasje overheen.
Spreek me gerust aan, ik bijt niet!
Ik heb een clownskostuum aan met daaronder of mijn zany (nr 1 eronder) of mijn zany met heel veel tekst t-shirt :pquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:22 schreef LeonH het volgende:
oooh ja mensen nog maar een paar uurtjes voordat we vanuit het zuiden richting Rotterdam rijden!
Ben waarschijnlijk te herkennen aan een pavo vs zany shirt, met de tekst van SEX voorop, en heel waarschijnlijk komt hier een dun carnavalsjasje overheen.
Spreek me gerust aan, ik bijt niet!
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:03 schreef mstx het volgende:
http://www.radio538.nl/web/show/id=44962/bundleid=73241
omfg
Dat zeiden ze 2 jaar geleden ook over jumpstyle.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:13 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Komt toch niet in de Top 40, want geen enkele commerciele zender draait hardstyle
ik moet m'n kameraad nog ff lastigvallen voor de echt goede downloadquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:27 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
En nu staat errrrrrrrrrr:
Some of you listeners may already have heard the Hard Mix of FTS, we can tell you it will be released the 25 th of June. We know it took some time, but this is the definite release date. Make sure you get you're copy soon.
wtfquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:03 schreef mstx het volgende:
http://www.radio538.nl/web/show/id=44962/bundleid=73241
omfg
dat komt toch nooit in de Top 40 (hoop ik)quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:40 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Rest van Zany's platen staan er ook op hoor
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Als dit commercieel gaat worden (lees: dit komt in de top40) dan verbrand ik al mijn Zany shirts!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nope die is het nietquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:08 schreef -Blutonium- het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je Raise Cain van the Stunned Guys, 't Masters of Hardcore anthem van dit jaar. Een van de beste hardcore platen van de afgelopen tijd![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 06:36 schreef renz0r het volgende:
Net terug van Zany en Pavo's birthday bash. Was suuuuper vet
Sta nog op de foto met Zany
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |