Ik heb Lockdown nog gehoord bij D-Block & S-Te-Fanquote:
Laat je zus maar een keer bij mij langskomen, regelen we wel watquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:21 schreef RemcoW85 het volgende:
Even een vraag tussendoor.. Spaart hier iemand MP3 vinyls? Dus iemand die een leuk archiefje op zijn PC heeft staan..
Had er 1000 van 2002 - 2007 maar ben ze door een lullig akkefietje kwijtgeraakt en ook recovery programmas helpen nu niet meer.. Had teveel lopen kloten met de PC voordat ik het programma vond wat eigenlijk de oplossing zou bieden als ik dat als eerst gebruikt had na het formatteren..
Weet niet of ik het hier mag vragen, maar anders stuur ff PM.. Gebruik die Mp3s namelijk altijd om te mixen enzo, echt zonde dat het nu weg is.. Heb nu een externe HD dus overzetten zou misschien wel handig zijn?
Ja tis idd stom dat ik daar in 5 jaar geen backup van heb gemaakt
Vernieuwend draaide sommige dj's niet.quote:Op zondag 17 juni 2007 01:08 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik heb Lockdown nog gehoord bij D-Block & S-Te-Fan![]()
. Evenals Pila & The Scientist - My Bitch (Josh & Wesz Remix)
![]()
![]()
(En nog een aantal supervette nummers
)
Tis natuurlijk heerlijk om je eigen nummer te horen, maar toch.....vernieuwd gedraaid werd er niet door veel dj's.quote:Op zondag 17 juni 2007 05:49 schreef SDJ het volgende:
Lockdown gewoon 3x gedraaid daar
Ook door Dov op de mainstage, dat was echt kippevel daar
quote:Op zondag 17 juni 2007 13:40 schreef Silaz het volgende:
Moooi feestje
Builder - Her Voice heb ik ook 3x gehoordquote:Op zondag 17 juni 2007 02:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Vernieuwend draaide sommige dj's niet.
4 keer mess up gehoord
4 keer nothing else matters.
2 keer stampuh remix
2 keer revival - x (showtek remix) gemist
Vond het toch qua muziekkeus erg slecht bij de dj's , niks verrassends
Nee.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:44 schreef renz0r het volgende:
Dus defqon1 viel beetje tegen?
Gewoon een goed feestje, meer ook niet voor mijquote:Op zondag 17 juni 2007 13:40 schreef Silaz het volgende:
Maar wat is jullie algemene conclusie??????Moooi feestje of viel het tegen? :p
nee.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:44 schreef renz0r het volgende:
Dus defqon1 viel beetje tegen?
idd al die pillekoppequote:Main en blue vond ik gewoon kut ikhoudt niet van die druktes met allemaal anabole mongolen
Ja ik was ook wel lekker aan t space maar sommige mensen worden er a-relaxed van.Maja ik maak me eigen feestje welquote:Op zondag 17 juni 2007 14:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
idd al die pillekoppedie kan je er zo tussenuit pikken
al heb ik nooit last van die gasten
![]()
en dan hebben ze zo'n magere chick naast zichquote:
Met ontblootte bovenlichamen terwijl het niet warm isquote:
Inclusief opgeschoren kop met mat tot over de schoudersquote:Op zondag 17 juni 2007 14:18 schreef mstx het volgende:
[..]
Met ontblootte bovenlichamen terwijl het niet warm is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |