erger me alleen een beetje als t kromme standpunten zijnquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dit waren eilk teksten die helemaal nergens op sloegen, ik heb er verder geen probs mee als rappers hun standpunten over politiek/maatschappij bekend maken.
en jij moet nog nominerenquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:20 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
erger me alleen een beetje als t kromme standpunten zijn
nomineren?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
en jij moet nog nomineren
maar true je hebt gelijk.
ahquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hiphop Tournament 2007 - Nominatieronde
ok. maar heb je er dan ook iets mee? of is het meer zo van laat ze maar lullen de muziek is dope?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dit waren eilk teksten die helemaal nergens op sloegen, ik heb er verder geen probs mee als rappers hun standpunten over politiek/maatschappij bekend maken.
ah. als het helemaal nergens op slaat of als ik me er niet in kan vinden luister ik er ook niet naar. heb dat bij cilvaringz bijvoorbeeld. maar als ik het goed heb ben jij heul geen niet-minderheidquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:20 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
erger me alleen een beetje als t kromme standpunten zijn
in bepaalde gevallen wel, in andere gevallen niet, ik heb tenslotte ook mijn eigen mening over dat soort zaken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:45 schreef krioro het volgende:
[..]
ok. maar heb je er dan ook iets mee? of is het meer zo van laat ze maar lullen de muziek is dope?
ikke? indo's zijn geen allochtonen toch?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:45 schreef krioro het volgende:
[..]
ok. maar heb je er dan ook iets mee? of is het meer zo van laat ze maar lullen de muziek is dope?
[..]
ah. als het helemaal nergens op slaat of als ik me er niet in kan vinden luister ik er ook niet naar. heb dat bij cilvaringz bijvoorbeeld. maar als ik het goed heb ben jij heul geen niet-minderheid![]()
r. kelly = r&b. dus ik kan best begrijpen dat sommige hiphop-fans daar niks mee hebben.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:07 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Vrijwel iedereen in de hiphopscene kan wel op een bepaalde mate respect opbrengen voor R.Kelly's nummers (uiteraard niet z'n hele repetoire of sommige dingen uit z'n priveleven), behalve uiteraard weer de hiphopfans op fok.
Wat hij verder privésfeer uitspookt zal mij een zorg zijn, maar de muziek van R.Kelly vind ik is gladder dan glad. Hij heeft zeker veel hedendaagse artiesten geinspireerd. Maar je moet er van houden. Persoonlijk heb ikquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:07 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Vrijwel iedereen in de hiphopscene kan wel op een bepaalde mate respect opbrengen voor R.Kelly's nummers (uiteraard niet z'n hele repetoire of sommige dingen uit z'n priveleven), behalve uiteraard weer de hiphopfans op fok.
Nee hoor. Dat dubbelalbum van 'm uit '98 'R', staat hoog in mijn lijst van favo albums aller tijden. Andere albums van hem trek ik een stuk minder.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:07 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |