Jij woonde toch ergens in het boerengedeelte van Nederland?quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat is een goede autorijschool in Leiden?
Ook bij Peter gereden?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:36 schreef Zapato het volgende:
Heb bij ACE gereden. Goeie school!![]()
Leiden is een mooie stad, maar qua uitgaan kan er nog wel het een en ander verbeterd worden. D'r zijn te weinig vette tenten.
Klopt, en ik heb ook al weer bijna 2 jaar een rijbewijsquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:43 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Jij woonde toch ergens in het boerengedeelte van Nederland?
Vanwaar dan die vraag?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt, en ik heb ook al weer bijna 2 jaar een rijbewijs
What's oranjerock? Dikke pahty in Katwijk?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:35 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Vanwaar dan die vraag?
Iemand dit jaar naar Oranjerock in Katwijk trouwens?
Me moeder komt net aan met 2 gratis kaartjes.
Had het erover dat het in de Zanderij () was, terwijl het volgens mij toch echt altijd in de rijnstraat was voorheen!
Weet ik veul, wordt ook mijn eerste keerquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:57 schreef Zapato het volgende:
[..]
What's oranjerock? Dikke pahty in Katwijk?
En dan nog 2 bands, en bierquote:Super Jam Sessie met 6 Nederlandse Top muzikanten. Oranjerock 2008 is zeer vereerd met een optreden van 6 top muzikanten uit de diverse Nederlandse bands. De gelegenheidsband bestaat uit:
Rinus Gerritsen - basgitaar - Golden Earring
Jaap de JonckHeere - gitaar - Urban Heroes
Ron Knoester - zang en gitaar - Billy the Kid
Rolf Delfos - saxofoon - Trijntje Oosterhuis
Wiboud Burkens - toetsen - Marco Borsato
Andre Kemp - drums - Kane, Kraak & Smaak
Regelmatig zijn er bij Van der Werf leuke dingen te vinden..quote:Op maandag 29 september 2008 16:29 schreef Goover het volgende:
Kan iemand een mooi 3 october overzichtje vinden met de LEUKE dingen er in? Dus niet het haring happen en taptoe lopen, maar de verschillende podia en evt programmering?
Dat probleem had ik dus ook. In heb in het L.O.S. magazine wel een overzichtje gevonden, maar dat was de laatste die bij de pizzaria lag en mocht ik niet mee nemen.quote:Op maandag 29 september 2008 16:38 schreef Hukkie het volgende:
Vaag is dat, de enige programmering die ik zo snel kan vinden is van de 3oktober vereniging, en dat gaat idd over haringhappen enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |