quote:
die foto natuurlijkquote:Op zondag 3 juni 2007 15:49 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
wat nou weer?? ik stel alleen maar een vraag hoor
![]()
quote:
Jezus! Negen stemmen! Huilen van blijdschap!quote:Op zondag 3 juni 2007 22:29 schreef yvonne het volgende:
Geilste M.I.L.F:
Yvonne 09 stemmen
Ik ben ontroerd en ga even stilletjes huilen
blauw zijnquote:
expertsquote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 23:28 schreef murp het volgende:
zo, ik ga zo slapen, en ik zal een hele tijd niet meer op fok verschijnen, daarom heb ik ook niet gestemd en daarom heb ik geen avatar voor mijzelf gemaakt
* murp gaat de gevaarlijke wereld in![]()
Murp heeft een vriendje, Murp heeft een vriendje, Murp heeft een vriendje, Murp heeft een vriendje,quote:Op zondag 3 juni 2007 23:28 schreef murp het volgende:
zo, ik ga zo slapen, en ik zal een hele tijd niet meer op fok verschijnen, daarom heb ik ook niet gestemd en daarom heb ik geen avatar voor mijzelf gemaakt
* murp gaat de gevaarlijke wereld in![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 23:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Murp heeft een vriendje, Murp heeft een vriendje, Murp heeft een vriendje, Murp heeft een vriendje,
Murp heeft een vriendje, Murp heeft een vriendje, Murp heeft een vriendje
quote:
Bijwerkingen.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:09 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
op al die fotos heeft ie toch baardjes!! of is ie dat niet dan?
![]()
nee das te echt!! die vrouwendelen zijn mischien veranderd maar dat hoofd en baard is echt niet uit de computerquote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 09:36 schreef remlof het volgende:
*stickertje lospeutert
dan is het geen L meerquote:Op maandag 4 juni 2007 09:45 schreef meepseBarg het volgende:
lofzang aan de winnaars.
iedereen vanaf 2e plaats en lager: maak een L op je voorhoofd met je rechterhand en kijk in de spiegel.
ze zeggen hoi terugquote:
Ik heb serieus een keer een vrouw gezien met een baardje en een snor.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:09 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
op al die fotos heeft ie toch baardjes!! of is ie dat niet dan?
![]()
okquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb serieus een keer een vrouw gezien met een baardje en een snor.![]()
Toen was het wel van:en toen ik buiten was van:
![]()
Ze was pot, misschien dat het daar aan lag.
jep, alle potten krijgen baardgroei. god straft meteen!quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb serieus een keer een vrouw gezien met een baardje en een snor.![]()
Toen was het wel van:en toen ik buiten was van:
![]()
Ze was pot, misschien dat het daar aan lag.
ban voor jou!!quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:22 schreef baloebeer het volgende:
fokkers. ik kreeg zojuist de opdracht van cassino Bob om te zeggen dat hij het heel fijn vind dat die ergens voor genomineerd is.
hij kan helaas niet reageren vanwegen een dikke vette {BAN!!!!!!!}![]()
Beer, ga een schaap neuken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:28 schreef baloebeer het volgende:
ik benn iet bang, en zeker niet voor jou,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |