Dat klopt taalkundig toch wel, hè?quote:
Da's toch geen Nederlands, Erik?quote:
Inderdaad! Erik, foei! Herexamen voor jou!quote:Op maandag 4 juni 2007 11:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Da's toch geen Nederlands, Erik?
Are you here to stay?
Lienekien en ik willen je alleen maar helpen!quote:Op maandag 4 juni 2007 11:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik voel negatieve energie vanuit jou, Frollo.
Herexamens zijn tof.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, maar gewauwel over herexamens... dat is geen helpen meer, dat is het kwade op me afroepen!
Gellius?quote:Op maandag 4 juni 2007 11:25 schreef Gellius het volgende:
Bupatih?
Erik heeft het niet over mij, Frollo. Betrek mij er dan ook niet in.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:19 schreef Frollo het volgende:
[..]
Lienekien en ik willen je alleen maar helpen!
Dus jij wilt Erik niet helpen? Nou, mooi is dat!quote:Op maandag 4 juni 2007 11:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Erik heeft het niet over mij, Frollo. Betrek mij er dan ook niet in.![]()
Erik voelt van mij geen negatieve energie, Frollo.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:05 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dus jij wilt Erik niet helpen? Nou, mooi is dat!
Erik?quote:Op maandag 4 juni 2007 13:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Lienekien?
quote:Op maandag 4 juni 2007 13:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, het is eigenlijk al niet meer nodig. Maar ik ben dus koekjes aan het bakken, en er stond dat je het deeg in de koelkast moest koelen, maar niet hoe lang. En dat vroeg ik me dus af. Maar ik vond het na een half uurtje wel goed.
Volgens mij is er sprake van een clausaal verband tussen mijn terugkomst en de snelheid van FOK!quote:Op maandag 4 juni 2007 13:43 schreef Lienekien het volgende:
Vind je FOK! ook traag vandaag?
Frollo zou hier zo een open deur mee in kunnen trappen.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:57 schreef Lienekien het volgende:
Voor de anti-climax. En omdat ik het met een banaan moet doen.
Wil je ook weten hoe groot de banaan is, Bupa?quote:Op maandag 4 juni 2007 13:58 schreef Bupatih het volgende:
Hè, bah, Lienekien.
Als je denkt dat je mij daar een plezier mee doet, ga je gang.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wil je ook weten hoe groot de banaan is, Bupa?
Nee, LXIV lacht meestal het hardst om mijn banaangrappen. En mijn poesgrappen ook, trouwens.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Frollo zou hier zo een open deur mee in kunnen trappen.
Ah shit, ik heb 'm op.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als je denkt dat je mij daar een plezier mee doet, ga je gang.
Ja, maar deze grap vond ik zelfs voor jou wat banaal.quote:
Het was een leuke grap, Erik. Een leuke grap. Om te lachen.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar deze grap vond ik zelfs voor jou wat banaal.
Nou, lekkerquote:Op maandag 4 juni 2007 14:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Van:
[afbeelding]
Naar:
[afbeelding]
Appeltaartkoekje iemand?
Ik geloof het graag, maar nee.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Kom op Lienekien, ze zijn heerlijk.
Het is van een appeltaart mix van "Home Made", Dus die mix, 200 gram boter, en dan 15-18 minuten op 185 graden in de oven.quote:
Gekke zin. Ik mis een komma of er zijn gewoon te veel woorden.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:19 schreef nikky het volgende:
Aantje mag mailen hoeft niet.
Toch is 'ie heel helder.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gekke zin. Ik mis een komma of er zijn gewoon te veel woorden.
quote:Op maandag 4 juni 2007 03:12 schreef broer het volgende:
"De kruik gaat zoo lang te water tot zij breekt."
Ik was al vroeg op en toen was 't één van de weinige topics in AT.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Zeker dat intuïtie weer.
Daar snap ik niks van, Erik.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij wijze van, Lienekien.
Ok.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, ik haal weer eens iets door elkaar. Watik bedoelde was dat het topic van/voor taalvirtuoos Aantje nooit uit de AT is geweest. Bij wijze van.
Let er voor de grap eens op hoe vaak die zegswijze verkeerd wordt gebruikt. Dan is het helemaal niet 'bij wijze van', maar gewoon letterlijk het geval.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik dacht héél even, voor een fractie van een moment, dat je de uitdrukking (is het wel een uitdrukking) "bij wijze van spreken" niet snapte.
Maar toen kwam ik weer met beide benen op aarde en dacht ik, "Ach welnee, dat zou stom zijn."
Je maakt het ons wel héél makkelijk om flauwe grappen te maken.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:37 schreef Lienekien het volgende:
Bedankt iedereen voor de 6 minuten stilte voor Pope.
Woef.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:37 schreef wyccie het volgende:
Hee Bupa, leuk dat je er weer bent!
Blijf, blijf!
Dat gaat hier altijd andersom...quote:Op maandag 4 juni 2007 20:37 schreef dwerg het volgende:
Nouja, de eerste dag hoofdpijn, waarschijnlijk omdat ik (de sukkel) niet genoeg had gedronken.
Je houdt de boel goed in de gaten.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:36 schreef Lienekien het volgende:
Ik zag het wel, hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |