Letterlijk een stil protest aan het houden.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:07 schreef Tangarine het volgende:
Waar is alex?

Ik al meerdere. Hoe doe ik die lekker puh smiley?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:13 schreef Grulez het volgende:
Ik heb ook nog nooit een naamtopic gehad...![]()

quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik al meerdere. Hoe doe ik die lekker puh smiley?.

quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:13 schreef Grulez het volgende:
Ik heb ook nog nooit een naamtopic gehad...![]()

Op de fiets via de ringweg?quote:

Van je beste vriend moet je het maar hebben.quote:DaD zegt:
nu wil ik ook erbij!
Alex zegt:
jij weet al dat je tof bent
Alex zegt:
je hebt al een heleboel naamtopics gehad pop

die route fiets ik ook altijd naar Kardinge. Is er echt geen kortere weg? Over Oosterhamrikbaan/laan ofzo?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Op de fiets via de ringweg?
Anyway, S-Two
Vanaf hoofdstation: over de Werkmanbrug (Groninger Museum), Ubbo-Emmiusstraat/Folkingestraat naar Vismarkt, rechtsaf richting Grote Markt, op Grote Markt naast V&D Oude Ebbingestraat in, Nieuwe Ebbingestraat, totaan plantsoen, dan rechtsaf Korreweg, die helemaal uitrijden, het kanaal over.
Direct na de brug rechtsaf fietspad op, volg het fietspad naar links. Op de t-splitsing rechts, gelijk weer links, over de ringweg heen. Et voila, Kardinge

God.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:29 schreef Viking84 het volgende:
Hou es op die TT de hele tijd te wijzigen. Hij was precies goed, zoals 'ie was
.
Wie doet dat eigenlijk? Alex?

Dat is inderdaad korter, maar dat is een busbaan. Totaan het Van Starkenborghkanaal is er een parallelweg. Maar de brug over het kanaal is echt alleen voor bussen en taxi'squote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
die route fiets ik ook altijd naar Kardinge. Is er echt geen kortere weg? Over Oosterhamrikbaan/laan ofzo?

nou, dat zeg jij nu wel, maar er zit misschien een kilo verschil tussen? (update jij nou gewoon een keer, dan kan ik het ook weer zien..)quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Welnee! Ik heb een hele gemiddelde maat in de McFiber, dus dan pas jij er helemaal makkelijk in! Er is minder Teigan dan Freecell!
Ik heb ook niet hele alternatieve kleding aan toch?
Mijn smaak is gewoon dat pijpen vooral niet smal mogen zijn en met die idiote mode van tegenwoordig moet je dan wel
Ontopic:
* freecell haat verdwijnende toffe winkels in het centrum!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |