ikke? indo's zijn geen allochtonen toch?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:45 schreef krioro het volgende:
[..]
ok. maar heb je er dan ook iets mee? of is het meer zo van laat ze maar lullen de muziek is dope?
[..]
ah. als het helemaal nergens op slaat of als ik me er niet in kan vinden luister ik er ook niet naar. heb dat bij cilvaringz bijvoorbeeld. maar als ik het goed heb ben jij heul geen niet-minderheid![]()
r. kelly = r&b. dus ik kan best begrijpen dat sommige hiphop-fans daar niks mee hebben.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:07 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Vrijwel iedereen in de hiphopscene kan wel op een bepaalde mate respect opbrengen voor R.Kelly's nummers (uiteraard niet z'n hele repetoire of sommige dingen uit z'n priveleven), behalve uiteraard weer de hiphopfans op fok.
Wat hij verder privésfeer uitspookt zal mij een zorg zijn, maar de muziek van R.Kelly vind ik is gladder dan glad. Hij heeft zeker veel hedendaagse artiesten geinspireerd. Maar je moet er van houden. Persoonlijk heb ikquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:07 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Vrijwel iedereen in de hiphopscene kan wel op een bepaalde mate respect opbrengen voor R.Kelly's nummers (uiteraard niet z'n hele repetoire of sommige dingen uit z'n priveleven), behalve uiteraard weer de hiphopfans op fok.
Nee hoor. Dat dubbelalbum van 'm uit '98 'R', staat hoog in mijn lijst van favo albums aller tijden. Andere albums van hem trek ik een stuk minder.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:07 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Ik.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:31 schreef nipeng het volgende:
Wie heeft zich nog niet gemeld in Hiphop Tournament 2007 - Nominatieronde ? Nu komen, lijst posten.
ik ook nog nietquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:31 schreef nipeng het volgende:
Wie heeft zich nog niet gemeld in Hiphop Tournament 2007 - Nominatieronde ? Nu komen, lijst posten.
ik download hem wel even,ik laat wel weten of ie tof isquote:Op zondag 1 juli 2007 17:54 schreef Mar10Segovia het volgende:
Iemand dat nieuwe album van Pharoahe Monch al beluisterd? Ik kom zowaar wat positieve reacties tegen.. wellicht dat het toch iets is?
Je moet naar rechts scrollen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:06 schreef Sickert het volgende:
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=16579760
iemand enig idee hoe die track heet die je daar hoort?
op de een of andere manier kan ik t nergens vinden?
zeer dope beat
Wat?? Je meent het??quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:59 schreef EricG het volgende:
Ja jongens, overmorgen komt 2Pac terug!
Is hij weggeweest dan?quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:59 schreef EricG het volgende:
Ja jongens, overmorgen komt 2Pac terug!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |