Dope thxquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:11 schreef Cubewoods het volgende:
Retail album van Talib - Ear Drum is nu ook uit
30 minuten? Da's idd wel heel erg kort!quote:Op zondag 10 juni 2007 12:36 schreef matthijst het volgende:
Gisteren Das EFX in Tivoli, geinig om die gasten live te zien, maar wel ranzige oplichtertjes: krap 30 minuten en op de klok kijken of ze al weg mochten
Waar?quote:Op zondag 10 juni 2007 13:36 schreef S-Two het volgende:
Ze komen vanavond in Groningen maar ik denk ook niet dat ik heen ga.
Natuurlijk is het zo dat ze toevallig allebei dezelfde beat gesampeld hebben.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:39 schreef HerrFrietsaus het volgende:
Ik heb ook een track gehoord van dat Common album, maar zat er nou onder een zo'n nummer een beat van The Opposites in een ander jasje gestoken![]()
Weet ik niet. Ik check die Opposites niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:39 schreef HerrFrietsaus het volgende:
Ik heb ook een track gehoord van dat Common album, maar zat er nou onder een zo'n nummer een beat van The Opposites in een ander jasje gestoken![]()
Ze waren dus in de Oosterpoort.quote:
Yo Double A!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:28 schreef AboruAsli het volgende:
Hee Cos (en anderen),
Als je wat eigentijdse shit wilt horen die fonky fresh scratches bevatten, check dan Marco Polo's 'Port Authority'. Een moddervet album met o.a. bijdragen van Masta Ace, OC en Kardinal Offishal.
Supervet!!
Laters!!
AA
De cuts zijn idd supercool. Over de rappers en de beats ben ik iets minder enthousiast. Beetje zoutloosquote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Yo Double A!
Hij staat in de 'bestelling'. Ben benieuwd!
't Was Weebeefoolish trouwensquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:15 schreef Mar10Segovia het volgende:
Het zegt mij in ieder geval niets Cos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |