Is dat zo? Nooit iets van gemerkt.quote:Mickmek:
Natuurlijk mag Louwes zichzelf proberen vrij te pleiten. Hij pakt het alleen niet handig aan. Hij probeert via Michael vrij te komen.
Het NFI en de rechtstaat zijn onaantastbaar, kritiek daarop is niet toegestaan?quote:Nee, ik zou het niet prettig vinden in een rechtsstaat te leven, waar dit soort methodes worden goedgekeurd. Heel Nederland weet onderhand wel dat Louwes probeert via Michael vrij te komen. Ik denk niet dat het beschuldigen van Michael, de rechtsstaat, het NFI etc. etc. via alle media hem in dank zal worden afgenomen.
Ja, waarom niet? Bestaat er een speciale band tussen Maurice de Hond en Ernest Louwes dan, dacht je? Ze kennen elkaar nauwelijks!quote:Of wilde je nu vertellen, dat Maurice dit ook had gedaan als niet EL, maar iemand anders vastzat?
Alternatieve verklaring: om klokkenluider te zijn, moet je wel miljonair zijn. Je loopt namelijk kans om 120 duizend euro schadevergoeding te moeten betalen, je klanten kwijt te raken en ook nog in de gevangenis te komen (mijn voorspelling).quote:schreef Kwattad het volgende:
Ik vind het ook erg amusant dat de Louwes aanhang zijn verbazing er over uitspreekt dat er nog geen klokkenluider is opgestaan. Potentiele klokkenluiders moeten er toch genoeg zijn ivm fraude bij politie, OM en NFI. Dit levert volgens mij toch gauw een mannetje of 50 op.
Als je echter gaat inzien dat er niet zoveel is misgegaan, kan je ook zien dat er geen klokkenluiders zullen opstaan. Ze zijn er gewoon niet.
Wat een rare vraag! Wat dacht je van gewoon even afwachten?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:47 schreef Genverbrander het volgende:
Wie kan mij nou zeggen waar de Hoge Raad dinsdag precies mee komt??!
ik bedoel meer: is het een verklaring, persconferentie of echt al het definitieve besluit.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:58 schreef RuudHarmsen het volgende:
[..]
Wat een rare vraag! Wat dacht je van gewoon even afwachten?
Niet als het over de rug van een onschuldige gaat. De manier waarop de Louwesaanhang dit heeft aangepakt door middel van Michael en zijn vriendin aan de schandpaal nagelen, nee dat is niet toegestaan, nee. Gelukkig niet. We leven niet meer in de Middeleeuwen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:53 schreef RuudHarmsen het volgende:
Het NFI en de rechtstaat zijn onaantastbaar, kritiek daarop is niet toegestaan?
[..]
Genverbander,quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:07 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
ik bedoel meer: is het een verklaring, persconferentie of echt al het definitieve besluit.
A) uitstel om het door de A-G voorgestelde onderzoek uit te voerenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:47 schreef Genverbrander het volgende:
Wie kan mij nou zeggen waar de Hoge Raad dinsdag precies mee komt??!
Een van de 'novums' (meen het vijfde) van Knoops draait juist om de daderkennis van de klusjesman. Nota bene de enige die de A-G nog enige aandacht geeft. Dus ja, Louwes probeert zich over de rug van een ander vrij te pleiten. Niks mis mee als je met je rug tegen de muur staat, maar raar om het te ontkennen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:53 schreef RuudHarmsen het volgende:
[..]
Is dat zo? Nooit iets van gemerkt.
[..]
http://www.rechtspraak.nl lijkt me een betrouwbaarder bron.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:14 schreef Mickmek het volgende:
De uitspraak zal wel snel op het Freeforum te vinden zijn.
Goed. Het is dus wel waar, geef ik toe. Maar ik vind de formulering "over de rug van" erg raar. Puur een persoonlijk gevoel en inschatting, geen feitelijk argument.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:20 schreef voyeur het volgende:
Een van de 'novums' (meen het vijfde) van Knoops draait juist om de daderkennis van de klusjesman. Nota bene de enige die de A-G nog enige aandacht geeft. Dus ja, Louwes probeert zich over de rug van een ander vrij te pleiten. Niks mis mee als je met je rug tegen de muur staat, maar raar om het te ontkennen.
Nee Ruud Harmsen, geen feitelijk argument: een feit.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:31 schreef RuudHarmsen het volgende:
[..]
Goed. Het is dus wel waar, geef ik toe. Maar ik vind de formulering "over de rug van" erg raar. Puur een persoonlijk gevoel en inschatting, geen feitelijk argument.
Gelukkig maar. Soms ben ik bang dat de rechtsstaat nog slechts een relikwie is, maar blijkbaar wordt er nog steeds proportioneel gehandeld. Puik. Nu hopen dat de Hond's campagne dit niet ondergraaft.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:37 schreef zeman het volgende:
Nog iets geks. Michael is drie weken lang een serieuze verdachte geweest in een gruwelijke moordzaak. Toch is er nooit een huiszoeking bij hem geweest. Er is toen ook geen dna onderzoek naar hem gedaan.
Te gek voor woorden. Wie weet nou na zeven jaar nog van daderkennis van MdJ. Waarschijnlijk was de moord allang bekend maar wist de beheerder het nog niet. Na zeven jaar!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:17 schreef Mickmek het volgende:
Alle argumenten zijn al weerlegd, behalve dan de verklaring van de beheerder van de begraafplaats.
Maurice, de woordvoerder van Louwes, heeft vele hoofdstukken gewijd aan de beheerder. De hoofdstukken waren getiteld ZEVEN. Er zijn heel wat zevens voorbij gekomen, allemaal knallers.
Het waren zeven messteken volgens de beheerder. In werkelijkheid waren het er vijf.
Bovendien kwam die verklaring, wanneer was het? Vorig jaar? Zes of zeven jaar na dato.
Je reageerde aanvankelijk op Mickmek:quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:31 schreef RuudHarmsen het volgende:
[..]
Goed. Het is dus wel waar, geef ik toe. Maar ik vind de formulering "over de rug van" erg raar. Puur een persoonlijk gevoel en inschatting, geen feitelijk argument.
Je weet dus nog niet eens waar welke sporen zich bevinden op de blouse en je kunt je stelling dat het er niet tijdens het ochtendbezoek op gekomen kan zijn niet onderbouwen. Erg geloofwaardig weer.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:25 schreef Mickmek het volgende:
Egwene,
Dus "bloed op de binnenkant van de achterste kraag van de blouse van het slachtoffer en op de voorkant van de blouse en daar nog wel op de binnenkant van de rechterrevers".
Speeksel dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |