Jep, voor je account-fototjequote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:11 schreef Daklem het volgende:
tvp
maakt je mac een foto als je hem eerste x opstart ja ?
Prima.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:22 schreef De_Hertog het volgende:
Zo. Iemand klaagde laatst een keer dat ik geen icoontje had. Snel als ik ben heb ik inmiddels een oud iccontje van m'n harde schijf gevist. Iedereen tevreden?
Tofferquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:22 schreef De_Hertog het volgende:
Zo. Iemand klaagde laatst een keer dat ik geen icoontje had. Snel als ik ben heb ik inmiddels een oud iccontje van m'n harde schijf gevist. Iedereen tevreden?
Dank. Trouwens, heb je dat goulashrecept al ontfutseld?quote:
Komt door de Intel processoren, gaat alles 4 keer zo snel mee.quote:
Nee, nog niet. Nog even geduld?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:24 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dank. Trouwens, heb je dat goulashrecept al ontfutseld?
M'n stoofvlees moet op.quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:22 schreef De_Hertog het volgende:
optional uiteraardquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:11 schreef Daklem het volgende:
tvp
maakt je mac een foto als je hem eerste x opstart ja ?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mijn psycholoog heeft me vandaag geadviseerd om iets te doen aan mijn innerlijke boosheid..
Ik betrapte mezelf erop dat ik boos werd toen ie dat zei.quote:
oh god, nu kom je ons vervelen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mijn psycholoog heeft me vandaag geadviseerd om iets te doen aan mijn innerlijke boosheid..
Dus jij zo van:quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |