Ja, grapjas.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:58 schreef broer het volgende:
O, dan succes, Erik.
Hij heeft zich nog niet gemeld na zijn laatste examen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:16 schreef Bosbeetle het volgende:
en hoe beviel het erik ?
Hij zal wel aan de drank zitten danquote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij heeft zich nog niet gemeld na zijn laatste examen.
Check die kleurstelling ook!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:15 schreef Z het volgende:
Ik heb het badkamerprobleem van Claudia niet gezien.
Ik kwam op funda dit huis tegen, check dat fornuis!![]()
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Fotos/?id=e34cba23-1d4d-4a11-aa77-074dd12a666f&objecttype=DetailKoopObject
Misschien heeft hij wél andere dingen te doen dan hier dag in dag uit op elk tijdstip van de dag rond te hangen, Liene.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 09:56 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer Erik opduikt. En in wat voor staat.
Ja, ik ben benieuwd!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hij zal wel aan de drank zitten dan
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:15 schreef Z het volgende:
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Fotos/?id=e34cba23-1d4d-4a11-aa77-074dd12a666f&objecttype=DetailKoopObject
Gelukkig ben ik niet helemaal overtuigd dat ik niks te vrezen heb.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:18 schreef Gellius het volgende:
Je weet het niet hè? Ik ken wel voorbeelden van klasgenoten die dachten geramd te zitten, en dan toch hè... Enorme teleurstelling. Jaja, het komt voor.
Onwezelijk. Vooral het besef dat ik vrijwel iedereen van school vrijwel nooit meer ga zien.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:18 schreef Lienekien het volgende:
Voelt het goed? Of een beetje onwezenlijk?
Nederlands, in Utrecht.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:19 schreef Bosbeetle het volgende:
wat ga je hierna doen ?
Het ziet er goed uit! Ruim, licht, voldoende luxe. Ik ben jaloers.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:41 schreef Z het volgende:
Ik maak maandag een kijk-afpraak.
Voor mij persoonlijk toen m'n oma overleden is....quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:51 schreef Claudia_x het volgende:
Sinds wanneer Is het fenomeen onderjurkjes verdwenen?
Straks ga je me nog vertellen dat mannen geen hemden meer dragen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:08 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk toen m'n oma overleden is....
Oh, Gellius!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:15 schreef Gellius het volgende:
Ik heb laatst voor het eerst in 128 jaar een paar hemden gekocht. Witte t-shirts staan toch net nièt onder witte overhemden.
Noch heb ik ze ooit in handen gehad.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:20 schreef Gellius het volgende:
Eh. Ik draag géén onderjurkjes hoor.
Vraag het eens bij de Hunkemoller? Daar heb ik ze weleens gezien hoor (wel in het rijtje van de grote onderbroeken en vleeskleurige korsetten).quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, Gellius!
Ik kan nergens échte onderjurkjes vinden.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:23 schreef Claudia_x het volgende:
Toen ik erop ging googelen kwam ik wél meteen een clubje van onderjurkjesfetisjisten tegen.
Ik ben wel het een en ander tegengekomen in de secties "corrigerende ondermode" inderdaad, maar dat was niet echt wat ik bedoelde. En er zijn ook genoeg niemendalletjes te vinden bedoeld om de man mee te vermaken, dat dat was óók niet wat ik bedoelde.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:21 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Vraag het eens bij de Hunkemoller? Daar heb ik ze weleens gezien hoor (wel in het rijtje van de grote onderbroeken en vleeskleurige korsetten).
Wat een genotquote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:15 schreef Z het volgende:
Ik heb het badkamerprobleem van Claudia niet gezien.
Mijn vader nog...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Straks ga je me nog vertellen dat mannen geen hemden meer dragen.
[afbeelding]
Nee, hoor.quote:Op maandag 4 juni 2007 08:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Je zat in mijn actieve topics te kijken, hè!
Maar je vond het wel iets voor mij?quote:Op maandag 4 juni 2007 08:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik niet. Nou, wel mijn eigen actieve topics, maar die van anderen kan me absoluut zelden boeien.
Heb ik nog steeds zo'n onweerstaanbare aantrekkingskracht op jou?quote:Op maandag 4 juni 2007 08:54 schreef Lienekien het volgende:
Ik werd daar naartoe getrokken omdat Bupa er een teken van leven gaf. Wat jij verder uitspookt, boeit me niet.
Mooi. Opzet geslaagd.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:52 schreef Bupatih het volgende:
"Geeneens niet" is nog lelijker, Lien.
'Ben je om te blijven?'quote:Op maandag 4 juni 2007 11:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Bupatih, ben je om te blijven? Zeg dat je om te blijven bent. Zeg het!
Dat klopt taalkundig toch wel, hè?quote:
Da's toch geen Nederlands, Erik?quote:
Inderdaad! Erik, foei! Herexamen voor jou!quote:Op maandag 4 juni 2007 11:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Da's toch geen Nederlands, Erik?
Are you here to stay?
Lienekien en ik willen je alleen maar helpen!quote:Op maandag 4 juni 2007 11:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik voel negatieve energie vanuit jou, Frollo.
Herexamens zijn tof.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, maar gewauwel over herexamens... dat is geen helpen meer, dat is het kwade op me afroepen!
Gellius?quote:Op maandag 4 juni 2007 11:25 schreef Gellius het volgende:
Bupatih?
Erik heeft het niet over mij, Frollo. Betrek mij er dan ook niet in.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:19 schreef Frollo het volgende:
[..]
Lienekien en ik willen je alleen maar helpen!
Dus jij wilt Erik niet helpen? Nou, mooi is dat!quote:Op maandag 4 juni 2007 11:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Erik heeft het niet over mij, Frollo. Betrek mij er dan ook niet in.![]()
Erik voelt van mij geen negatieve energie, Frollo.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:05 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dus jij wilt Erik niet helpen? Nou, mooi is dat!
Erik?quote:Op maandag 4 juni 2007 13:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Lienekien?
quote:Op maandag 4 juni 2007 13:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, het is eigenlijk al niet meer nodig. Maar ik ben dus koekjes aan het bakken, en er stond dat je het deeg in de koelkast moest koelen, maar niet hoe lang. En dat vroeg ik me dus af. Maar ik vond het na een half uurtje wel goed.
Volgens mij is er sprake van een clausaal verband tussen mijn terugkomst en de snelheid van FOK!quote:Op maandag 4 juni 2007 13:43 schreef Lienekien het volgende:
Vind je FOK! ook traag vandaag?
Frollo zou hier zo een open deur mee in kunnen trappen.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:57 schreef Lienekien het volgende:
Voor de anti-climax. En omdat ik het met een banaan moet doen.
Wil je ook weten hoe groot de banaan is, Bupa?quote:Op maandag 4 juni 2007 13:58 schreef Bupatih het volgende:
Hè, bah, Lienekien.
Als je denkt dat je mij daar een plezier mee doet, ga je gang.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wil je ook weten hoe groot de banaan is, Bupa?
Nee, LXIV lacht meestal het hardst om mijn banaangrappen. En mijn poesgrappen ook, trouwens.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Frollo zou hier zo een open deur mee in kunnen trappen.
Ah shit, ik heb 'm op.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als je denkt dat je mij daar een plezier mee doet, ga je gang.
Ja, maar deze grap vond ik zelfs voor jou wat banaal.quote:
Het was een leuke grap, Erik. Een leuke grap. Om te lachen.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar deze grap vond ik zelfs voor jou wat banaal.
Nou, lekkerquote:Op maandag 4 juni 2007 14:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Van:
[afbeelding]
Naar:
[afbeelding]
Appeltaartkoekje iemand?
Ik geloof het graag, maar nee.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Kom op Lienekien, ze zijn heerlijk.
Het is van een appeltaart mix van "Home Made", Dus die mix, 200 gram boter, en dan 15-18 minuten op 185 graden in de oven.quote:
Gekke zin. Ik mis een komma of er zijn gewoon te veel woorden.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:19 schreef nikky het volgende:
Aantje mag mailen hoeft niet.
Toch is 'ie heel helder.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gekke zin. Ik mis een komma of er zijn gewoon te veel woorden.
quote:Op maandag 4 juni 2007 03:12 schreef broer het volgende:
"De kruik gaat zoo lang te water tot zij breekt."
Ik was al vroeg op en toen was 't één van de weinige topics in AT.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Zeker dat intuïtie weer.
Daar snap ik niks van, Erik.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij wijze van, Lienekien.
Ok.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, ik haal weer eens iets door elkaar. Watik bedoelde was dat het topic van/voor taalvirtuoos Aantje nooit uit de AT is geweest. Bij wijze van.
Let er voor de grap eens op hoe vaak die zegswijze verkeerd wordt gebruikt. Dan is het helemaal niet 'bij wijze van', maar gewoon letterlijk het geval.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik dacht héél even, voor een fractie van een moment, dat je de uitdrukking (is het wel een uitdrukking) "bij wijze van spreken" niet snapte.
Maar toen kwam ik weer met beide benen op aarde en dacht ik, "Ach welnee, dat zou stom zijn."
Je maakt het ons wel héél makkelijk om flauwe grappen te maken.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:37 schreef Lienekien het volgende:
Bedankt iedereen voor de 6 minuten stilte voor Pope.
Woef.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:37 schreef wyccie het volgende:
Hee Bupa, leuk dat je er weer bent!
Blijf, blijf!
Dat gaat hier altijd andersom...quote:Op maandag 4 juni 2007 20:37 schreef dwerg het volgende:
Nouja, de eerste dag hoofdpijn, waarschijnlijk omdat ik (de sukkel) niet genoeg had gedronken.
Je houdt de boel goed in de gaten.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:36 schreef Lienekien het volgende:
Ik zag het wel, hoor.
Als voorbereiding op de Vierdaagse?quote:Op maandag 4 juni 2007 20:48 schreef dwerg het volgende:
We hebben deelgenomen aan http://www.marche.lu/ , twee keer 20 kilometer door de Ardennen. Bergje op, bergje af. 't Was op sommige momenten best pittig.
Hoi.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:31 schreef Z het volgende:
Ha.
Ik lijk er juist steeds minder aan te wennen. En ik wil geen proppen in mijn oor. Ik wil verplichte repatriëring van alle vogels op straffe van totale laryngectomie.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:57 schreef Z het volgende:
Daar moet je op een gegeven moment toch aan wennen? Of is het te lawaaiig om ooit aan te wennen?
Er zijn blaren en de blaren doen pijnquote:Op maandag 4 juni 2007 20:24 schreef dwerg het volgende:
Lienekien.
Isa vertelt straks wel hoe het was in Luxemburg. Ik denk dat het woord 'blaren' in haar verslag wel een aantal keren zal vallen.
Zover ik weet is het een totale verwijdering van het strottenhoofd, ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:18 schreef Z het volgende:
Een laryngectomie is toch altijd totaal?
Ze zijn nog steeds verrukkelijk!quote:
Dat is ook een prima tijd om gewekt te worden. Vier uur vind ik echt te vroeg.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:25 schreef Isabeau het volgende:
In Diekirch werd je 's morgens om 6:25 gewekt door een militaire fanfare die over de drie campings marcheerde(en het was echt héél erg mooi, ook om 6:25)
Ik ga er vanuit dat - mocht ik ooit op volle zee moeten slapen - ik dan te beroerd ben om me aan de meeuwen te ergeren. Ik geef ze het voordeel van de twijfel. Ik ben geen monster.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:04 schreef Frollo het volgende:
Weet je zeker dat je je mening aangaande zeevogels niet wilt herzien, Gellius? Meeuwen kunnen knap irritant zijn.
Meeuwen doen mij altijd aan IJmuiden denken.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:04 schreef Frollo het volgende:
Weet je zeker dat je je mening aangaande zeevogels niet wilt herzien, Gellius? Meeuwen kunnen knap irritant zijn.
Als IJmuidenaar ben ik zowat door meeuwen opgevoed!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:08 schreef Z het volgende:
[..]
Meeuwen doen mij altijd aan IJmuiden denken.
Tot mijn derde op de Groeneweg, daarna 17 jaar in de Saturnusstraat. Ik zat op de Eenhoornschool.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:10 schreef Z het volgende:
Waar woonde je in IJmuiden?
Wat een schatje.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik was gisteren om 22:35 thuis. VertragingMaar Atrimar is me halverwege tegemoed gekomen om mijn tas te tillen en voor morele en fysieke ondersteuning te zorgen.
Da's het handige van een koor idd.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:57 schreef Lienekien het volgende:
Veel plezier. Als je keel dichtgeschroefd zit, dan playback je toch gewoon.
Ik wilde het een beetje luchtig houden.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:09 schreef Claudia_x het volgende:
Noemen jullie dat ontboezemingen? Ik ben al 4 maanden niet ongesteld geweest en voel me een hormonaal wrak.
Op het gevaar af je te beledigen: je zoekt toch wel een écht koor hè? Niet zo'n vervelend 'popkoor'.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:04 schreef hummus het volgende:
Playbacken, dat is een goede redding. Ik heb een paar repetities gemist, dus bij een paar stukken zal dat wel moeten!
Ik ga na vanavond maar eens op zoek naar een echt koor. De cursus is afgelopen, maar ik heb de smaak te pakken.
Ik ga volgende week hier eens kijken.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:15 schreef Frollo het volgende:
[..]
Op het gevaar af je te beledigen: je zoekt toch wel een écht koor hè? Niet zo'n vervelend 'popkoor'.
'Medusa zingt klassieke werken, varierend van de Middeleeuwen tot nu en van kinderrijmpjes tot christelijke liederen.'quote:
Of zo'n 'piratenkoor'quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:15 schreef Frollo het volgende:
Op het gevaar af je te beledigen: je zoekt toch wel een écht koor hè? Niet zo'n vervelend 'popkoor'.
Tuurlijk, maar het leven zou maar saai zijn als je helemaal niemand meer mocht uitlachen, toch?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:22 schreef Lienekien het volgende:
Als die mensen daar nou lol in hebben.
Of als je je nooit meer zou hoeven ergeren aan domme uitspraken die beginnen met 'het leven zou maar saai zijn als...'.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:23 schreef Frollo het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het leven zou maar saai zijn als je helemaal niemand meer mocht uitlachen, toch?
Veel succes met 'iedereen lekker in z'n waarde laten'. Ik ben benieuwd hoe lang je het volhoudt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Of als je je nooit meer zou hoeven ergeren aan domme uitspraken die beginnen met 'het leven zou maar saai zijn als...'.
Nou, d'r staat lekker bijdehand een knipoogje, dus mij is nu effectief de mond gesnoerd.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:27 schreef Frollo het volgende:
[..]
Veel succes met 'iedereen lekker in z'n waarde laten'. Ik ben benieuwd hoe lang je het volhoudt.
Dat is al net zo'n vraag als 'heb je iets tegen mensen met een zachte g?'quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:30 schreef Frollo het volgende:
Zit je zelf bij een piratenkoor of zo?
Dat is tenminste consequent.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:34 schreef Claudia_x het volgende:
Op het gevaar af iedereen te beledigen: ik vind alle koren vervelend.
Dat is toch geen impertinente vraag voor iemand die zo van de persoonlijke ontboezemingen is?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is al net zo'n vraag als 'heb je iets tegen mensen met een zachte g?'
Het gaat om de suggestie die uitgaat van de vraagstelling, mijn waarde.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:35 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dat is toch geen impertinente vraag voor iemand die zo van de persoonlijke ontboezemingen is?
Geen Carmina Burana dus voor jou, geen Requiem van Mozart, geen Deutsches Requiem van Brahms en... slik... zelfs geen 3e symfonie van Mahler?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:34 schreef Claudia_x het volgende:
Op het gevaar af iedereen te beledigen: ik vind alle koren vervelend.
Zo komen de praatjes in de wereld.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:45 schreef Bupatih het volgende:
Heb je iets tegen mensen met een zachte g, Lienekien?
Ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:49 schreef Bupatih het volgende:
Is het een dooddoener om je af te vragen of er wel zuiver altruïstische daden bestaan?
Een van de favoriete stijlfiguren van Cicero. (Daarom had ik ook zo'n hekel aan hem.)quote:
Een beetje pedant is het wel, ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Een van de favoriete stijlfiguren van Cicero. (Daarom had ik ook zo'n hekel aan hem.)
Dat je niet van koren houdt betekent toch niet dat je niet sommige stukken ervan mooi kan vinden?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:37 schreef Frollo het volgende:
[..]
Geen Carmina Burana dus voor jou, geen Requiem van Mozart, geen Deutsches Requiem van Brahms en... slik... zelfs geen 3e symfonie van Mahler?
Houd je vooral niet in.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:03 schreef Frollo het volgende:
Kabeljauw, hmmm, ik voel een zeemanslied opkomen!
Welles!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat je niet van koren houdt betekent toch niet dat je niet sommige stukken ervan mooi kan vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe lang duurde het voor je die zin helemaal kloppend had?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat je niet van koren houdt betekent toch niet dat je niet sommige stukken ervan mooi kan vinden?
Het duurde een paar minuten tot ik in durfde te voeren.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:16 schreef broer het volgende:
[..]
Hoe lang duurde het voor je die zin helemaal kloppend had?
Nee, voor de lol.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:58 schreef wyccie het volgende:
Als voorbereiding op de Vierdaagse?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |