Klopt, maar dingen die eromheen draaien (publiek, opzet enz) kunnen ookquote:Op zondag 17 juni 2007 14:45 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Totaal niet.. maar neem aan dat dit topic om muziek draait..![]()
Ik heb Her Voice wel vaker gehoord denk. Zoizo bij Technoboy, Dana en zatox en the prophey (das al 4x) ik twijfel of ik hem vaker heb gehoord.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:48 schreef mstx het volgende:
[..]
Builder - Her Voice heb ik ook 3x gehoord
quote:Bende die handelde in valse tickets opgerold
Daarbij zijn meer dan honderd valse tickets en speciale printapparatuur in beslag genomen. Dat heeft de politie Amsterdam-Amstelland donderdag meegedeeld.
Om hoeveel geld het gaat en hoeveel mensen zijn gedupeerd is niet bekend. Mogelijk zijn dat er enkele honderden. Inmiddels zijn vijftien aangiftes binnen. De politie spreekt van professioneel opererende valsemunters.
Medio vorig jaar kreeg de politie informatie dat bij enkele grote evenementen op flinke schaal valse tickets opdoken, ook buiten Amsterdam. Vooral kaartjes voor Sensation White en Black, Awakenings, Tiësto en Defqon waren populair bij de vervalsers. De meeste kaarten werden aangeboden via marktplaats.nl.
De recherche had de hoofdverdachte snel in beeld. De verdachten zijn vijf mannen en een vrouw, allen tussen de 25 en 35 jaar.
(bron ANP)
ID&T is blij met deze arrestaties. De bezoekers die deze kaarten kopen (vaak tegen een te hoge prijs) en vervolgens de toegang wordt geweigerd zijn de dupe van deze praktijken. Als organisatie doet ID&T er alles aan om valsmunterij tegen te gaan. De enige zekerheid die een bezoeker heeft is de kaarten bij een officieel verkoopadres te kopen zoals Ticketonline.nl en Ticketbox.
Blauw is denk ik The Prophet. Rood zou Neophyte kunnen zijn.quote:Op zondag 17 juni 2007 17:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Weet iemand al de 3 dj's van thrilogy van b2s?
Sowieso Ruthless, maar die andere 2....
Of een ander tasje om? :pquote:
Haha is goedquote:Op zondag 17 juni 2007 02:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Laat je zus maar een keer bij mij langskomen, regelen we wel wat
Ja ik hoorde hem via de livestream. Ik dacht dat ze expres hadden vervormd voor de radio zodat je hem niet kon rippen of zo. Maar daar hoorde je hem dus ook met die fucking overdreven bass? Echt te lelijkquote:Op zondag 17 juni 2007 23:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Of een ander tasje om? :p
maar iemand de nieuwe remix gehoord van Front 2 back....die zuigt zo. Die bass was of defqon zo overdreven hard, dat de melodie gewoon wegviel. Echt niet mooi
idd, dat hoor je weer terug als je naar de livesets luistert. Kan echt niet volle gas want dan trilt je hier alles eruit.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
maar iemand de nieuwe remix gehoord van Front 2 back....die zuigt zo. Die bass was of defqon zo overdreven hard, dat de melodie gewoon wegviel. Echt niet mooi
Waar precies?(link) Q-dance.nl is op dit moment te sloom en dus te frustrerend om door te zoekenquote:Op maandag 18 juni 2007 12:22 schreef Sethje het volgende:
In het filmpje op q-dance.nl bij zany in de studio klinkt het supervet
http://www.q-dance.nl/main.php?pid=145947&page=2&PHPSESSID=80896983f6ff12d2e7ae90686f0862cequote:Op maandag 18 juni 2007 14:32 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Waar precies?(link) Q-dance.nl is op dit moment te sloom en dus te frustrerend om door te zoeken![]()
thxquote:Op maandag 18 juni 2007 15:25 schreef Sethje het volgende:
[..]
http://www.q-dance.nl/main.php?pid=145947&page=2&PHPSESSID=80896983f6ff12d2e7ae90686f0862ce
ZHmm iemand oook een link van youtube ofzo? want Bij mij doet hij het niet.. *plugins, doet het niet, grr.*quote:Op maandag 18 juni 2007 15:25 schreef Sethje het volgende:
[..]
http://www.q-dance.nl/main.php?pid=145947&page=2&PHPSESSID=80896983f6ff12d2e7ae90686f0862ce
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |