die gegevens staan altijd op Partyflockquote:Op maandag 11 juni 2007 18:17 schreef renz0r het volgende:
[..]
Waar kan je dat invullen? .... kan ik er zo, inclusief ik, 3 extra bijvoegen
Zozo Bartje, idd dadelijk nog een bekende fokker zeg. Zolang ik nog anoniem naast je kan staan, vind ik het allemaal primaquote:Op maandag 11 juni 2007 19:05 schreef Sethje het volgende:
De filmpjes van Bartman even samengevoegd en op stream
http://video.google.com/videoplay?docid=-4107742179807447375&hl=nl
Wat voor een camera is het, want hij kraakt in ieder geval niet zo bij die bassquote:Op maandag 11 juni 2007 21:24 schreef Tha_Bartman het volgende:
jeweettoch
ik zal volgende week ook mijn camera wel weer meenemenkijken of ik weer van die artistieke hoogtepunten kan maken
Haha bedankt, maar ik had hem alquote:Op maandag 11 juni 2007 21:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
btw ik heb die partyraiser set welje hebt een PM
Partyraiser sloot af bij Gizmo's Birthday Party afgelopen vrijdag. Ik ging echt he-le-maal los op Doomday van Tieum, wat een plaat! De Solid Rocket Booster remix van Highway 666 kwam ook nog langsquote:Op maandag 11 juni 2007 21:23 schreef renz0r het volgende:
Wat vinden mensen van de set: Partyraiser vs Unexist live @ 5 years B2S Day 1 2006
Staat of stond op de site van Partyraiser
Oud maar blijft echt uber
Maneater is een heerlijk nummer ja, ben ook wel benieuwd wanneer die gereleased wordt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:30 schreef LeonH het volgende:
Weet trouwens iemand wanneer Maneater uitkomt? Hoorde 'm in de set van Prophet @ Emporium, werkelijk waar heerrrrrrlijk!
En weet niet of er nog producers hier op het forum rondlopen, maar weet iemand een goeie vst voor een hardstyle kick te maken?
hoe bedoel je??quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En volgens mij dwaalt Scope hier rond......
[Hardstyle #18] We control the voicequote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoezo denk je dat SDJ voor Scope DJ staat??
"De inbox "sdj" is niet beschikbaar"quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
En volgens mij dwaalt Scope hier rond......
als die melding komt, heeft die persoon zijn/haar PM nog niet geactiveerd...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:09 schreef LeonH het volgende:
[..]
"De inbox "sdj" is niet beschikbaar"
dus dat betekent dat ik niet naar 'm kan PM-en?
Die van Mindhunterz is ook vet.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:26 schreef Silaz het volgende:
Damn, de liveset van Noisecontrollers @ FearFm de 10e is idd zeeeer nice.._O__O__O__O__O_
Heb hem al wel ff gedownload maar nog niet de tijd gehad om echt helemaal te luisteren. in deze dagen maar ff doenquote:
Komen muziek en juiste doelgroep dan toch eindelijk bij elkaar...quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:31 schreef mstx het volgende:
http://www.popgirlz.nl/agenda.asp?AID=16
Popgirlz-Do_The_Jumpstyle-(CDS)-2007-gnvr
http://www.youtube.com/watch?v=HaZVDcvGw40
Oh my fucking god
eensch is!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:10 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Komen muziek en juiste doelgroep dan toch eindelijk bij elkaar...
Goddank!
Ken je ook een site waar ze dat soort cd's als mirror hebben ofzo? Via bittorent heb je bijna geen kans dat je hem volledig binnen krijgt...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:01 schreef LeonH het volgende:
[..]
Hardbass 7, mixed by D-Block & S-Te-Fan is een prima cd-tje hiervoor!
bestaat die nog wel?? had voor paar weken terug telkens een foutmelding namelijk...quote:
en dat vraag je aan mij??quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:45 schreef LeonH het volgende:
@Remcore: Hoe heet trouwens dat plaatje van de NoiceControllers @ minuut 1 van dat filmpje in de studio? Begint al bij 34 sec. dacht ik
Do The Jumpstylequote:
Heerlijke plaat ook!quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:27 schreef -Blutonium- het volgende:
O ja, het volgende viel me net op: Junior van Speedwave staat nog niet tussen de nummers met filmquotes.
Speedwave - Junior = Young Frankenstein
Vertel mij wat!quote:
Mooie dingen!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:35 schreef -Blutonium- het volgende:
[..]
Vertel mij wat!
Bij de TBY solo (9 December 2006) stond ik op de Hardstyle Masterz remix te stampen met Tatanka
Ik heb Lockdown nog gehoord bij D-Block & S-Te-Fanquote:
Laat je zus maar een keer bij mij langskomen, regelen we wel watquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:21 schreef RemcoW85 het volgende:
Even een vraag tussendoor.. Spaart hier iemand MP3 vinyls? Dus iemand die een leuk archiefje op zijn PC heeft staan..
Had er 1000 van 2002 - 2007 maar ben ze door een lullig akkefietje kwijtgeraakt en ook recovery programmas helpen nu niet meer.. Had teveel lopen kloten met de PC voordat ik het programma vond wat eigenlijk de oplossing zou bieden als ik dat als eerst gebruikt had na het formatteren..
Weet niet of ik het hier mag vragen, maar anders stuur ff PM.. Gebruik die Mp3s namelijk altijd om te mixen enzo, echt zonde dat het nu weg is.. Heb nu een externe HD dus overzetten zou misschien wel handig zijn?
Ja tis idd stom dat ik daar in 5 jaar geen backup van heb gemaakt
Vernieuwend draaide sommige dj's niet.quote:Op zondag 17 juni 2007 01:08 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik heb Lockdown nog gehoord bij D-Block & S-Te-Fan![]()
. Evenals Pila & The Scientist - My Bitch (Josh & Wesz Remix)
![]()
![]()
(En nog een aantal supervette nummers
)
Tis natuurlijk heerlijk om je eigen nummer te horen, maar toch.....vernieuwd gedraaid werd er niet door veel dj's.quote:Op zondag 17 juni 2007 05:49 schreef SDJ het volgende:
Lockdown gewoon 3x gedraaid daar
Ook door Dov op de mainstage, dat was echt kippevel daar
quote:Op zondag 17 juni 2007 13:40 schreef Silaz het volgende:
Moooi feestje
Builder - Her Voice heb ik ook 3x gehoordquote:Op zondag 17 juni 2007 02:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Vernieuwend draaide sommige dj's niet.
4 keer mess up gehoord
4 keer nothing else matters.
2 keer stampuh remix
2 keer revival - x (showtek remix) gemist
Vond het toch qua muziekkeus erg slecht bij de dj's , niks verrassends
Nee.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:44 schreef renz0r het volgende:
Dus defqon1 viel beetje tegen?
Gewoon een goed feestje, meer ook niet voor mijquote:Op zondag 17 juni 2007 13:40 schreef Silaz het volgende:
Maar wat is jullie algemene conclusie??????Moooi feestje of viel het tegen? :p
nee.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:44 schreef renz0r het volgende:
Dus defqon1 viel beetje tegen?
idd al die pillekoppequote:Main en blue vond ik gewoon kut ikhoudt niet van die druktes met allemaal anabole mongolen
Ja ik was ook wel lekker aan t space maar sommige mensen worden er a-relaxed van.Maja ik maak me eigen feestje welquote:Op zondag 17 juni 2007 14:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
idd al die pillekoppedie kan je er zo tussenuit pikken
al heb ik nooit last van die gasten
![]()
en dan hebben ze zo'n magere chick naast zichquote:
Met ontblootte bovenlichamen terwijl het niet warm isquote:
Inclusief opgeschoren kop met mat tot over de schoudersquote:Op zondag 17 juni 2007 14:18 schreef mstx het volgende:
[..]
Met ontblootte bovenlichamen terwijl het niet warm is
Klopt, maar dingen die eromheen draaien (publiek, opzet enz) kunnen ookquote:Op zondag 17 juni 2007 14:45 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Totaal niet.. maar neem aan dat dit topic om muziek draait..![]()
Ik heb Her Voice wel vaker gehoord denk. Zoizo bij Technoboy, Dana en zatox en the prophey (das al 4x) ik twijfel of ik hem vaker heb gehoord.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:48 schreef mstx het volgende:
[..]
Builder - Her Voice heb ik ook 3x gehoord
quote:Bende die handelde in valse tickets opgerold
Daarbij zijn meer dan honderd valse tickets en speciale printapparatuur in beslag genomen. Dat heeft de politie Amsterdam-Amstelland donderdag meegedeeld.
Om hoeveel geld het gaat en hoeveel mensen zijn gedupeerd is niet bekend. Mogelijk zijn dat er enkele honderden. Inmiddels zijn vijftien aangiftes binnen. De politie spreekt van professioneel opererende valsemunters.
Medio vorig jaar kreeg de politie informatie dat bij enkele grote evenementen op flinke schaal valse tickets opdoken, ook buiten Amsterdam. Vooral kaartjes voor Sensation White en Black, Awakenings, Tiësto en Defqon waren populair bij de vervalsers. De meeste kaarten werden aangeboden via marktplaats.nl.
De recherche had de hoofdverdachte snel in beeld. De verdachten zijn vijf mannen en een vrouw, allen tussen de 25 en 35 jaar.
(bron ANP)
ID&T is blij met deze arrestaties. De bezoekers die deze kaarten kopen (vaak tegen een te hoge prijs) en vervolgens de toegang wordt geweigerd zijn de dupe van deze praktijken. Als organisatie doet ID&T er alles aan om valsmunterij tegen te gaan. De enige zekerheid die een bezoeker heeft is de kaarten bij een officieel verkoopadres te kopen zoals Ticketonline.nl en Ticketbox.
Blauw is denk ik The Prophet. Rood zou Neophyte kunnen zijn.quote:Op zondag 17 juni 2007 17:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Weet iemand al de 3 dj's van thrilogy van b2s?
Sowieso Ruthless, maar die andere 2....
Of een ander tasje om? :pquote:
Haha is goedquote:Op zondag 17 juni 2007 02:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Laat je zus maar een keer bij mij langskomen, regelen we wel wat
Ja ik hoorde hem via de livestream. Ik dacht dat ze expres hadden vervormd voor de radio zodat je hem niet kon rippen of zo. Maar daar hoorde je hem dus ook met die fucking overdreven bass? Echt te lelijkquote:Op zondag 17 juni 2007 23:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Of een ander tasje om? :p
maar iemand de nieuwe remix gehoord van Front 2 back....die zuigt zo. Die bass was of defqon zo overdreven hard, dat de melodie gewoon wegviel. Echt niet mooi
idd, dat hoor je weer terug als je naar de livesets luistert. Kan echt niet volle gas want dan trilt je hier alles eruit.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
maar iemand de nieuwe remix gehoord van Front 2 back....die zuigt zo. Die bass was of defqon zo overdreven hard, dat de melodie gewoon wegviel. Echt niet mooi
Waar precies?(link) Q-dance.nl is op dit moment te sloom en dus te frustrerend om door te zoekenquote:Op maandag 18 juni 2007 12:22 schreef Sethje het volgende:
In het filmpje op q-dance.nl bij zany in de studio klinkt het supervet
http://www.q-dance.nl/main.php?pid=145947&page=2&PHPSESSID=80896983f6ff12d2e7ae90686f0862cequote:Op maandag 18 juni 2007 14:32 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Waar precies?(link) Q-dance.nl is op dit moment te sloom en dus te frustrerend om door te zoeken![]()
thxquote:Op maandag 18 juni 2007 15:25 schreef Sethje het volgende:
[..]
http://www.q-dance.nl/main.php?pid=145947&page=2&PHPSESSID=80896983f6ff12d2e7ae90686f0862ce
ZHmm iemand oook een link van youtube ofzo? want Bij mij doet hij het niet.. *plugins, doet het niet, grr.*quote:Op maandag 18 juni 2007 15:25 schreef Sethje het volgende:
[..]
http://www.q-dance.nl/main.php?pid=145947&page=2&PHPSESSID=80896983f6ff12d2e7ae90686f0862ce
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |