Letterlijk een stil protest aan het houden.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:07 schreef Tangarine het volgende:
Waar is alex?
Ik al meerdere. Hoe doe ik die lekker puh smiley?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:13 schreef Grulez het volgende:
Ik heb ook nog nooit een naamtopic gehad...![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik al meerdere. Hoe doe ik die lekker puh smiley?.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:13 schreef Grulez het volgende:
Ik heb ook nog nooit een naamtopic gehad...![]()
Op de fiets via de ringweg?quote:
Van je beste vriend moet je het maar hebben.quote:DaD zegt:
nu wil ik ook erbij!
Alex zegt:
jij weet al dat je tof bent
Alex zegt:
je hebt al een heleboel naamtopics gehad pop
die route fiets ik ook altijd naar Kardinge. Is er echt geen kortere weg? Over Oosterhamrikbaan/laan ofzo?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Op de fiets via de ringweg?
Anyway, S-Two
Vanaf hoofdstation: over de Werkmanbrug (Groninger Museum), Ubbo-Emmiusstraat/Folkingestraat naar Vismarkt, rechtsaf richting Grote Markt, op Grote Markt naast V&D Oude Ebbingestraat in, Nieuwe Ebbingestraat, totaan plantsoen, dan rechtsaf Korreweg, die helemaal uitrijden, het kanaal over.
Direct na de brug rechtsaf fietspad op, volg het fietspad naar links. Op de t-splitsing rechts, gelijk weer links, over de ringweg heen. Et voila, Kardinge
God.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:29 schreef Viking84 het volgende:
Hou es op die TT de hele tijd te wijzigen. Hij was precies goed, zoals 'ie was
.
Wie doet dat eigenlijk? Alex?
Dat is inderdaad korter, maar dat is een busbaan. Totaan het Van Starkenborghkanaal is er een parallelweg. Maar de brug over het kanaal is echt alleen voor bussen en taxi'squote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
die route fiets ik ook altijd naar Kardinge. Is er echt geen kortere weg? Over Oosterhamrikbaan/laan ofzo?
nou, dat zeg jij nu wel, maar er zit misschien een kilo verschil tussen? (update jij nou gewoon een keer, dan kan ik het ook weer zien..)quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Welnee! Ik heb een hele gemiddelde maat in de McFiber, dus dan pas jij er helemaal makkelijk in! Er is minder Teigan dan Freecell!
Ik heb ook niet hele alternatieve kleding aan toch?
Mijn smaak is gewoon dat pijpen vooral niet smal mogen zijn en met die idiote mode van tegenwoordig moet je dan wel
Ontopic:
* freecell haat verdwijnende toffe winkels in het centrum!
Heb je niets meer te vertellen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:00 schreef Mik_infra het volgende:
hoi
lekker, good goingquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:59 schreef teigan het volgende:
[..]
nou, dat zeg jij nu wel, maar er zit misschien een kilo verschil tussen? (update jij nou gewoon een keer, dan kan ik het ook weer zien..)
En bij jou zit het over meer lengte verdeeld..
zo, wij hebben weer 25 kilometer geskate, en dat is best lekker zo.. Rondje om het meer, door Haren en weer door het zuiden van de stad terug..
hoorde net nog wel een ambulance langs racen (woon vlakbij een post), wellicht onderweg die kant op?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:10 schreef freecell het volgende:
Weet iemand iets over een brand in de gelkingestraat? Nogal veel brandweer op de been ineens...
Dan moet je maar niet zo vaak in de Blauwe Engel hangen!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:37 schreef du_ke het volgende:
Het vorige bericht heeft volgens mij niet zoveel zin tegen de tijd dat ik weer op fok ben zijn we weer 2 topics verder ben ik bang.
Ik had al verwacht dat dat de beste weg was. Maar ben uiteindelijk maar heen met de bus gegaan, en de terugweg bij het station afgezet. Maar iig wel bedanktquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Op de fiets via de ringweg?
Anyway, S-Two
Vanaf hoofdstation: over de Werkmanbrug (Groninger Museum), Ubbo-Emmiusstraat/Folkingestraat naar Vismarkt, rechtsaf richting Grote Markt, op Grote Markt naast V&D Oude Ebbingestraat in, Nieuwe Ebbingestraat, totaan plantsoen, dan rechtsaf Korreweg, die helemaal uitrijden, het kanaal over.
Direct na de brug rechtsaf fietspad op, volg het fietspad naar links. Op de t-splitsing rechts, gelijk weer links, over de ringweg heen. Et voila, Kardinge
Als je dat ding aan de ring bedoeld, ik woon dr vlak achterquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:55 schreef Posdnous het volgende:
Wonen er nog Fokkers in de Hoendiepflat?.
Vanaf de grote markt de busroute volgen richting kardinge tot het begin van de oosterhamriklaan, daar niet rechtsafslaan, maar doorrijden naar de korreweg een optie?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
die route fiets ik ook altijd naar Kardinge. Is er echt geen kortere weg? Over Oosterhamrikbaan/laan ofzo?
goeiemorgenquote:
Epica trad daar gisteren op, daar komen meestal wel veel mensen op af..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:13 schreef S-Two het volgende:
Toen ik trouwens langs de Vera kwam was het daar echt extreem drukEcht een superlange rij daar
.
Dat valt reuze mee gelukkkigquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:55 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet zo vaak in de Blauwe Engel hangen!
![]()
Dat komt omdat die Friezen nu allemaal in Kaaskoppen in het buitenland uithangenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 09:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee gelukkkig.
Maar meestal gaan de topics zo snel dat het niet bij te houden is maar dat lijkt nu mee te vallen.
Epicaquote:Op zaterdag 2 juni 2007 09:41 schreef teigan het volgende:
[..]
Epica trad daar gisteren op, daar komen meestal wel veel mensen op af..Goeiemorgen allemaal!
Ja en in januari ook alquote:Op zaterdag 2 juni 2007 09:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Epica. Had ik ook wel naartoe gewild. Ze waren in april toch ook nog in Groningen?
.
Ah ok. Ken de band/groep niet.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 09:41 schreef teigan het volgende:
[..]
Epica trad daar gisteren op, daar komen meestal wel veel mensen op af..Goeiemorgen allemaal!
Dat dacht ik al ja, en gothic muziek vind ik niets aan nee.quote:
quote:
Wow, leuk!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
! Hallo !!
Ik ga vandaag lekker weer naar de Simsalabim.
.. Mits ze open zijn. (Simsalabim feest)!
BWHAHAHA.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:48 schreef nikky het volgende:
[Op maandag 28 mei 2007 18:31 schreef nikky het volgende:
Jesse_, policy overschrijdende Gifjes posten.]
Week erbij wegens klonen.
Mja, ik.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:19 schreef Renesite het volgende:
Wie kreeg nog meer een smsje van DaD?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |